DeMoms 5
Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..
Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.
http://aitiklubi.palstani.com/index.htm
Kommentit (398)
mulla oli ja on edelleen välillä samanlaisia tuntemuksia, sillon kun likka oli ihan vauva ja en meinannu saada kumpaakaan nukkumaan päikkäreitä ja olin yksin kotona niin kyllä sitä itkua itekkin väänsin:(
joskus vaan tulee niitä totaalisia väsymyskohtauksia itellekkin, mutta hyvin niistäkin on jo selvitty:)
poikaa ei aikoinaan saanu oikeen millään päikkäreille/yöunille, mutta likka on ihana ja nukahtaa melkein heti ku laittaa sen sänkyyn, kerran se jopa päivällä haki tutin, pupun ja lähti omalle sängylle kiipeemään:) sitte nostin sen sänkyyn ja toi maidon niin sinne se nukahti<3
mä täällä lomailen ja aherran varastoon tavaraa ennen muuttoa, seki täs 4vko sisällä, olis kyllä kiva tietää koska tarkalleen, mutta eipä ne itekkään tienny koska...
no jatkan hommiani ja jiille voimia ja onnea seuraavaan inssiin!!
Oltiin pitkästä aikaa tytön kans ihan kaksistaa kotona :) Oli ihana saada pitkästä aikaa ihan omaa rauhaa :) siis ilallla kun Emppuliini oli nukkumassa :)) Meil on onneks aina ollu tosi hyvä, ku tytteli nukahtaa nii hyvin ja muutenki nukkumisen kans ei oo ollu pahemmin ongelmia.. voin vaa kuvitella mitä se ois jos näin ei olis.. vaikuttaa omaa jaksamisee ihan hirveesti! Nyt on ihanaa ku Empsu nukkuu yleensä yöt kokonaa :) en kyl jaksas ihan heti toista pientä, vaikka kova vauvakuume jo onkin, mutta haluun nauttia näistä ajoista kun ei tartte jokä yö herätä.. :D Ja pystyy keskittyä täysipainoisesti Emppuun :) Taas tuntuu että on sellanen oikee oppimis kausi menossa.. kokoajan tulee jotaa uutta :D on opittu vilkuttamaan, nousee seisomaan, melkein kontaamaan ym.. :)
Jiille on peukut ja varpaat pystyssä et seuraavaks tärppäis !! <3
MSol.. Meillä tyttö nukahtanu omaa sänkyyn pienestä asti, mutta varmasti hirveesti lapsesta kiinni nukahtaako miten ittekseen.. mutta voihan sitä alkaa pikkuhiljaa harjoittamaan siihen.. meil on vähä totuttu siihen et saa maitoa sängyssä, mut pikkuhiljaa yritetty opettaa siihen et maito annetaa jo ennen sängy menoa.. joskus onnistuu joskus halutaan sängys viel lisää maitoo..
Zuzulle piti kirjottaa jo aikasemmin niistä hampaista, mut pääs unohtumaa :D niin.. kylhän niitä hampaita toisille jo tosi varhain tulee.. ja se kuolaus on kyl hyvä tuntomerkki.. ja meil sit ei tosiaa ruokamaistu yhtää, kun on hampaita tuloillaan.. onkos siel Ronjan suussa vielä mitää tuntunu? :)
Mimpsu ja Empsu 8kk
Ikäsi: 16 koht 17
Ammatti: -opiskelija
Pidätkö työstäsi? ööh
Miten asut? - Järvenpäässä
Kenen kanssa? - äidin kanssa
Autosi: - ei ole
Harrastuksesi? - koirat
Onko sinulla eläimiä? - monta :)
Lapsia? - masussa
Lempi¿
Ruoka? - kanasalaatti
Juoma? - limu
Ruokaravintola? - lehtipihvi ja ranskikset
Herkku? - salmiakki
Tv-sarja? - täydelliset naiset
Eläimesi? - Kerttu,Tarmo,Sipsu,Leevi,Wilma,Saara,Iiris,Nuutti,Julle,Einari
Bändisi? - Marilyn Manson
Kumpi?
Kahvi/Tee? - Tee
Riisi/Pasta? - pasta
Kala/Liha? - liha
Avio/Avoliitto? - avo
Järvi/Meri - meri
Kesä/Talvi - kesä
Mansikka/Vadelma? - mansikka
Hevi/pop? - pop
Oletko koskaan¿?
Haastanut riitaa turhasta? - joo
Kytännyt naapuriasi? - en
Ihastunut naapuriisi? - en
Ihastunut työtoveriisi? - en
Huijannut pomoasi? - en
Halannut puita? - joo
Pettänyt kumppaniasi? - en
Tullut petetyksi rakkaudessa? - joo
Uskotko¿?
Joulupukkiin? - e
Naapuriin? - jo
Katujyrään? -e
Rakkauteen ensisilmäyksellä? -jo
Rölli-peikkoon? -jo
Itseesi? - e :) ja joo
Tulevaisuuteen? - jo
Vanhempiasi? - e
Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin-
emmä keksi :D
On tää pino tainu melkee kokonaa jo unohtua :( Sääli! Mut kiva ku oli ees joku käyny kirjottelees :)
Han-han: Kumpikos sieltä tuli? ja miten meni synnytys? :) Miten on arki lähteny pyörimää kahen pienen kanssa?
Meille on tulossa kesäkuussa toinen eli viikkoja nyt 26+6. Koulua olis viel reilu 8viikkoa jälellä ennen äippälomaa :) Sitä kovasti odotellessa. Meillä esikoinen jo 2v3kk ja kova uhma päällä :DVähän jännittää miten arki lähtee sujumaa sitte kun vauva syntyy ja kuinka ite jaksaa, mut nyt täytyy ainaki viel yrittää nauttia siitä kun saa nukkua kokonaisia yöunia :D
Ja ilmoitelkaahan muutki itsestänne!! :)
Minttu
Tännehän oli tullut tekstiäkin! :)
MINTTU, onnea raskaudesta! Kumpaa odotatte, vai onko tiedossakaan vielä? :)
Meillehän syntyi siis tyttö rv 40+5 ja tällä kertaa ihan alateitse. Pitkähän se synnytys oli, 11h45min. säännöllisiä supistuksia (28h kokonaisuudessaan, kun epäsäännölliset supistukset alkoi jo n. 16h ennen synnytyksen virallista käynnistymistä) ja 50min. ponnistamista sekä repeämiä. Salissa saatoin vannoa, että on muuten viimeinen lapsi mikä meille tulee, mutta aika kultaa muistot ja nyt tuntuu, että ihan hyvin sitä vielä joskus voisi synnyttää ;D
Arki on ollut paljon helpompaa kahden kanssa kuin olis voinut ikinä kuvitellakaan! Olin varautunut koliikkeihin, yövalvomisiin, täydelliseen sylivauvaan ja tämän kaiken yhdistämistä 2-vuotiaaseen älyttömän mustasukkaiseen uhmikseen, mutta kuinkas kävi; tyytyväinen ja itsekseenkin viihtyvä vauveli, herää 2-3krt yössä, hymyileväinen ja iloinen. Isoveli ollut reipas ja hellä, ajoittain toki tulee uhmiskohtauksia, mutta enimmäkseen hirmu avulias ja reipas poitsu <3
Että tällaista tänne. Kirjoitelkaahan muutkin :)
Han ja jälkikasvu 2v1kk ja 7vkoa
Onne vaan Mintulle!
Ja onnittelut Hanille myös tyttösestä!
Muistin tämän pinon ja ihan piti asioikseen tulla katteleen et onko joku muu muistanut myös. Jii muistui mieleeni ja ajattelin josko heillä olisi vihdoin aarre. Uusin vauvalehti hiukan oli myös muistuttamassa.
Meillä oli marraskuusta tammikuuhun(?) Tjot meininki ja nyt ollaan kolmisen kiertoo ihan yrittämällä yritetty kolmatta lasta. Alkaa olemaan taas se tunne että jotain puuttuu.
Minulla koulu siinä mallissa että toukokuussa pitäs paperit saaha pihalle ja sit toivon mukaan töihin edes vähäksi aikaa.
T: MK kera Minnin 3v 4 kk ja Akun 2v 2 kk
Ikäsi: - 23v
Ammatti: - Kokki
Pidätkö työstäsi? - En
Miten asut? - Vuokralla
Kenen kanssa? - Miehen ja kolmen lapsen
Autosi: - Honda Civic vm.-01
Harrastuksesi? - Lapset
Onko sinulla eläimiä? - Ei
Lapsia? - 3
Lempi¿
Ruoka? - Kaikki kaalista tehty
Juoma? - Pepsimax
Ruokaravintola? - En käy kauheesti, mutta sanon chico´s
Herkku? - Juustokakku
Tv-sarja? - Simpsonit
Eläimesi? - Koira
Bändisi? - Nightwish
Kumpi?
Kahvi/Tee? - Tee
Riisi/Pasta? - Pasta
Kala/Liha? - Liha
Avio/Avoliitto? - Avioliitto
Järvi/Meri - Järvi
Kesä/Talvi - Talvi
Mansikka/Vadelma? - Vadelma
Hevi/pop? - Hevi
Oletko koskaan¿?
Haastanut riitaa turhasta? - Juu...
Kytännyt naapuriasi? - Kokoajan!
Ihastunut naapuriisi? - Hyi,en
Ihastunut työtoveriisi? - En
Huijannut pomoasi? - En
Halannut puita? - En
Pettänyt kumppaniasi? - En
Tullut petetyksi rakkaudessa? - En
Uskotko¿?
Joulupukkiin? - En
Naapuriin? - En
Katujyrään? - Juu
Rakkauteen ensisilmäyksellä? - Kyllä!
Rölli-peikkoon? - Aina kun katson peiliin.. ;)
Itseesi? - Usemmiten
Tulevaisuuteen? - Hmm...
Vanhempiasi? - E-hen!
Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin- Emmie keksi mitteen..
Ikäsi: - 21.
Ammatti: - Opiskelija, tulevan yhteisöpedagogi (amk).
Pidätkö työstäsi? - Opiskelusta? Harvemmin.=)
Miten asut? - Rivitalokaksiossa.
Kenen kanssa? - Avomiehen ja riiviöterrierin.
Autosi: - Miehen Opel.
Harrastuksesi? - Neulominen, sisustusintoilu, viherpeukalointi huonolla menestyksellä ja haaveilu.
Onko sinulla eläimiä? - Edm. koira.
Lapsia? - Suunnitelmissa lähitulevaisuudessa.
Lempi¿
Ruoka? - Kana kaikissa muodoissa.
Juoma? - Pepsi Max.
Ruokaravintola? - Fransmanni.
Herkku? - Suklaa.
Tv-sarja? - Frendit, Pelastajat, Sairaala.
Eläimesi? - Koira kai se on.
Bändisi? - Voih, monia. Stella, Irina, Kotiteollisuus...
Kumpi?
Kahvi/Tee? - Tee.
Riisi/Pasta? - Riisi.
Kala/Liha? - Liha.
Avio/Avoliitto? - Ensin avo- sitten avioliitto.
Järvi/Meri - Järvi.
Kesä/Talvi - Kesä.
Mansikka/Vadelma? - Mansikka.
Hevi/pop? - Kaikki käy.
Oletko koskaan¿?
Haastanut riitaa turhasta? - Voi useinkin.
Kytännyt naapuriasi? - Kyl maar.=)
Ihastunut naapuriisi? - En.
Ihastunut työtoveriisi? - En.
Huijannut pomoasi? - En.
Halannut puita? - En.
Pettänyt kumppaniasi? - En.
Tullut petetyksi rakkaudessa? - Kyllä.
Uskotko¿?
Joulupukkiin? - En.
Naapuriin? - En.
Katujyrään? - Höm?
Rakkauteen ensisilmäyksellä? - Ensi keskustelulla sanoisin joo.
Rölli-peikkoon? - Toki.
Itseesi? - Satunnaisesti.
Tulevaisuuteen? - Kyllä.
Vanhempiasi? - Havemmin.
"Kun menit sijoiltasi onnesta
sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet
aina leukaa myöten pois paikoiltaan
Nyt kun kerran kävi näin
Niin älä koskaan ikinä muutu
pysy aina tuollaisena kuin nyt oot
Hei älä koskaan ikinä muutu
kun täällä on jo liikaa
täällä on jo liikaa
täällä on jo liikaa sellaisia jotka tekevät niin"
Täältä päin kuulumisia!Lapset nukkuu, mies reissussa anopillassa, mulla pakkaus kesken ja jääkiekkopeliäkin pitäis seurata.. huh huh :)
Ollaan huomenna lähössä sinne miehen luokse etelä-suomeen ku se on menny jo viikko sitte edeltä.Ja matkahan taittuu mukavasti JUNALLA lasten kanssa :D
Mitäs meijän lapsille kuuluukaan. Ihan hyvää. Vilma on reipas ja itsepäinen kohta 1v3kk neiti, Konsta ihanan uhmakas ja omatoiminen nassikka 3v :)
Päivät menee tässä kotona tolskatessa ja pihalla leikkiessä, on ollu aivan ihanaa ku tuolla ulkona on alkanu aurinko paistamaan!
Tuli tässä just mieleen että oon alkanu oottaan nuita kumpaaki tälleen toukokuussa, oiskohan mulla taas hormoonit hyrrääämässä...:) tai nythän mä oisin kuukauden etuajassa:) no en mä usko että oon raskaana mut kolmas saa tulla sit ku tulee. oon hakenu kyllä kouluun syksyksi, mutta katotaan nyt ensin saanko edes paikkaa! jotaki ois kiva kyl käydä tekemässä kolmen vuoden kotona olon jälkeen.
mitä teille muille kuuluu? B-)
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=0fbb8f85-34f7-11de-9605-…!
aattelinpa taas ilmottautua raskauden merkeissä :)
Seuraavan LA on helmikuussa niinku kahden edellisenkin:)
Seuraan naperon esimerkkiä ja ilmottauvun raskauden merkeissä. Joulukuun pinossa osotus puolella oon jo tovin ollu ja virallinen La on 15.12 ja epärillinen 12.12
Tämä sitten on toviksi viimeinen ehkä sitten joskus iltatähti, ainakin miehen puheitten mukaan.
T: M_K
Aattelin nyt tänne pitkästä aikaa kirjotella, vaikka on tainu tää pino jo monelta unohtuu :(
Näin aluksi onnittelut Msol raskausuutista ja avioielä'män alkamisesta <3
Mitenkäs Han_ teijän pikkukakkosen yrityksen laita? jokos on ehkäsy heitetty syrjään ;)
Ja Jii:n kuulumisia ois kans mukava kuulla :) ja tietty muiden kans..
Sit jos vähä omia kuulumisia kirjottelisin.. elikkä meijän tyttö nyt 1v8kk ja nyt kesän oon ollu tytön kans kotona, viel olis 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua :) Vika vuos siis lähtee käyntiin.. pikkukakkosen yritys ollaa suunniteltu alotettavaks seuraavas kierrossa.. :x
-Minttu-
Olipas kiva kun tänne oli pitkästä aikaa tullut tekstiäkin :)
MINTTU tsemppiä kakkosen yritykseen! :)
Meilläkin oli pikkukakkosen yritys tuossa keväämmällä käynnissä, mutta se loppui plussaan tuokokuussa. Tammikuun puolivälin tienoilla on "Basistin" laskettu aika, esikoinen onkin silloin jo miltei 2v. :)
Poitsu on nyt siis puolitoista vuotta ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisaa. S ei ole kova puhumaan, mutta sitäkin kovempi touhuamaan. Vaikka aika rauhallinen ja varovainen lapsi tuo tuntuu olevan verrattuna moniin muihin lapsiin, mutta kun kotosalla ollaan, niin eipä sitä aina ole vertailukohdetta muista lapsista ;> S on tomera ja ihana! Imetyksen lopetin, kun poitsukka oli 1v5kk eli n. kuukausi sitten. Ihan kivasti sujui vieroituskin, vaikka oli tuo aikamoinen tissitakiainen pitkään!! Mutta vieroitin niin vaiheittain, ettei poika paljon huomannutkaan, kun lopulta viimeisinkin imetyskerta jäi pois :)
Mutta eipä mulla enempiä tässä nyt, muidenkin kuulumisia olis kiva lueskella!!
Han, S 1,5v ja Basisti 16+2
Kiitos Han :) ja onnea paljon raskauden johdosta! Ihanaa <3 Miten on alkuraskaus menny? Itteä vähä hirvittää just alkuraskuden pahoinvoinnit ja väsymys. Tai ainaki ku meijän tyttöä ootin nii pahoinvoinnit kesti sinne melkee puolee välii asti ja alkuraskaudest ois voinu nukkua vaik kuinka.. Ja sit tottakai oma jaksaminen mietityttää, ku vauva syntyy.. varsinki jos vauva on kovin itlkunen.. Mut onhan täs nyt tosiaa saanu jo vuoden verran nukkua öitä putkee, nii eikhän sitä taas sit jaksa vähä valvookki ja ku tosiaa ei tiiä kauan sitä joutuu kakkosta yrittämäänkää ennen ku tärppää.. :/ Voih.. teijän poikaki on jo nii iso ja tosi mukava ikäeroki lapsille tulee..
:x
Mut joo.. tulkaahan toki muutki kertomaa kuulumisia.. herätetää tää pino taas eloon ;)
Pitäiskö tämä keskustelu herättää henkiin ku syksykin on jo ovella ? :)
Mulla istuu sylissä tämmönen kohta 7kk emäntä. Energiaa ja vauhtia riittää vaikka toisille jakais mutta ryömimään Vilma ei oo vielä oppinu. tai peruuttaa ja kierii ja pyörii kyllä B-)
On ollu aika rankkaa arkea välillä kun jonski on aina pois kotoa.. tai siltä tuntuu. töitä pitää tehä että saa perheen elätettyä :| mä himoitsen johonki kouluun tai töihin.. en vaan vielä tiedä mikä ois mulle sopiva paikka. kohta kolme vuotta koti-äitinä riittää vähäksi aikaa... ennenku kolmas ilmottaa tulostaan :p
mulla on tosiaan ollu jo parit menkat, suht säännöllisesti tuli. raskaus ja imetys hormonit on nyt siis selätetty ja elämä vaikuttaa niiltä osin normaalilta. mitä nyt lieviä tunnemyrskyjä ilmaantuu välillä miehen kans rähistessä. ei tää tosiaan kahden kans oo ihan niin helppoa ku yhden :D :D mutta vaikka päälleen eteenpäin .
nyt tulee niin alakuloista tekstiä että jatkan myöhemmin lisää. sovitaan että joka päivä tänne pitää ainaki jonkun kirjoitella ?!
aurinkoisten syyspäivien toivossa
rusina ja kaks muuta
Ikäsi: - 20 vuotta ( ja sikana :D)
Ammatti: - Opiskelija
Pidätkö työstäsi? - ---
Miten asut? - Kohta kaksiossa toisessa kaupungissa.
Kenen kanssa? - Miehen ja pojan ja koiran <3
Autosi: - Ei ole omaa, mutta miehen jeepillä huristelen.
Harrastuksesi? - Lenkkeily,musan kuuntelu,netissä surffailu. Tavoitteena alottaa bodypump.
Onko sinulla eläimiä? - Jepa, koira on.
Lapsia? - On, kolme kuukautta vanha ihana pieni poika :)
Lempi¿
Ruoka? - Pastat, laatikot ym. normi kotiruuat.
Juoma? - Maito,mehu,vesi
Ruokaravintola? - Hmm.. En oikein tiedä siitä.
Herkku? - Suklaa, ehdottomasti!
Tv-sarja? - Big Brother on ykkönen tällä hetkellä.
Eläimesi? - Koirat noin yleensä.
Bändisi? - Voi niitä on monia.. Kotiteollisuus,System of a Down, Mokoma ymym.
Kumpi?
Kahvi/Tee? - Kahvi
Riisi/Pasta? - Pasta
Kala/Liha? - Liha
Avio/Avoliitto? - Molemmat sopii mulle.
Järvi/Meri - Meri
Kesä/Talvi - KESÄ!!
Mansikka/Vadelma? - mansikki
Hevi/pop? - Hevi
Oletko koskaan¿?
Haastanut riitaa turhasta? - Jep
Kytännyt naapuriasi? - no tottahan toki :P
Ihastunut naapuriisi? - en
Huijannut pomoasi? - joo
Halannut puita? - en
Pettänyt kumppaniasi? - en
Tullut petetyksi rakkaudessa? - joo
Uskotko¿?
Joulupukkiin? - mihin?
Naapuriin? - enpä oikein.
Katujyrään? - Hah :D
Rakkauteen ensisilmäyksellä? - Uskon.
Rölli-peikkoon? - Kautta likaisten varppaitteni kyllä!
Itseesi? - Toisinaan
Tulevaisuuteen? - En aina
Vanhempiasi? - Nykyään kyllä.
Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin- " So stay with me. I know you hate me now but I need you to turn and stay with me." Ei noin melankolisessa merkityksessä :)
Tää on totaalisesti hiljentynyt tämä pino. Olis kuitenkin kiva aina joskus kuulla, mitä esim. MAVULLE, JIILLE, MINTULLE, MSOLILLE (no msolin kuulumiset tiedänkin), MINUN:LLE, RUSINAT:LLE ynnä muille vanhoille tutuille kuuluu :)
Meille ei siis ihmeempiä. Toista odotetaan syntyväksi toivottavasti lähiaikoina (rv:t 39+5), mutta saapa nähdä miten käy. Raskaus on sujunut oikein hyvin ja Ässästä on tullut iso poika <3 Pari viikkoa ja on jo parivuotias, tsiisus sentään :O
Ilmoittautukaahan muutkin välillä, olis kiva kuulla että elossa ootte :)
Han
Ikäsi: - 20
Ammatti: - onks kotiäiti ammatti ;D
Pidätkö työstäsi? - jeps!
Miten asut? - vuokralla
Kenen kanssa? - perheeni kanssa
Autosi: - ford mondeo
Harrastuksesi? - lenkkeily :)
Onko sinulla eläimiä? - eip
Lapsia? - jep
Lempi¿
Ruoka? - kebab
Juoma? - sitruunavesi
Ruokaravintola? - ei oo oikee tullu käytyy..
Herkku? - salmiakki
Tv-sarja? - täydelliset naiset
Eläimesi? - tiikeri
Bändisi? - .... =/
Kumpi?
Kahvi/Tee? - tee
Riisi/Pasta? - riisi
Kala/Liha? - liha
Avio/Avoliitto? - avioliitto
Järvi/Meri - meri
Kesä/Talvi - kesä
Mansikka/Vadelma? - manzikka
Hevi/pop? - poppi
Oletko koskaan¿?
Haastanut riitaa turhasta? - kukapa ei.. :P
Kytännyt naapuriasi? - jeps ;)
Ihastunut naapuriisi? - sen kaa on lapsetki tehty :D
Huijannut pomoasi? - ....no comment! :D
Halannut puita? - olen!
Pettänyt kumppaniasi? - olen
Tullut petetyksi rakkaudessa? - olen
Uskotko¿?
Joulupukkiin? - en
Naapuriin? - joo :D
Katujyrään? - ....
Rakkauteen ensisilmäyksellä? - uskon
Rölli-peikkoon? - no jos peili kertoo totta :D
Itseesi? - riippuu asiasta
Tulevaisuuteen? - joo
Vanhempiasi? - riippuu...
[/quote]
:p :p
Kiva kuulla Mortemistakin :)
Toivottavasti Jii teitä nyt onnistaisi!
Han: Samanlaisia tuntemuksia myös täälläkin. Tosin mulla menee välillä hermot Melissaa, kun iltaisin on nukutusrumbaa. Silloin tekee mieli tunkea äkkiä Melissan miehen syliin ja mennä itse vaikka lenkkille. Hetken päästä tekeekin vain mieli halata lujaa Melissaa ja silitella sitä, kun toisella on paha olla.
Mutta sekin ihan normaalia, ei kai kukaan jaksa loputtiin kuunnella vauvan itkua jos mikään ei tunnu auttavan? Silloin on mukava hengehtää ja rauhoittua samalla kun toinen yrittää nukuttella.
Miten pienen vauvan nukkuminen voikaan olla niin vaikeaa? Mä luulen, että se johtuu myös vauvasta että kuinka helposti nukahtaa. Toiset voi laskea hereillä tai puoliunessa sänkyyn ja ne nukahtavat itsekseen. Toiset eivät nukahda millään jos ei sylitele ja keinuttele sylissä (ja toisten mielestä ne ovat vain opettaneet vauvansa nukahtamaan niin.) Mitä mieltä te olette, voiko _kaikki_ vauvat saada itsekseen nukahtamaan jo pienestä pitäen?
Siihen Melissa taatusti on tottunut, että joku nukkuu sen vieressä. Iltaisin se ainaa herää jossain vaiheessa, mutta kun mä nukun sen vieressä se nukkuu pitempiä pätkiä. Varsinkin, jos mulla on tissit paljaana, että voin pienestäkin inahduksesta lykätä rinnan suuhun :D Mikäs siinä nukkuessa, kun on lohtua ja ruokaa koko ajan naaman edessä :D Luulen, että Melissalla on nyt tiheän imun kausikin.
Mökiltä tänään tultiin, oltiin siellä 6 päivää ja koko aika käytettiin kestovaippoja :) Nyt pitäis laittaa kone pyörimään, mutta pitää ensin hakea pyykinpesuainetta. Pyykkiä on kuitenkin aika paljon kertynyt melkein viikossa.