Työpaikkojen naiset aina vihaisia minulle
Oli työpaikka mikä tahansa, niin aina suuri enemmistö työpaikan naisista suhtautuu minuun vihamielisisesti. Eivät auta, pimittävät tietoja tai kieltäytyvät suosittelemasta minua hakiessani uutta työpaikkaa. Lähes poikkeuksetta taas kaikki miehet ovat minulle aina ystävällisiä - töissä ja muualla.
Lisäksi minulla ei ole lainkaan naispuolisia ystäviä. En vain saa sellaisia. Miespuolisia ystäviä sen sijaan on useita.
Olen siis nainen itse. Muilla tällaista?
Kommentit (43)
Miksi et puhu tuosta työnantajalle? Ja jos ei auta niin yhteys liittoon ja työsuojeluun.
Tunnetko itse yhtään naista joka ei ainakin yrittäisi teettää miehellä onia töitään niin työelämässä kuin koti elämässä? Itse en tunne
Kyllä se on juuri toisinpäin: epäkypsät mies puoliset saavat kai suurta tyydytystä jos saavat jonkun toisen tekemään työnsä, tuplasti enemmän jos toinen on nainen!
Onneksi toisenlaisia miehiäkin on
No jos vaikka kysyt miksi siellä kokouksessa käydään asiat vaan pintapuolisesti ja asiat tulee teille muille tietoon jälkikäteen ja sulle ei? Mä ainakin kuuluvasti osaan asioista sanoa töissä: en vit tiennyt!!!!!!!!! On meilläkin erilaisia muutoksia tullu kun vaikka olet ollu kotona vapaapäivällä. Sit vaan kohautan olkapäitä, jos ei siitä muutoksesta mitään virallista tietoa ole tullu ja jatkan hommia. Johto miettikööt miten jakaa muutoksista tiedot, että kaikki tietää. Muutoin voin vaan näyttää yhtä sormea. Meillä kun tuppaa olemaan puhelinlangat laulaa ja kaikille se tieto ei mene. Se ei mun vika ole. Mut sanon mielipiteeni ja ääneen.
- nuorena tein tuota, että sanoin "mä en tiennyt, miksei kukaan kertonut".
Siihen vanhempi työntekijä vastasi vain että "joka paikassahan siitä on toitotettu, kyllä se olisi pitänyt tietää".
En ole ap.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi ap tekee esimiehensä työtehtäviä. Kai hän saa sitten parempaa palkkaakin? Jos esimies on kyvytön hoitamaan tehtäviään, niin tilalle tarvitaan joku toinen.