"Olette kateellisia", toteaa 400 e joulukalenterin ostanut
Availee sitä tiktokissa ja jauhaa kateudesta.
Sanoi myös, että ehkä hänelle 400 e joulukalenteri on sama kuin jollekin toiselle 30 e joulukalenteri.
Ovatko nuoret oikeasti nykyisin tuollaisia?
Iltapäivälehdessä juttu.
Kommentit (85)
YKSI kommentti ehdotti, että voisi antaa jonkun tuotteista jollekin.
Bettina julistaa : "Tämä todistaa suomalaisten olevan maailman kateellisina kansaa".
Samalla bettina sanoo että USEIMMAT kommentit ovat olleet positiivisia.
No ei näiden tietojen perusteella ei mikään järjen jättiläinen...
Vai liekö ihan ragebait.
Mitä tuollaisella 400€ edes saa, ei edes 24 pulloa Koskenkorvaa.
Olen kyllä ihan utelias usein mitä noissa kalentereissa sisällä. Mutta en niin utelias että ostaisin.
Joku meikkikalenteri oli prismassa puoleen hintaan. Katselin niitä kuvia tuotteista ja tulin tulokseen,että en tekisi suurimmalla osalla sisältöä mitään.
"Kalenteri maksaa valmistajan sivuilla 425 euroa ja sen tuotteiden yhteisarvoksi kerrotaan 1850 euroa."
Uskoo ken tahtoo. Minä en usko.
Olisi sangen huonoa bisnestä.
Nauratti:
" Suomessa kirjaimellisesti maksetaan miljoona euroa siitä, että naapuri ei saa kymmentä euroa, Peltoniemi sanoo vertauskuvallisesti."
Eli ei ymmärrä, mitä "kirjaimellisesti" tarkoittaa. Nauratti myös:
"Kalenteri maksaa valmistajan sivuilla 425 euroa ja sen tuotteiden yhteisarvoksi kerrotaan 1850 euroa."
Eli silkkaa säästöä! Joskus olen itse miettinyt kauneuskalenterin tai vastaavan ostamista, mutta sitten kun olen miettinyt, tarvitsenko oikeasti 24 kpl erinäisiä tuotteita ja käyttäisinkö sen rahasumman niihin tuotteisiin, niin en. Se on silkkaa säästöä, eikä tuollainen 400 € kalenteri, jossa on mukamas lähes 2000 € edestä tuotteita. Säästän myös luontoa, kun en osta ylimääräistä pakkausta, jossa varmasti osa tuotteista jää käyttämättä!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut, kultalusikka perseessä kasvaneet, ovat.
eihän ne ole kateellisia niille jotka ostaa, voivat ostaa ite!
Katoin sitä, aika hintavaa pahvia ja muovia, ylimielinen tyyppikin lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Pantava muidu kumminkin;)
millä muka sinä just tekisit sen et millään
Ostakoon vaikka tonnin kalenterin.
Lapset halusivat tänä vuonna ne halvimmat suklaa kalenterit.
Itselle ostan joka vuosi 2 arpakalenteria. Josta toisen raaputan heti.
Voisikohan siitä tehä tiktokkiin sisältöä. Ahne mamma arpansa ääressä. Pomppii pitkin katsoja, kun saa joka aamu jännätä. Voittaako rahansa takaisin. Vai hävisikö kaiken.
Minulla olisi kyllä varaa vaikka mihin, niihin vaikuttajien ihailemiin merkkilaukkuihin ja tuollaiseen kalenteriin. Voisin ostaa jopa 4000 € kalenterin. Sellainen ei kuitenkaan kuulu arvoihini. Enkä jaksa tuijotella naamaani peilistä useita tunteja päivässä, vaan mieluummin istun kannon nokassa juttelemassa luonnon kanssa.
Jännä, miten nuoret ovat niin pahoinvoivia, itkevät ilmastonmuutosta mutta sitten käyttävät rahansa tuollaiseen, viettävät kaiken aikansa somessa ja tekoälyn kanssa. Siinäpä sitten ihmetellään, kuinka luonnonvaroja ei riitä tuleville sukupolville.
Musta tuollaiset kosmetiikka kalenterit voisivat olla söpöjä, jos niissä olisi jotain pieniä testereitä. (Kuka muistaa esim yves rocherin; niillä oli usein ns.ilmaislahjoina).
Tottakai hinta pitäisi olla silloin alempi. Mutta en mä halua joulukalenterista jotain massiivista tuubia vääränväristä huulirasvaa, tai ei sopivaa naamarasvaa etc.
Enkä halua joulukalentereiden olevan noin isoja.
Lampaat taas eivät ymmärrä, että tiktok alustan tarkoitus on provosoida pääsäännöllisesti ihmisiä ja saada heitä levittämään heidän tiktok videoita ja keskustelemaan niistä.
Sillä tavalla sitä nopeaa näkyvyyttä tiktokissa saa
Onkohan näitten kakaroiden sekoilu jutut kanssa jotain tiktok haasteita?Täällä jotkut 10-14 vuotiaat sekoilee heitellen munia ja hajoittaen laseja .Kusipäisiä mukuloita.
Vierailija kirjoitti:
Tai ovat sitä ahkerampaa ja kyvykkäämpää ainesta jotka ovat onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ostakoon vaikka tonnin kalenterin.
Lapset halusivat tänä vuonna ne halvimmat suklaa kalenterit.
Itselle ostan joka vuosi 2 arpakalenteria. Josta toisen raaputan heti.
Voisikohan siitä tehä tiktokkiin sisältöä. Ahne mamma arpansa ääressä. Pomppii pitkin katsoja, kun saa joka aamu jännätä. Voittaako rahansa takaisin. Vai hävisikö kaiken.
Kyllä! Ja teethän sen niin, että ensin muikistelet naamaasi arvan kanssa, näpyttelet kynsilläsi sitä, ylinäyttelet, mielellään seksikkäissä vaatteissa, välillä vähän jännäät, pikkuhiljaa raaputtelet, pidät jännäystaukoja, muikistelet lisää, ylinäyttelet lisää...
Mä muistan aikoinaan kun ostin Sokokselta vaikka merkkejä niin usein myyjä sujautti testereitä mukaan.
Vieläköhän niin tehdään..
En ole nähnyt testreitä kuin lähinnä apteekeissa nykyään.
Joskus jopa vuosia sitten sanoivat että pitää erikseen pyytää.
Voiteita oli pikkupussissa naistenlehtien välissä etc. Olivat käteviä matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo. Minä en usko.
Olisi sangen huonoa bisnestä.
Sen arvo on 425€. Ja vaikka mikä Vogue onkin, on tuossakin kalenterissa krääsää, mitä on ostajien arvioita tullut vastaan netissä.
Vierailija kirjoitti: Lampaat taas eivät ymmärrä, että tiktok alustan tarkoitus on provosoida pääsäännöllisesti ihmisiä ja saada heitä levittämään heidän tiktok videoita ja keskustelemaan niistä. Sillä tavalla sitä nopeaa näkyvyyttä tiktokissa saa
Miksi iltalehti on lammas?
Ärsyttää kyllä välillä nämä lehdet; milloin some räjähti ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Pantava muidu kumminkin;)
Et sä mitään osaa panna, joten älä jaksa. Mene isäs luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ovat sitä ahkerampaa ja kyvykkäämpää ainesta jotka ovat onnistuneet.
Onnistuneet missä?
Idiootti se on kuten suurin osa tiktokin leijoista