Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
IL: EU:ssa on kehitteillä laki, jossa kaikki netin käyttäjät joutuvat rekisteröitymään vahvalla tunnistautumisella - Laki tulee voimaan 2026
14.12.2025 |
EU:n uusi laki mahdollistaa käyttäjien seuraamisen, kaikki sivut joilla he käyvät, miten pitkään he ovat nettisivulla, ja mitä he siellä tekevät. Myös TOR selaimen sekä VPN ohjelmien kieltämisestä on suunnitteilla uusi laki EU:ssa.
Kommentit (3)
Nykyään on niin hullua meininkiä ettei edes tiedä mikä on trolli ja mikä on totta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pitää ruveta käyttämään Venäläisiä nettejä, niin saa enemmän vapauksia. Näin Eurostoliitossa.