Onko täällä muita keski-ikäisiä luusereita?
Musta ei koskaan tullut yhtään mitään ja nyt nelikymppisenä edelleen asun nuhjuisissa vuokra-asunnoissa yhteiskunnan tuella. Ei auttanut opiskelut eikä mikään muukaan. Hävettää olla tällainen.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itsereflektiokyvyllä ja hyväntahtoisella luonteella varustettu ei ole mun silmissä l u u s e r i. Kyllä luuserit on niitä joista on pelkkiä harmia muille ja tekevät jatkuvasti pahaa pahuuttaan. Ulkoiset olosuhteet eivät luuseriutta määritä.
Tämä. Esimerkiksi joku Putin on luusereiden luuseri, olkoonkin kuinka rikas tahansa ja johtavassa asemassa. Hän on aiheuttanut niin paljon pahaa lukemattomille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itsereflektiokyvyllä ja hyväntahtoisella luonteella varustettu ei ole mun silmissä l u u s e r i. Kyllä luuserit on niitä joista on pelkkiä harmia muille ja tekevät jatkuvasti pahaa pahuuttaan. Ulkoiset olosuhteet eivät luuseriutta määritä.
Kauniisti sanottu 🤍
Mutta ruma totuus on kuitenkin se, että raha ja status pyörittää maailmaa
Kenen maailmaa pyörittää, kenen ei. 🙂 -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä alle 30, mutta kaiken toivon menettänyt
Miksi?
Sain kuulla lapsena olevani saastainen syöpäläinen ja enkä ole myöskään uskaltanut kertoa siitä, koska henkilö jota pelkäsin maailman eniten on mun oma äiti. Teoriassa voisin vielä opiskella jotain, mutta en tiedä, että pystynkö. Sen verran on paskottu itsetunto, että kuoleman ajatukset ovat arkipäivää ja pohdinnat siitä, että mitä olisin voinut tehdä toisin.
-99
Voi pientä.. mun lapset on 34 ja 24, yritin kaikkeni, etten olisi tuhonnut heidän itsetuntoaan. Oma lapsuus oli mitä oli, vaikka nousinkin siitä ja vanhemmatkin selvisivät tavallaan. He korvasivat laiminlyöntejään lapseni kautta. Ja oli kyllä syytäkin.
Toivon, että löydät tiesi. Nuo äitisi aivopierut on sairaan ihmisen sairaita juttuja, eivät faktaa. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä oon jotenkin onnistunut luikertelemaan rikkaan miehen vaimoksi, saamaan kaksi lasta ja oman osakesalkun, mutta lukuisista tutkinnoista huolimatta mulla ei ole minkäänlaista työuraa ja nyt olen pitkäaikaistyötön.
Hävettää ihan törkeesti.
Lapset menee kohta kouluun ja siellä ku kerrotaan kenenkä vanhemmat tekee mitäkin, niin lapset saa kertoo et isä on oloneuvos ja äiti pitkäaikaistyötön. Ehheh. Siinäpä jälkikasvulle työnteon ja ahkeruuden mallia!
Teet ongelman ihan itse.
Ai niin joo, mun pitäs vaan "mennä töihin".
Oletko nyt ihan terve, kuka noin väittää?
Tuohan se on tyypillisin hokema meille pitkäaikaistyöttömille.
En väittänyt noin.
Ainoa mikä ärsyttää on se, ettei ole varaa narkata 24/7. Joutuu pitämään rahapulassa taukoja. Sitten olen täydellisen tyytyväinen tilanteeseni, jos keksin tähän ratkaisun. Töitä en ole tehnyt ikinä enkä tule tekemäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet elämästä jäljellä. Ehdit vielä paljon.
Mitä väliä on asumismuodolla, kunhan viihtyy?
Sitä väliä, että en viihdy tässä sottaisessa ja ahtaassa asunnossa.
Ap
Mitä voisit tehdä sen siivoamiseksi ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei auta siivoaminen edellisten asukkaiden aiheuttamiin pinttymiin (näitä olen yrittänyt saada pois kaikilla konsteilla), rapistuvaan maaliin, kuluneisiin pintoihin ja huonoon ilmanvaihtoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu 🤍
Koska historian merkkihenkilöt voidaan jakaa karkeasti kolmeen ryhmään eli Hallitsijat, tieteilijät, taiteilijat, on ensimmäisen merkkihenkilöryhmän eli hallitsijoiden ryhmistä kaikista muistetuimmat ne jotka olivat ns voima hahmoja eli kaikista sotaisimpia/muuten vaan väkivaltaisia.
Henrik VIII; tunnetaan irtaantumisesta katolilaisesta kirkosta ja vaimojensa teloituttajana.
Elisabeth I; Henrik VIII tytär jonka aikakausi tunnetaan kultaisena aikakautena.
Adolf Hitler; Vaikka Hitler oli häviäjä, on Hitler kuitenkin yksi maailman tunnetuimmista hirmuhallitsijoista
Josif Stalin; Sadisti kuten myös Hitler ja jostain kumman syystä osa venäläisistä ihailee yhä edelleen Stalinia, vaikka Stalin oli väkivaltainen myös omaa kansaansa kohtaan. Mutta sehän lieneekin eriasia, kun vain "pettureita" tuhosi
Vladimir Putin; Vanha papparainen yhä edelleen elossa, mutta aika näyttää, että miten historian kirjat Putinin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei auta siivoaminen edellisten asukkaiden aiheuttamiin pinttymiin (näitä olen yrittänyt saada pois kaikilla konsteilla), rapistuvaan maaliin, kuluneisiin pintoihin ja huonoon ilmanvaihtoon.
Ap
Haaveilen asunnosta, jonka saisi remontoida mieleisekseen tai uudiskohteesta, josta ei tarvitsisi laappia edellisten vuokralaisten pskoja pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Voiko tuota remontoida mitenkään? Eikö se olisi vuokranantajan velvollisuus!
Luin just taas terveyskeskuksen kirjauksia itsestäni ja kyllä kirpaisi taas, lukee tyyliin 43-vuotias nainen, verenpainetauti, obesiteetti, (kaikki mt-diagnoosit), ei työelämässä, asuu vuokrallaja jatkuu. Täytyy kai yrittää muuttaa niitä asioita, joille voi vielä tehdä jotain, voimat vaan eivät tahdo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Luin just taas terveyskeskuksen kirjauksia itsestäni ja kyllä kirpaisi taas, lukee tyyliin 43-vuotias nainen, verenpainetauti, obesiteetti, (kaikki mt-diagnoosit), ei työelämässä, asuu vuokrallaja jatkuu. Täytyy kai yrittää muuttaa niitä asioita, joille voi vielä tehdä jotain, voimat vaan eivät tahdo riittää.
Sä olet kipeä. Älä turhaan syytä itseäsi ja saamattomuutta tuosta <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Voiko tuota remontoida mitenkään? Eikö se olisi vuokranantajan velvollisuus!
On muutama vuosi sitten remontoitu, mutta jotenkin huonosti. En huomannut asuntonäytössä syynätä niin tarkkaan, että olisin ymmärtänyt ongelman laajuuden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu 🤍
Koska historian merkkihenkilöt voidaan jakaa karkeasti kolmeen ryhmään eli Hallitsijat, tieteilijät, taiteilijat, on ensimmäisen merkkihenkilöryhmän eli hallitsijoiden ryhmistä kaikista muistetuimmat ne jotka olivat ns voima hahmoja eli kaikista sotaisimpia/muuten vaan väkivaltaisia.
Henrik
Hitler ei ollut sadisti vaikka muita vikoja olikin. Ollaan totuudellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanottu 🤍
Koska historian merkkihenkilöt voidaan jakaa karkeasti kolmeen ryhmään eli Hallitsijat, tieteilijät, taiteilijat, on ensimmäisen merkkihenkilöryhmän eli hallitsijoiden ryhmistä kaikista muistetuimmat ne jotka olivat ns voima hahmoja eli kaikista sotaisimpia/muuten vaan väkivaltai
Hitler ei ollut sadisti vaikka muita vikoja olikin. Ollaan totuudellisia.
Hullu mikä hullu. Ei siinä ukkelissa ole mitään kehumista
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen täällä ;DDDDD
-winner-
Tää viesti oli oikeasti aika meta-juttu, kun ihmiset samastuu minuun jo niin paljon, että esittävät minua, vaikka en ole edes paikalla.
En kuitenkaan nyt mieltäni pahoita. Winnerismi kun on sitä, että vara-winner-in kaltainen identiteettiäni larppaava nettiluuserikin voi olla -winner-in hyvä kaveri, koska esittämällä -winner-iä on kuitenkin kaikilla pyrkimys parempaan maailmaan ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Luuseri olen minäkin, kerrostalossa asuskelen yhteiskunnan tuilla, tosin 19v enkä keski ikäinen. Ehkä joskus löydän jotain töitä mihin minäkin pääsis
Kas siinäpä sopiva henkilökohtainen avustaja!
Keski-ikäinen mies täällä. Jonkinasteinen luuseri olen myös.
Parisuhdetta ei ole koskaan ollut. Ihme kyllä, olen onnistunut löytämään seksiseuraa deittisovellusten kautta. Tosin naisten taso ei ole ollut kovin kummoinen.
Opiskelut jäivät vähiin. Ei ole koskaan ollut lukupäätä. Työ paskaduunia tehtaassa.
Suurin ongelma varmaankin kavereiden puute. Elän todella epäsosiaalista elämää ja siksi patisuhteenkin löytäminen on mahdotonta.
Hei sinä joka pitkäaikaistyötön jolla rikas mies ja osakesalkku. Miksi et alkaisi ihan minkä tahansa alan yrittäjäksi?
Tuohan se on tyypillisin hokema meille pitkäaikaistyöttömille.