Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilin hotellijoulusta, mutta nyt jopa ajatus siitäkin ahdistaa, muita kohtalotovereita?

Vierailija
15.12.2025 |

Taitaa mennä tämäkin joulu yksin kotona.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa on tylsää, jos asuu siellä yksin.

Vierailija
2/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä,siellä monta viettää joulua. Uusia kokemuksia, kenties ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin hotellijoulu ahdistaisi. Yksin omassa kodissa sen sijaan ei ahdista yhtään, se on mun itse valittu tapa viettää joulua ollut jo ainakin 20 vuotta. Hotellissa ei ole mitään tekemistä, kun taas kotona on tietokone millä pelata, iso kunnon telkkari ja suoratoistopalvelut, käsityövälineet...

Vierailija
4/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on ahdistaako kotona vai hotellissa, pääasia että ahdistaa ettei tule pelkoja jostain vakavasta taudista 

Vierailija
5/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle täysin outo ajatus mennä viettämään joulua hotelliin ellei sitten halua paeta joulustressia ja varsinkin jouluvieraita.

Mitä siellä tekee? Baarissa pää täyteen ja sitten rojahtaa nukkumaan? Pakko kumminkin herätä aikaisin kun siivoojat tulee kieltokyltistä huolimatta koputtelemaan.

Vierailija
6/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle täysin outo ajatus mennä viettämään joulua hotelliin ellei sitten halua paeta joulustressia ja varsinkin jouluvieraita.

Mitä siellä tekee? Baarissa pää täyteen ja sitten rojahtaa nukkumaan? Pakko kumminkin herätä aikaisin kun siivoojat tulee kieltokyltistä huolimatta koputtelemaan.

Kuulostaa hyvältä idealta. Huone kannattaa ottaa pariksi päiväksi niin jää yksi päivä tasoitteluun.

Vierailija
7/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kylpylään tai risteilylle niin pääsisi valmiiseen joulupöytään ym joulumeininkiä. Tavis hotelli liian tylsä.

Vierailija
8/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt siellä hotelissa käy kuin nukkumassa. Baarireissuahan tuo tarkoittaa.

Vierailija
9/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se on ahdistaako kotona vai hotellissa, pääasia että ahdistaa ettei tule pelkoja jostain vakavasta taudista 

Haha 😂

Oon ahdistuneisuushäiriöinen ja tänään ollut tosi pahana.

Rupesin, kiitti 🤣

Vierailija
10/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vietetty perheen ja ystävien kanssa hotellijoulu.  Okei, ruokaa ei tarvinnut laittaa , mutta ei siinä muuta kivaa ollut. Ahtautua nyt yhteen huoneeseen illallisen jälkeen  ( vaikka oli isompi sviitti) juttelemaan  ja sitten porukka hajaantui huoneisiinsa .   Mutta onpahan koettu . Pariskuntana , kahden aikuisen ,  hotellijoulu voisi ehkä ollakin ok.

Vierailija
11/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, oispa ihana! 🤗

Vierailija
12/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy aamulenkillä, vaikkapa hieronnassa ja joulusaunassa, kuuntelemassa joululauluja kaupungilla, herkut syö valmiista pöydästä joissa on valikoimaa enemmän kuin kotiin ikinä on järkeä hankkia, nautiskelee joulutunnelmasta kaupungilla, ehkä juo lasin glögiä...

Ihanaltahan tuo kuulostaa.

Vierailija
13/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona kunnon soosit ja sitten joulupäivänä lepäilyä ja pikku tissuttelua jotta pääsee tapanina kotiin.

Vierailija
14/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä innolla odotan tulevaa joulua, yksin. Saan syödä ja juoda mitä haluan, ja katsella telkkarista ihan omia suosikkejani. Ei tarvitse ottaa ketään muuta huomioon kun itseni. Lisäksi olen lomalla, joten työasiatkaan eivät heiluta mua mihinkään suuntaan:)

Vierailija
15/15 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha 😂

Oon ahdistuneisuushäiriöinen ja tänään ollut tosi pahana.

Rupesin, kiitti 🤣

Rupesitko ihan. Että sillä lailla sitten siellä. Ei mene hyvin sullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi