Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms 5

22.04.2007 |

Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..

Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.

http://aitiklubi.palstani.com/index.htm

Kommentit (398)

Vierailija
221/398 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Voi perse, sua tulee ikävä marilyn look a like, tuu nyt ees moikkailee välillä? ;)

Mutta hei, täytyy taas sanoa että rohkeaa toimintaa. Itselleen pitää pystyä vaatimaan sitä parasta. Mitäs sulla on nyt sitten mielessä lakin saannin jälkeen? Toivottavasti pystyt erosta hulimatta nauttia ihanasta ja aurinkoisesta kesästä.

Paljon haleja ja lämpöisiä ajatuksia sinulle Ihana Mary!!

Vierailija
222/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yöhän nyt on :) Mut en voi sanoo suo yösäteekskään...

Toki tuun moikkailemaan (niinkuin näkyy:P)

Mä ajattelin hakea vuoden päästä kouluun ja nyt tehdä töitä ja miettiä rauhassa mitä mä haluan. Oon kelannut jo kaikkea maan ja taivaan väliltä; kätilö, opettaja, lentoemäntä, au pair.... saa nähdä :)

Kaikkea hyvää Jii sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt kävin eilen sielä asunnolla ja napsin vähän kuvia, ja tässä nyt olis teillekki kattottavaa :)

sielä oli jo keretty laittaa keittiökalusteita kiinni.

täs näkyy likan huoneen tapetti, peräseinä on sellanen fuksianpun.

http://www.aijaa.com/v.php?i=628063.jpg

pikku vessa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=628068.jpg

kylppäri/sauna/kodinhoitohuone. pystyboordi on oikeesti ruskeeta :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=628070.jpg

pikku takka.

http://www.aijaa.com/v.php?i=628073.jpg

keittiö + poitsu:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=628074.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=628077.jpg

sitten näkymä suunnilleen takaovelta etuovelle

http://www.aijaa.com/v.php?i=628078.jpg

ja vielä tää on pakko, meidän makkarin tapetti, mä niin rakastuin siihen:D

nuo kuviot näkyy valoavasten vaan, eli sellanen matta/kiiltäväpinanten tapetti.

http://www.aijaa.com/v.php?i=628080.jpg

ja lisää hyviä uutisia!

mä sain vaippoja myyntiin sinne liikkeeseen,ja toinen liike otti yhteyttä itäsuomesta joka olis kiinnostunu ottamaan mun tuotteita kans myyntiin:D senkans nyt neuvotellaan.

Vierailija
224/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]MARYROSE, voih, miten teille kävikään :/ Älähän kuitenkaan kokonaan meitä hylkää, kyllä täällä saa kirjoitella vaikka ei vielä vauva oliskaan tuloillaan :) Koita ottaa nyt aikaa itsellesi ja todella miettiä mitä haluat. Mulla on vähän ongelmia siinä suhteessa, ei siis miehen kans, mutta opsikelujen yms. kanssa; en tiedä mitä haluan. Ja koska mulla on jo perhe, ei ole aivan yksinkertaista tehdä suunnitelmiakaan, että " muutanpa Turkuun opiskelemaan uskontotieteitä" tms. Mutta jaksuja kovasti! ♥

MAVU, ihana koti teille valmistumassa kovaa vauhtia! :) Mää melkein pystyin haistamaan sen ihanan uuden kodin tuoksun *sniff sniff* Mahtava homma, että sun vaipoista ollaa noin kiinnostuneita! :) Tuntuu niin uskomattomalta, että noin vain pistit yrityksen pystyyn, se vaatii tosi paljon rohkeutta! :)

Sampo eilen liikkui eka kertaa eteenpäin! :O En tajua mikä kiire tuolla pojalla on liikkumaan, outo :D ♥ Nytkin äheltää lattialla oikein tosissaan ja yrittää kaikin voimin eteenpäin. Pääasiassa kyllä leikkii kellonviisaria, mutta kyllä tuo eteenpäinkin vähän suuntautuu :)

Joops, ollaan vissiin tulossa eepeellä siinä viikolla 25 (eli juhannsuta edeltävä viikko) TOSIN miehellä on myös viikko 24 vapaa, että en sitten tiedä, vaikka tultais jo silloin... Ilmoitan HETI kun tiedän! :)

Han ja Sampo 4kk[/color]

Vierailija
225/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koti teille Mavu tulossa :) mieki haluisin jo ihan oman kodin..! noh.. ehkä joskus.. kuhan nyt koulusta eka valmistus.. :)

Marylle jaksamista.. <3 ja onnea tulevaan :)

zuzu.. kiva kuulla et kaikki on alkan pikkusen kans menee hyvin eikä hirveesti pikkuinen valvota.. se on oman jaksamisen kannalta tärkeetä että saa nukuttua hyvin :)

Oi että Sampoa <3 kohta sie saat Han vast sampon perässä juostakki.. kuulostaa nii menevältä pojalta :) Meijänki tyttö alkan kokoajan liikkua enenmmän ja enemmän.. viel ei ihan ryömitä, mut varmast ihan näil hetkillä lähtää :D kainaloista tuettuna alko tossa muutama päivä sitte ottaa askelia, ku piti kissan perää päästä :D

Minttu ja tyttö 6,5kk

Vierailija
226/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavulle kyllä tosissaan tulossa kivan näköinen kämppä (: Ja onnea ja menestystä marylle!!!

Ulkona tulee oltua kyllä ihan liian vähän, kun tuntuu että aika ei riitä sellaiseen. Ois niin kivat ilmatkin, mutta eipä kerkeä. On se kumma vaikka ei tarvii, ku imettää ja vaihtaa kakkavaippoja niin aika menee hullun nopeeta. Imetyksestä puheen ollen. Onko täällä kaikilla onnistunut alusta saakka hyvin? miulla onnistuu kyllä kylelleen maaten, mutta oon yrittänyt tuota istuma imetystä ja sen takkuilee. Välillä on onnistunutkin, mutta ei yleensä. Eilenkin ihan itku pääsi, kun oli niin ongelmallista ja vauveli itki täyttä kurkkua nälkäänsä. Sitten ei meinannut enää kylelleenkään imetys onnistua, kun molemmat väsyneitä ja hermona.

Muuten on kyllä mennyt hyvin. Nyt vauva ei nuku ihan yhtä paljon, kuin viime viikolla. Yöllä heräilee enemmän...ei kyllä tarviis yöllä ruveta kukkumaan.

Mites sen jiin lääkäri reissu? Tuliko aiaan mitään edistystä?

Taidan mennä naukkaamaan jotain syömistä ennen, kuin vaavi taas herää.

Vierailija
227/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaryRose: itte oot ;) Eli siis " maailma on oisterisi" linjalla meinaat liikkua :) Mä kyllä ihailen ihmisiä jotka jaksaa opiskella, mä itte oon siinä niin surkea, eli hatun nosto sinulle :)

Mavu: Oliko pakko näyttää noita kuvia ;) Voi hemmetti miten upeelta toi näyttää! :) Mä muuttasin teidän likan huoneeseen, ihastuin siihen täysin! Hieno homma noiden vaippojen kanssa! Myytäiskö siellä itäsuomessa sitten muitakin kuin vaippoja? Millon neuvottelut on neuvoteltu? Milloin siirrät bisneksesi pörssiin, mä ostaisin ainakin niitä osakkeita mielummin kuin Nokia osakketa ;) Toi on varmasti kiva kun voi olla kotona tekemässä töitä ja hoitaa samalla muksuja :) Onnea vaippa bisnekseen!

Han: Teillä poitsu kasvaa kovaa vauhtia! :o Mä itseasiassa olen unohtanut taas koko miitin..:( Mä aina innostun jostain asiasta ja sitten unohdan sen...=[ Täytyy udella tolta ukolta vähän suunnitelmia...Autoo pitäs ainakin rempata ennen lähtöö ja vaihtaa iskarit ja laakerit.

No niin, sitten vähän omia kuulumisia:

Elikkä eilen oli se inssi. Kaikki meni ihan hyvin, vaikka se ei ehä ollut ihan maailman miellyttävin kokemus, mutta onneksi mulla on niin ihana lääkäri joka hoiti homman niin kivasti :) Onneks mulla on ollu sama lääkäri koko ajan, niin se tietää missä mennään, mitä mä pelkään ja miten mut saa rennoksi. Ja mies oli tietty mukana pitämässä kädestä, kiva että sekin osallistuu tähän vauvan tekoon ;)

-Jii kp 14/34-

Vierailija
228/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, nonni, hommat hoidossa että ei muuta kuin jännäämään!! Jopa tuo täsmällinen ajoitus ja nuijapäiden avittaminen oikeeseen paikkaan tuottaisivat tulosta! :)

MSOL, bongasin sut vauva.netistä :) Minä rekisteröidyin joku päivä sitten, mut en oo vielä saanut aikaiseksi kirjoitella.

Plääh, ei mulla mittää asiaa, kunhan tuin tappamaan aikaa. Päivän ainoa hetki omassa rauhassa :)

Palaillaan!

Vierailija
229/398 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui ZUZULLE kommentoida tuosta imettämisestä. Mulla on ollut alusta asti vähän takkuamista tuon homman kanssa, mutta kaikesta huolimatta poika on ollut täysimetyksellä tähän asti ja on vielä jonkun aikaa. En siis saanut juuri minkäänlaista kunnollista ohjausta sairaalassa imetykseen plus että jatkuvasti tuputtivat lisämaitoa Sampolle. Meinaan, olihan se alkuun vähän outoa hommaa eikä meinannut luonnistua (huono imuote yms.);pojan piti kuitenkin saada ravintoa ja ilmeisesti henkilökunta piti helpompana vaihtoehtona tuputtaa lisäruokaa, kuin ohjata imetyksessä. Mitään oikea syytä lisämaidon antamiselle ei olis ollut, kun poika kuitenkin terve ja täysiaikainen. Noh, kotona mulla rinnanpäät meni rikki ja verille, joten imetys oli aika helvetillisen kivuliasta :D Siitäkin selvittiin. Sitten näiden tiheän imun kausien aikaan on myös vähän iskenyt epätoivo, mutta NIISTÄKIN on selvitty ja poika kasvaa vauhdilla :) Että luovuttaa ei kannata, jos vaan suinkin pää kestää takkuamista. Musta pahinta oli just alussa, kun tuntui, että on niiiin kiinni vauvassa, ei omaa tilaa ollenkaan, kun poika koko ajan rinnalla tai ainakin sylissä. Muutenkin oli vähän ahdistus päällä ekat viikot. Mut kuin itsestään imetys alkoi sujui tarpeeksi hyvin, ettei se enää tuntunut vaikealta tms.. Toki vieläkin välillä häiritsee tuo huono imuote, mutta minkäs teet, kun en osaa korjatakaan sitä :/

Mutta luota ZUZU itseesi, kyllä se siitä, vaikka välillä voikin olla melko rassaavaa puuhaa! Jos maidon riittävyys mietityttää (USEIMPIA äitejä mietityttää!), muista, että rinnat on jännät kapistukset: mitä enemmän käytät, sitä enemmän tuotat! :) Kannattaa käydä imetystukilistan kotisivuilla, siellä paljon tietoa imetyksestä :)

Tuolla " usein kysyttyjä kysymyksiä imetyksestä" ->

http://www.imetystukilista.net/faq/faq.php

Ja toki voit kysyä meiltä " asiantuntijoilta" täällä, mulla ainakin on paljon omia kokemuksia noista hankaluuksista ja mieluusti kyllä jaan kokemuksia :)

Vierailija
230/398 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lohduttavaa lukea, että en oo ainut jolla on ongelmia tuon imetyksen suhteen. On päiviä milloin se sujuu ihan hyvin, mutta välillä epätoivo valtaa. Vauvalla on kyllä ihan oikea imuote ja maitoa tulee kyllä riittämiin. roimat annokset aina saa kerättyä maidonkerääjällä toisesta rinnasta, kun imettää. Minnuukin ärsytti se, kun ne sairaalassa tuputti sitä lisämaitoa vaikka omaa olisi tullut riittävästi. Sanoinkin loppuvaiheessa, että ei tarvita sitä. Sitten ois pitänyt olla vauvaa herättelemässä kokoajan syömään, mutta olin sitä mieltä ja oon edelleenkin, että kyllä se ite herää, kun nälkä tulee. Antaa vaan nukkua rauhassa, jos nukuttaa. En kuitenkaan usko, että nälkään kuolee, kun maitoa tulee niin vuolaasti.

millonkas mavu työ pääsittekään tuonne uuteen kämppään muuttamaan? Oot varmaan joskus maininnut asiasta, mutta on tuo pää välillä aika laho, että ei kaikkee muista. miustakin oli tosi kiva tuo teidän tyttösen huone.

Mitenkäs mustalla kissalla menee? Onko jo paremmat fiilikset?

Minttu onkos teillä mennyt vauvelin kanssa kaikki hyvin ja miten arki luistaa?

Mutta täytyy mennä, vauva kutsuu.

zuzu ja tytteli 1 viikko ja 4 päivää

Vierailija
231/398 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne..? Mulla taas pään sisäiset paininnat käynnissä...13 päivää siihen että sais testata, miten ihmeesä mä jaksan odottaa? Ja mitäs sitten jos sieltä tuleekin nega. Voi paskanmarjat mä en kestä tätä! :(

Jotenkin tuntuu hassulta täällä valittaa tästä kun olen ainut tässä tilanteessa...On kamalan ulkopuolinen olo kun kaikki muut täällä on jo perheellisiä ja minä en. Se voi välillä olla suht ahdistavaa. Siis vauvoista ja muusta niihin liittyvästä täällähän on tarkotus puhua mutta mutta...Mä nyt kumminkin pidän pienen tauon täällä kirjottelusta, tuntuu vaan ittestäni että täällä pyöriminen on kurjuuden maximointia... :(

Toivottavasti kukaan ei ota tätä henkilökohtaisesti, arvostan kovasti kaikkien positiivisia kommentteja ja olette mulle kamalan tärkeitä, mutta nyt tässä vaiheessa en vaan pysty täällä pyörimään. Palailen sitten kun ahdistus vähän laantunut :)

Vierailija
232/398 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiille kovasti plussaonnea!! :)

Han: Mä huomasinkin, että luit helmimammojen ketjua ja ajattelin heti että ootko se sinä :D Meinasinkin siitä sanoa, mutta jo unohdin jo koko asian.

Imetyksestä.. Sattuipa sopivasti. Ajattelin juuri, että pitäisikö mun liittyä Perustietoa imetyksestä -kurssille. Se edellyttää valtuudet toimia imetustukiäitinä :)

Meillä ensimmäiset viikot imetyksessä oli tuskaa. Käytin alussa rintakumia mikä helpotti huomattavasti kipua. Silloin imetys sujui. Sitten yksi päivä unohdin sen kotiin :O Mutta Melissa ottikin rinnasta hyvä otteen ja sen jälkeen jätettiin kumi pois. Jossakin vaiheessa se kipu vain jäi pois, kun Melissa oppi imemään oikein. Ja nykyisin se osaa ottaa rinnan suuhun missä asennossa vain. Joskus raotan paitaa, kun oon laittamassa Melissaa rinnalle ja samassa se onkin jo imaissut nännin suuhun :O :D Ei enää tarvitse laitella rintaa suuhun.

Mä oon täällä ihan kamalassa flunssassa! Koko ajan räkää valuu, korvatkin on ihan lukossa ja kurkku karheana. Kolmatta päivää oon kuumeessa, tosin kuume on aina päiväksi laskenut lääkkeiden avulla ja saa nähdä nouseeko enää.

Tänään oltiin Melissan kanssa sairaala kontrollikäynnilläkin, kaikki oli ok! :)

Vierailija
233/398 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä imetyksestä vielä.. mulla imetys alko sairaalassa sujua hyvin ja maitoa tuli.. kotiin kun päästiin nii rinnanpäät meni verille ja jouduin imettämää rintakumin kanssa.. sen kanssa oli vähän hankaluuksia imuotteessa.. no siitä kun selvittiin nii imetys alkoi sujua hyvin.. no sitte rinnanpäät meni taas rikki.. ja maitokin alkoi pikkuhiljaa vähentyä.. ja maitoo ku ei tullu riittävästi tytöl meni heti hermot eikä suostunu imee sitäkää vähää.. sit yritin pumppailla ja imettää.. sit oli pakko alka antaa lisäks korviketta.. ja lopulta koko imetys sitte jäi.. :( Vieläkin välillä mietin et oisinko voinu tehä jotaa enemmän ja oonko nyt " huono äiti" ku imetin vaa vajaan 3kk.. mut eipä sille nyt ainakaa enää voi tehä mtää.. ja tyttö kasvan hyvin korvikkeellakin.., mut mies on vaa nii allerginen nii senkin takia ois ollu nii tärkeetä imettää pitkää, mut jospa sit muilla lapsilla imetys onnistuis vähä paremmin.. :) Nii ja mie en osannu imettää olenkaa istuvaltee.. ei vaa sujunu vaik yritin kuinka.. :/ minust sairaalas oltas voitu käyä se istuvalteekin imetys läpi.. ku meil sitä ei nimittää ohjattu mitenkää..! en tiiä miten muilla..

Ja hyvin meillä on muuten menny.. nyt kun flunssastakin jo selvitty :) ja tyttö opin taas kovasti uusia taitoja :)Nyt ollaa hirveesti käyty kyläilemässä.. on nii ihanat ilmat ollu nii ei jaksa vaa kotona jummata.. ja tyttö tykkää ku näkee toisia lapsia :)

Pikkuhiljaa vaa alkaa ahistamaa toi äitiysloman loppu.. enää 2kk jälel.. ja sit täytys tytön alottaa perhepäivähoito :(

Jiille sylin täydeltä plussaonnea! En vois ees kuvitella kuinka piinaavat pari viikkoa sulla on nyt edessä..! Mut toivon ja uskon kovasti et tää odotus palkitaan :)

Vierailija
234/398 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSOL, vai meinaat tukiäidiksi alkaa :) Mullakin kävi jossain vaiheessa mielessä, mutta sitten taas, en mää nyt niin innokas imettäjä ole, että olisin aivan paras tukihenkilö.

JII, voin kyllä kuvitella miltä susta just tuntuu :/ Ota ihan rauhassa aikaa itsellesi ja tuu kirjoittelemaan taas heti kun hyvältä tuntuu! Oot kuitenkin koko ajan ajatuksissa!

Tänne ei mitään uutta. Sampo kävi 4kk-lääkärineuvolassa, mitat oli 7300g, 64cm ja pipo 43cm. Terve ja hyvin kehittynyt poika, kaikki on kuulemma niinkuin pitääkin :) Kasvu tasaista omalla käyrällään.

Löydettiin aivan unelmakämppä, mut meillä ei oo mitään mahdollisuuksia siihen, kun on liian kallis! :´( Tai no teoriassa olis varaa, mutta kun olis kiva, että lainanlyhennysten ja laskujen lisäksi jäis rahaa kenties myös muuhun... Voi että kyrsii, kun tuli bonganneeksi sen kämpän. Rivarikolmio tosi hyvältä paikalta, remontoidut tyylikkäät keittiö ja kylppäri. Kaksi kerrosta plus kellarikerros, jossa takkahuone ja sauna, nekin niinikään tyylikkäästi rempatut. Yhyy, tahtoo sen asunnon!!!!

Sampo hikottelee lattialla ja syö varpaitaan. Pitääpä mennä seuraksi, joskin itse ajattelin jättää sen varpaiden syömisen väliin.

Han ja Sampo 4kk

Vierailija
235/398 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi: 21,joulukuussa 22

Ammatti:ravintola kokki mutta tällä hetkellä koti äiti

Pidätkö työstäsi? en enkä ole tehnyt sitä valmistumisen jälkeen

Miten asut? omakoti talossa

Kenen kanssa? mieheni,poikani ja nalle koiran

Autosi: mazda 323 f vm-90

Harrastuksesi? oriflamen myynti

Onko sinulla eläimiä? nalle koira

Lapsia? yksi poika

Lempi…

Ruoka? lasagne

Juoma? vesi

Ruokaravintola? amarillo

Herkku? suklaa

Tv-sarja? salkkarit

Eläimesi? koira

Bändisi? kaikki suomalaiset

Kumpi?

Kahvi/Tee? kahvi

Riisi/Pasta? pasta

Kala/Liha? kala

Avio/Avoliitto? avoliitto

Järvi/Meri? järvi

Kesä/Talvi kesä

Mansikka/Vadelma? vadelma

Hevi/pop? pop

Oletko koskaan…?

Haastanut riitaa turhasta? monta kertaa

Kytännyt naapuriasi? joo

Ihastunut naapuriisi? no en

Ihastunut työtoveriisi? joo

Huijannut pomoasi? en

Halannut puita? en

Pettänyt kumppaniasi? kerran ja asia on käsitelty

Tullut petetyksi rakkaudessa? kyllä

Uskotko…?

Joulupukkiin? en

Naapuriin? joo

Katujyrään? joo

Rakkauteen ensisilmäyksellä? kyllä

Rölli-peikkoon? en

Itseesi? aika lailla...

Tulevaisuuteen? kyllä

Vanhempiasi? se on siinä ja siinä

Kuvaile tämän hetkistä elämäntilannettasi biisin sanoin-

[/quote]

en muista sanoja mutta sellaiset laulut kuin: anna hanskin " tanssitan vauvaa" ja " rakastan sua sataa" kuvais aika hyvin tämän hetkistä oloa ja elämää!! :)

Vierailija
236/398 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun taas on kuihtumaisillaan kokoon tää keskustelu :(

Täällä ei mitään uutta. Tai no, ollaan muuttamassa uuteen asuntoon! :) Ei kylläkään siihen, mitä puhuin jossain aiemmassa viestissä, vaan ihan toiseen, mutta vähinrään yhtä hyvään! Uusi, v. 2000 valmistunut kerrostalohuoneisto, 3h + keittiä + sauna + partsi! Lattiat on uusittu tässä kuussa. Tosi siisti ja mukava kämppä hyvältä alueelta, keskustaan n. 3-4km, palvelut suht lähellä, mutta kuitenkin luonnon läheisyydessä. Talonyhtiössä leikkipiha lapsille ja pikku matkan päässä on isompi leikkipuistokin! :) Kyllä siinä kelpaa asua Sampon ja ehkä tulevaisuudessa pikkukakkosenkin kanssa!

JIIn tilanne jännittää!

ZUZU, miten imetys sujuu? Onko tullut helpotusta vaikeuksiin?

MK, kuulumisia? Joko taas jaksat miestä? ;D

Toivottavasti tää palsta ei nyt kokonaan kuihdu :/

Han ja Sampo ~4,5kk

Vierailija
237/398 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vaan millään jaksanut kirjoittaa. Nytkin väsyttäis ja Melissa on tuossa sitterissä vähän tylsistyneenä. Vois mennä kokeilemaan päikkäreitä Melissan kanssa, kun ei sekään kunnolla ole nukkunut.

Han: Ei se kurssi vaadi mihinkään toimintaan onneksi, joten se imetystukena olo on ihan vapaaehtoista :) Mä ainakin haluan pidemmän imetyshistorian ennen kuin ketään alkaisin neuvomaan.

Vierailija
238/398 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tänne kertoon heti ensimmäisenä, tein just raskaustestin ja se näytti PLUSSAA. Uskomatonta. Oon ihan onnesta sekasi!Tulispa isäntä jo kotiin....

Muutenki menee ihan hyvin, mitä nyt konstalla löysällä maha ku tekee lisää hampaita :)

Ukolla alkaa kesäloma viikon päästä ja sitte lähtään reissuun.

Miten mä oonki nyt näin positiivinen?!

Nyt lisää plussa-uutisia tänne DeMomseihin :) Jii, Han? :)

Vierailija
239/398 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAPERO mahtava juttu! ONNEA! Johan tekin ehditte odottaa sitä! :) Milloin ootte muuten Ouluun päin tulossa, entä ne teidän muuttosuunnitelmat? :) Meillä ei kyllä vielä oo tulossa vähään aikaan plussauutisia, kerta meidän makuuhuoneleikit on hävinneet taivaan tuuliin >:/ Ja toisekseen en tiiä kuin pian sektion jälkeen on fiksua/järkevää/suotavaa tulla uudelleen raskaaksi, että kohtu kestää. Varmaan nyt ainakin se puoli vuotta leikkauksesta on hyvä odottaa :)

Ollaan huomenna lähdössä eepeelle. MSOL, MAVU, JII, miten niiden treffien kans? Ja kaikki muutkin kiinnostuneet tietty! :) Onnistuuko ne ens viikolla?

Vierailija
240/398 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: Joo imetys alkaa luonnistua jo paremmin, istualtaankin (: Vähän tietysti on vielä hakemista, mutta kyllä se siitä. Ja onnea uuden asunnon johdosta!!! Hei hannuli siehän käytät sitä kantoliinaa?? Oon itekkin meinannut hankkia sellaisen. Pyysin jo sellasen kantoliina tukihenkilön käymään meillä vähän neuvomassa niitten käytössä ja esittelemässä erilaisia malleja. mitä mallia sie käytät ja onko ollut hyvä?

Napero: Hienoa! Onneksi olkoon paljon koko porukalle tulevasta perheen lisäyksestä!

Jiille täälläkin pidetään peukkuja toooosi korkeella!

Hiljaista on ollut mammojen elo tällä palstalla, itsekin olen ollut olevinaan kiireinen, että oon kerennyt käydä vaan lukemassa, mutta en kirjoittamassa. wake up äipät (:

Neitillä oli eka neuvola torstaina. Hyvin oli kasvanut 250 grammaa 6 päivässä. Nyt ollaan päätetty nimiäispäiväkin 7.7.07. Aiotaan pitää sellaset grillijuhla tyyppiset anoppilassa, kun niillä on omakotitalo ja iso piha. Ollaan pyydetty sinne soittamaan kavereiden akustinen duo. Niin saa vähän musiikkiakin sitten. Muuta ohjelmaa ei varmaankaan tuu, tietty nimen anto jonka hoitaa miehen yks kaveri.

Taidan mennä tästä muihin puuhiin.

zuzu ja typykkä kohta 3 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan