DeMoms 5
Teille tulee sit sama hääpäivä ku meilläkii on. Huh, kohta vuos avioelämää takana..
Ainii ja tämmönen äitien oma foorumi on rakennettu. Tervetuloota vaan kirjottelemaan sinne.
http://aitiklubi.palstani.com/index.htm
Kommentit (398)
zuzu lähtee kohta*rallattaa*
voishan sitä miettiä miittiä kahesti kesän aikana,toinen vois olla j-suussa tai kuopiossa.j-suussa vois vaik festareitten aikaan. tai tääl kuopiossa sillon viinijuhlien aikaan.
mäkään en tuuriin ikävä kyllä pääse..ukko ei hirveemmin tykkää et mulla on netissä elämää ja ei varmasti mun takii vaivauvu lähtee ajamaan ja yksin mua ei kyl muksujen kanssa päästä.ja en kyl välttämäti uskaltaskaa lähtee hortoilee mihkään ainakaa omalla autolla.
nii mää kans jouvun kummatkii muksut mukaan ottaan jos jonnekii lähen.mää oon viittä vaille niuvassa tän pääni kanssa joka ei ikinä saa tuuletusta.
T:MK
Jos täälläpäon miitataan, niin ehdottomasri lähden mukaan. Jos meitä neljä tulee, niin se on jo paljon :)
Tää on ihan innoissaan miitistä :) Ihanaa, saa teille mussukoille kasvot :D
Mulla ensimmäiset menopur piikit pistetty tänään, olipa hurja fiilis piikittää kotioloissa, tuntu ihan rikolliselta!:( No, toivottavasti näistä on apua, jos mä ehtisin raskautua ennen miittiä ;)
niin mulle käy melkein koska vaan, mutta jos mies on sillon töis niin voi olla vähä hankalaa tulla tenavienkasn, ne kun ei paikoillaan pysy sitte hetkeekään:S
mutta eikö nenyt kuitenki vloppuna pidetä niin ei sillon ainakaan kukaan oo töissä?
mäki soitin tänään rakentajalle ja se sanoi että saatettais päästä jo enskuun lopussa muuttamaan:DDDD vähä oon onnessani!!
sielä meidän kämppää pian ruvetaan jo tapetoimaan, että ovat etuajassa reilusti, tosin niillä on koko heinäkuu kesälomaa, että sillon ei tapahdu mitään.
mutta käski soittaa enskuun puolivälissä niin osaa sanoa tarkemmin:)
pitää käydä kuikuilemassa taas sielä ikkunasta niin näkee ittekki missä vaiheessa se kämppä on:)
toivotaan että jii teillä nyt tärppäis!
niin mä oon nyt ihan pihalla että koska se miitti ny ois?
no, mutta mä meen nukkumaan, taas aikanen herätys:)
tai tänään ne kyllä heräs vasta puol 9:O poika huus aamulla sängyssä ja ku menin niin pyysi maitokupillisen ja sen ku annoin niin se rupeski uudestaan nukkumaan, en sitte viittiny sitä siitä ylöskään kiskoa vaikka kello oli sillon jotain puol 8-8.
voi hitsi, mä nyt vasta hokasin että olit jii ilmottanu 24 ja 25vkot, ja meilläkun on suunnitelmissa mennä sinne provinssiin joka on vko:lla 24 15 päivä alkaa:( ja sitäseuraava vloppu on juhannus ja sillon kukaan ei varmaan halua lähtee.
mut käviskö kellenkään sitte viikolla?
Kun kerta lomaakin on, mutta mitens muut? Niin ja täytyy mun nyt sit kans ukolta kysästä että miten sillä käy ;)
Voidaanhan me miettiä joku toinen aika ja paikkakin jos tää alkaa olemaan liian vaikeaa...Sen voin vaan sanoa että aikaa ja paikkaa minne kaikki pääsee ei valitettaavasti ole olemassakaan :(
Nyt kaksi piikkiä pistetty ja ihan hyvin ne tohon lihaan uppoaa ;) Mies on hyvä piikittäjä :) Saa nähdä kauanko tämäkin homma nyt sitten kestää... =/
jokohan se zuzu? ku ei oo kuulunu...
kyl mä niin mielelläni haluisin tavata teiät kaikki!ootte NII ihanii.mihkä tahasa se miitti meneekii nii yritän huijata ton ukon ajelulle sinne..(vaik autokupoilla)
mulla jos on krooninen vauvakuume nii ukolla on kroonin autokuume.et sillai.
Musta_Kissa: Täällä Tervajoella (Seinäjoesta n. 40km Vaasaan päin) on ainakin vieretysten 5 autokauppaa.. ;) :D
Mulle ainakin käy viikolla, ehkä paremminkin. Äiti osti itsellensä auton, niin pääsen päivisinkin ajelemaan :) Tavataanko me sitten Keskisillä vai missä? Mä en uskalla ajaa kuin Vaasan suuntaan ja Vaasaan. Kauheaa ajella edes Seinäjoella, kun siellä on niin paljon yksisuuntaisia! :D
Musta_kissa: Sielunsisko! Mun miehellä on kanssa krooninen autokuume!! Siis voisin kirjoittaa asiasta romaanin, mutta jätän väliin. Nyt kuitenkin meidän rakas corolla muuttaa muotoaan, taka ja etuvalot vaihdettu auto maalattu, puskureita etsitää uusia...Toi haluis vielä pihalle toisen remppa-auton...Kallis harrastus, perkele!
Perjantaina (eli huomenna) mä sitten menen taas lääkäriin, saa nähdä mitä siellä sanotaan :) Toivottavasti kaikki on hyvin ja että sieltä olisi pari munasolua kypsymässä :) Jotenkin noi hormonit tuntuu tuottavan haluttomuutta...Harmi homma, tässä kuussa piti pupuilla kunnolla, mutta mua ei himota sitten yhtään. Kaikki seksin liittyvät oksettaa ja inhottaa... Onneksi on se inssi, ja sen ympärillä voi sitten koittaa saada itsensä innostumaan hommaan....
En osaa sanoa, kummalla viikolla ollaan eepeellä päin. Riippuu siitä, miten miehellä on työt. Mies aloittaa osapäiväisenä ens viikolla eli tekee käytännössä kaksi viikkoa kuussa töitä 8h/päivä ja kaksi viikkoa on vapaalla. Että joka tapauksessa jompikumpi noista viikoista on vapaana miehellä, mut en vielä tiedä kumpi... Ilmoitan HETI kun tiedän!
JII, no niin nyt ootte päässeet tositoimiin! Uskothan, että täällä jännätään myös kovasti?!! :) ♥
ZUZUlla on varmaan jo pikkuinen vaavi sylissä! En malttais oottaa kuulumisia!
Mun pitäis vähitellen opetella käyttään sitä meseä, kun mulla nyt se on, oon vain vähän laiska :p
Nonni, nyt en taaskaan ehdi enempää on paljon hommia ja aion vielä shoppailemaan erään opiskelu-/mammakaverini kanssa.
Palailen taas!
että oltiin JIIn kans timalleen yhtä aikaa linjoilla! :D
onko mua kaivattu tääl?no ei tietty. netti ei oo toiminut ja ulkona ollut nätteinä ilmoina. nytki ihana keli mut tuulee.
jee miehelläni huomen vapaa päivä,.,.. mitähän vloppuna tekee ehkä meen sisaruksiani onnitteleen ku koulut loppuu jne.
tosiaan viime viikon tiistaina oli meijän tytsyn neuvola mitat 59,1cm 555og pipo 39
kasvanut kivasti.. mieheni sit sai uuden työpaikan ja aloittaa ens maanantaina.
mitäs kesäsuunnitelmia teillä?meillä ei kai mitään ku tais miehelläni palaa lomat.. ois ollut suunnitelmis käyä hesas... mut saa nyt nähä...
mut ehkä tapailla äitejä josko sillee aika kuluis tutustuen uusiin äiteihin jne...
nyt pitää mennä ku tytär tässä vaatii huomiota
piijetska & tytär 3kk 9 päivää
Mellähän on ollut han_in kanssa kosminen yhteys ;) Vähänkö huippua! :D Ihana olet kun mun kanssa jännität <3 Raportoin tänne kyllä kaikki mitä lääkäri huomenna pulisee :) Täytyy nyt vaan toivoo että rakkuloit olisi se 1-3, koska muuten ei inssiä voi tehdä, eikä me saada pupuilla kotonakaan...Ei siis se pupuilun puute haittas ollenkaan, vaan se ettei tälle raskautumis asialle voi tehdä mitään...No reilun 12 tunnin päästä olen taas viisaampi:)
Tää nyt tekee taas tämmösen, vastatkaa jos on intoa:) (Tää oli yhdellä toisella foorumilla ja tää oli musta hauska:)) Laitan sen seuraavaan viestiin niin on helpompi kopsata =)
10 vuotta sitten, 1997:
1.
2.
3.
5 vuotta sitten, 2002:
1.
2.
3.
3 vuotta sitten, 2004
1.
2.
3.
1 vuosi sitten, 2006:
1.
2.
3.
Tähän asti tänä vuonna:
1.
2.
3.
Eilen:
1.
2.
3.
Tänään:
1.
2.
3.
Huomenna:
1.
2.
3.
Elikkä tarkotus listata 3 asiaa jotka tapahtuivat esim. 10 vuotta sitten...
Aloitankin heti vastaamalla tuohon Jiin kyselyyn:
10 vuotta sitten, 1997:
1.
2.
3.
5 vuotta sitten, 2002:
1.Pääsin ripille
2.Otin kielikorun
3.Kävin dogsitter-kurssin
3 vuotta sitten, 2004
1.Muutin mieheni kanssa yhteen
2.Lopetin lukion kesken
3.Muutin Vaasaan
1 vuosi sitten, 2006:
1.Muutin takaisin maalle
2.Tulin raskaaksi! :)
3.Valmistuin lähihoitajaksi
Tähän asti tänä vuonna:
1.Saimme vauvan
2.Vaihdettiin asuntoa
3.Mies aloitti sivarin
Eilen:
1.Olin agilityssä Jeni-koiran kanssa
2.Käytiin kaverin valmistujaisjuhlissa
3.Olin koirien kanssa reippaalla metsälenkillä :)
Tänään:
1.Oltiin siskon, Melissan ja koirien kanssa vaunulenkillä
2.Mies lähetti ihanan tekstiviestin
3.Melissa nukkuu päikkäreitä ja mä nautin pitkästä lounaasta
Huomenna:
1.Menen Ami-koiran kanssa tokoon
2.Siivoan?
3. Nautin lauantaista :)
En oo nyt oikee ehtin kirjotella, ku ollu nii kaikkea puuhaa.. viime vkloppuna oltii häissä ja nyt tyttö ollukki sit kipee.. kova yskä ja nuha.. aamulla oli kuumettaki :`( viikonloppuna aateltii lääkärii mennä, jos ei nyt näytä helpottavan tää flunssa :( on nii inhottavaa kattoo ku toinen on pipi..! :`(
jii.. miul on peukut ja varpaat pystyssä, et raskautumiin nyt onnistuis:)
Zuzu on tainu jo vauvan saada.. ihanaa.. kerro heti kaikki :))!
Nii ja nyt täytyy taas tehä toi Jiin juttu :D
10 vuotta sitten...
10 vuotta sitten, 1997:
1.olin yläasteella.. seiskalla
2.?
3.?
5 vuotta sitten, 2002:
1. olin amiksessa.. :)
2. Olin ilosaarirockissa
3. ja kaivopuiston kesäkonsertissa
3 vuotta sitten, 2004
1. Vietettii Miehen kanssa 1 vuotis päivää.. ja sain ruusun :D
2. Olin päiväkodissa harjottelussa
3. asuin yksiössä
1 vuosi sitten, 2006:
1. Tyttö syntyi
2. Lopetin tupakan polton
3. Olin kesätöissä kehitysvammaisten parissa
Tähän asti tänä vuonna:
1. tytön ristiäiset
2. ollu äitiyslomalla
3. tytön puol vuotispäivät
Eilen:
1. kävin ravintolassa syömässä
2. puuhastelin tytön kanssa
3. katoin salkkareitten uusintoja
Tänään:
1. käyn kaupassa
2. meen kotii
3. vietän perheen kans yhteistä aikaa
Huomenna:
1. oon kotona
2. katon leffaa/telkkuu
3. herkuttelen
.. en oikee keksin kaikkii.. :/
Mut nyt muihin puuhii.. :)
Minttu ja tyttö 6kk 2viikkoo
Jii:mäkii jännään ja pien peukkuja.Joo ja toi meiän häiskä on ihan tosissaan vaihtamassa tota chevyä.mersu kiinnostas muakii, saisin sen ehken parkkiinkii..chevys on tuo kääntö säde tosi iso,tuntuu et jotkut kuormaautotkii kääntyy pienemmässä tilassa.
MSOL:lle piti jotain sanoo mut hitto ku en enää muista..
no mut sit tohon jiin kivaan:
10 vuotta sitten...
10 vuotta sitten, 1997:
1. äet rupes oottamaan mun nuorinta pikkusiskoo.
2. ja isän naisystävä rupes ottamaan toisiks nuorinta pikkusiskoo
3. asuttiin samalla alueella missä mää nyt asun
5 vuotta sitten, 2002:
1. pääsin ysiltä
2. kummityttö synty
3. alotin ja lopetin sähköalan opiskelut amiskassa
3 vuotta sitten, 2004
1. tapasin nykysen ukkelin
2. mul oli tuulimuna raskaus
3. vietin hulina elämää
1 vuosi sitten, 2006:
1. aloin odottamaan kuopusta
2. muutettiin 2 kertaa
3. vietin vauva aikaa esikoisen kanssa
Tähän asti tänä vuonna:
1. Kuopus synty
2. kuumeilen taas
3. esikoisella uhmaikä
Eilen:
1. ukko oli töissä
2. mua ketutti kaikki
3. join siiderin
Tänään:
1. oon ollu menossa päikkäreille
2.en menny päikkäreille
3. jumituin koneelle
Huomenna:
1. ukko taas töissä
2. nukun päikkärit
3. aloatn laihiksen kunnolla X)
Elikkä tarkotus listata 3 asiaa jotka tapahtuivat esim. 10 vuotta sitten...
Juu, eli heipat täältäkin päin taas:) Tää kävi tänään lääkärissä ja vasemmalla oli kaksi munasolua, 10-12mm ja vasemmassa yksi 8mm, eli hyvältä näyttää. (Munien on siis oltava noin 20mm että ne räjähtää) Se voi olla että tehdään maanantaina se inssi, jos munat kasvaa samaan malliin. :) Sinällään olen todella helpottunut, ajattelin että nuo munat ei sen leikkauksen takia kasvaiskaan kunnolla, mutta kyllä nyt iltä näyttää ja lekurikin sanoi taas että kaikki on ok :)
Jii musta kyl tuntuu et sullon masu kohta!
Tänään on kyllä supistellut ahkeraan (: Toivottavasti kohta pääsis tositoimiin! Ei viittis turhaan uudestaan mennä saikulle, kun eilen oli hukka reissu. Luulin, että tihuuttaa lapsivettä, mutta olikin ilmeisesti kirkasta valkovuotoa.
Tapaamisesta: Mie en ainakaan kyllä noin pitkälle pääse, kun ei omisteta edes autoa ja vaikeeta vastasyntyneen kanssa on sitten lähtee reissuun monien satojen kilometrien päähän. Jos joskus on lähempänä treffit niin oon kyllä mukana!
Mutta meen kitkuttelemaan näitten kipujeni kanssa tuohon sohvalle.
zuzu rv 39 :D