Lapset saivat mummolta 50€ lahjakortit
Lasten isänäiti oli antanut lahjakortit joululahjaksi lapsille, kun he olivat isänsä kanssa käymässä mummolassa. Mutta isä oli ottanut kortit itselleen heti, etteivät lapset ehtineet ottaa niitä. Oli vain tokaissut, että hän ottaa ne.
Myöhemmin he pyysivät isältään niitä kortteja, mutta tämä kehtasi kieltäytyä antamasta niitä. Ja yritti vielä kontrolloida, mitä niillä lahjakorteilla saa ostaa.
Lapset kertoivat mummolleen, joka valitti ettei voi asialle mitään.
Sitten vanhempi lapsista meni käymään isänsä luona ja isä oli antanut hänelle lahjakortin mutta toiselle lapselle ei antanut.
Kun tämä lapsi tuli kotiin, niin selvisi, että isänsä oli käyttänyt lahjakorttia omiin tarpeisiinsa ja jättänyt jopa 9€ kortille.
Pienempi lapsista alkoi itkeä, kun kuuli, että isänsä ei ollut antanut hänen korttia toisen lapsen mukaan vaan se on edelleen isällään. Ja varmaan sekin jo käytetty.
Olen niin raivoissani miten kehtasi tehdä omille lapsilleen näin törkeästi ja mummo tuskin puuttuu mitenkään poikansa tekoihin.
Toisaalta en yllättynyt, tiesin että tuo mies ei oikeasti välitä lapsistaan vaikka niin esittää.
Tuskin haluaa lapset nähdä isäänsä koko loman aikana vaikka hän uhkaileekin taas vaikka millä oikeusjutuilla, jos lapset eivät mene hänen luo.
Minulle jauhaa jatkuvasti lasten oikeuksista ja samaan aikaan itse varastaa omilta lapsiltaan.
Toivon että lapset kieltäytyisivät enää ikinä menemästä isänsä luo. En kuitenkaan voi estää, mutta tiedän että hän aiheuttaa aina vaan pahaa mieltä heille. Varsinkin tälle nuoremmalle lapselle huutaa ja purkaa häneen katkeruuttaan ja vihaansa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Olen jättänyt jo 8 v sitten.
Joo, no tiedän yhden pariskunnan joka meni naimisiin ja mies avasi lahjakortit kun uusi vaimo seurusteli muiden kanssa. Mies livautti aina setelit lompakkoonsa ja menin tottakai morsiamelle sanomaan, et sieltä on sitten tullu jo aika monta satasta. Ihan väen vängällä mies joutui niistä luopumaan. Olis halunnu baariin ja uusi vaimo ei olis tiennyt yhtään paljon tuli.
Miten meni lisääntymispäätös noin omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen kultakimpale. Tee rikosilmoitus, tuohan on varastamista.
Ehkä tosiaan pitää. Jos nuorempi lapsista ei saa korttiaan ja isukki ei aio maksaa takaisin käyttämiään rahoja, niin todella tekee mieli tehdä ilmoitus.
Tee jos ei maksa.Onhan tuo törkeää käytöstä.Annat max. viikon aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten meni omasta mielestä tokaisut joka asiaan on maailman typerin ja käytetyin arkumentti, naurettava "viisaus".
Ihana mummo kun ei anna mitään kamalia villasukkia tai lapasia.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mummo kun ei anna mitään kamalia villasukkia tai lapasia.
Mutta mummolla taisi mennä lapsenkasvatus pieleen?
Avasin vähän samasta syystä lapsille omat tilit, jotta saavat suoraan omat lahjarahansa tililleen. Ex harrasti myös tuota lasten rahojen käyttämistä/ pimittämistä. Olen myös sanonut lapsille, että pyytävät isäänsä siirtämään suoraan summan heidän omalle tilille. Älytöntä, että lasten oma vanhempi voi toimia noin.
Tuskin lapset näitä rahoja enää näkevät, mutta mummolle kannattaa vinkata että laittaa jatkossa rahat suoraan lasten omille tileille tai lähettää lahjakortit sinun osoitteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lapset näitä rahoja enää näkevät, mutta mummolle kannattaa vinkata että laittaa jatkossa rahat suoraan lasten omille tileille tai lähettää lahjakortit sinun osoitteeseesi.
Ja vinkkinä mummolel sekin, että nykyään monet lahjakortit saa myös sähköisinä ja voi lähettää tekstiviestinä vastaanottajan puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no tiedän yhden pariskunnan joka meni naimisiin ja mies avasi lahjakortit kun uusi vaimo seurusteli muiden kanssa. Mies livautti aina setelit lompakkoonsa ja menin tottakai morsiamelle sanomaan, et sieltä on sitten tullu jo aika monta satasta. Ihan väen vängällä mies joutui niistä luopumaan. Olis halunnu baariin ja uusi vaimo ei olis tiennyt yhtään paljon tuli.
Siis mitä!?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän meni sinun vanhempiesi kohdalla?
Tee lasu varkaudesta ja katkaise välit isään kokonaan.
Minä annan 200 lahjakortin omalle lapselle. Ostin sille myös pleikkari pelejä kaksi, ei se muuta halua edes.
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu varkaudesta ja katkaise välit isään kokonaan.
Rikosilmoitus, ei lasu.
Vierailija kirjoitti:
Avasin vähän samasta syystä lapsille omat tilit, jotta saavat suoraan omat lahjarahansa tililleen. Ex harrasti myös tuota lasten rahojen käyttämistä/ pimittämistä. Olen myös sanonut lapsille, että pyytävät isäänsä siirtämään suoraan summan heidän omalle tilille. Älytöntä, että lasten oma vanhempi voi toimia noin.
Mun kaverin lapsi pääsi kesätöihin isälleen. 2 kuukautta teki palkatta töitä koska oma isänsä ei ikinä maksanut lupaamaansa palkkaa. Minä olisin tehnyt rikosilmoituksen, kaveri ei jostain syystä tehnyt.
Olisin ehdottomasti yhteydessä poliisiin! Verkossa saat tehtyä rikosilmoituksen. Ihan pirun selkeä homma! Sittenpähän selvittää poliiisin kanssa. Sieltä tulee tuomio ja päälle jossain vaiheessa ehkä lapsetkin saa rahansa!
Sellanen kultakimpale. Tee rikosilmoitus, tuohan on varastamista.