Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras meikkituotteesi?

Vierailija
15.12.2025 |

Löytyykö meikkien seasta jotain ehdotonta lempparia? Tai jotain tuttua ja turvallista tuotetta, jota tulee ostettua yhä uudelleen?

Aloitan: Essence:n ripsiväri, Lash Princess. Yllättävän hyvä halpamerkiksi!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RefectoCil, Lash&Brow Booster on ripsiä ja kulmakarvoja hoitava aine, joka saa ripset kasvamaan tuplamittaan. Mainio tuote.

Vierailija
22/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään meikkituotteita. 

Olin just tulossa sanomaan samaa!

Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.

Hyvä. Just tätä tässä kysyttiinkin. Helvetti että ootte fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen Camouflage peitevoide. Kokeilin muistaakseni kalliimman Charlotte Tilburyn peitevoiteen jälkeen tätä ja oli parempi. Ja halvempi.

Vierailija
24/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen silmien- ja huultenrajauskynät, kulmakynä sekä puuterit, huippulaatua hintaansa nähden!

Vierailija
25/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävä meikkivoide on Haus labs. Arkena käytän HolikaHolikan Petit BB Aqua -voidetta. Poskipunat on vuosia olleen Jouer.

Vierailija
26/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa kertoa, että ei omista meikkituotteita? Kaikki eivät tarvitse niitä. Minusta on aina ollut luonnollista olla meikittömänä kaikissa tilanteissa, eikä koskaan ole tullut eteen tilannetta, jossa olisin ajatellut tarvitsevani meikkiä. 

Vierailija
27/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Greige" kulmakynä. Käytän n. 1krt/viikko, kun käyn ihmisten ilmoilla kaupassa. Blondikarvaisena on sellaiset olleet kulmakarvatkin vuosikymmeniä. 

Vierailija
28/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee käytettyä enää mitään meikkiä kun käyn enimmäkseen vain kaupassa tai lenkillä. Elisabeth Arden spf 15 sävytetty huulirasva on ollut luottotuote jo vuosikaudet. Ei maistu aurinkovoiteelta kuten monet halvemmat sävytetyt huulirasvat. Diorin meikkivoidetta olen myös käyttänyt paljon vaikka ei ole kovin peittävä. Haluaisin löytää jonkin kuivalle iholle paremmin sopivan, saa vinkata.

Vierailija
29/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa kertoa, että ei omista meikkituotteita? Kaikki eivät tarvitse niitä. Minusta on aina ollut luonnollista olla meikittömänä kaikissa tilanteissa, eikä koskaan ole tullut eteen tilannetta, jossa olisin ajatellut tarvitsevani meikkiä. 

Varmaan tässä pohditaan, mitä teet meikkituotteita käsittelevässä ketjussa. Toisaalta vaikka lapsia käsittelevissä ketjuissa kerrotaan aina auliisti, ettei lapsia olisi pitänyt hankkia ja hääketjuissa kehotetaan avoliittoon tai maistraattiin. Ihan normipalstailua taas.

Vierailija
30/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tässä pohditaan, mitä teet meikkituotteita käsittelevässä ketjussa. Toisaalta vaikka lapsia käsittelevissä ketjuissa kerrotaan aina auliisti, ettei lapsia olisi pitänyt hankkia ja hääketjuissa kehotetaan avoliittoon tai maistraattiin. Ihan normipalstailua taas

Vierailija
31/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tässä pohditaan, mitä teet meikkituotteita käsittelevässä ketjussa. Toisaalta vaikka lapsia käsittelevissä ketjuissa kerrotaan aina auliisti, ettei lapsia olisi pitänyt hankkia ja hääke

Niin ne keskustelut menevät, koska ihmisillä on johonkin asiaan erilainen näkemys tai mielipide. 

Vierailija
32/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosas peitevoide, sopii kuiville silmänalusilleni. 

Monika Blunder Blundercover meikkivoide. Kiinteä Joe Blasco-tyyppinen, mutta kevyempi ja sävyt ovat paljon paremmat.

Nyx Thick It Stick It kulmakarvageeli, 30 sekuntia per kulmakarva ja kulmat ovat juuri sellaiset kuin haluan. Suht luonnolliset, mutta pysyvät paikallaan.

Bobbi Brown luomiväripuikko Nude Beach. Käytän tätä joka päivä yksinään tai välillä jonkun toisen luomivärin pohjustajana. 

Kylie Cosmetics ruskea silmänrajauskynä. Tämä pysyy loistavasti ja ruskean sävy ei ole liian tumma. Sarjan muut värit ovat jotenkin eri koostumusta eivätkä pysy niin hyvin.

Nyx Nude Beige huultenrajauskynä, hyvä vaalea kylmä sävy 

Muista meikeistä en ole niin tarkka. Käytän aina 38-ripsaria, mutta niistä monet ovat hyviä. Oikeastaan se Cliniquen on ainoa, josta en pidä, koska se ei meinaa lähteä ripsistä millään. Samoin lähes jokainen kokeilemani irtopuuteri on ollut tarkoitukseensa ihan hyvä.

Vierailija
33/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tässä pohditaan, mitä teet meikkituotteita käsittelevässä ketjussa. Toisaalta vaikka lapsia käsittelevissä ketjuissa kerrotaan aina auli

Niin ne keskustelut menevät, koska ihmisillä on johonkin asiaan erilainen näkemys tai mielipide. 

Minusta se, että ei käytä jotain asiaa tai se ei kiinnosta, ei ole mielipide. En minä ainakaan edes avaa ketjuja, jotka eivät kosketa tai kiinnosta millään tavalla. En käy vaikka toimintaelokuvaketjussa kertomassa, että toimintaelokuvat ovat tylsää räiskintää. Oletan, että siinä ketjussa näiden fanit keskustelevat suosikeistaan.

Vierailija
34/44 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Cliniquen Lash Power -mascaraa kohta 10 vuotta. 

Minäkin käytin tätä ennen, mutta nyt olen siirtynyt Tony Molyn Panda's dreamiin, joka on halvempaa ja omasta mielestäni myös parempaa. Joten oma vastaukseni on Panda's dream. 🐼

Vierailija
35/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa keskustelussa on tapana kertoa muille meikkituotteista, jotka on havainnut omassa käytössä hyviksi, jotta muutkin voisivat löytää hyviä tuotteita. Tarkoitus ei ole tulla hehkuttamaan, kuinka ei itse tarvitse, tai halua, meikata. Kaikki elävät tavallaan, mutta kaikesta ei aina tarvitse kertoa kanssaihmisille.

Vierailija
36/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Cliniquen Lash Power -mascaraa kohta 10 vuotta. 

Sama.

Vierailija
37/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että kaikki meikit mitä omistan 

Luomiväri paletteja mulla on aika monta ja hajuvesiä on kertynyt 

Ja glitter hiussuihke ja glitter vartalosuihke 

Vierailija
38/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen cc voide ja Korresin huultenrajauskynä, jota kestävämpää ja pehmeämpää ei ole olemassakaan, loistotuote.

Vierailija
39/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essencen silmien- ja huultenrajauskynät, kulmakynä sekä puuterit, huippulaatua hintaansa nähden!

Nuo kynät on liian kovia käytössä.

Vierailija
40/44 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt meikkituotteista, ja jos et niitä käytä, niin kommenttisi ovat yhtä tyhjän kanssa.