Työpaikkojen naiset aina vihaisia minulle
Oli työpaikka mikä tahansa, niin aina suuri enemmistö työpaikan naisista suhtautuu minuun vihamielisisesti. Eivät auta, pimittävät tietoja tai kieltäytyvät suosittelemasta minua hakiessani uutta työpaikkaa. Lähes poikkeuksetta taas kaikki miehet ovat minulle aina ystävällisiä - töissä ja muualla.
Lisäksi minulla ei ole lainkaan naispuolisia ystäviä. En vain saa sellaisia. Miespuolisia ystäviä sen sijaan on useita.
Olen siis nainen itse. Muilla tällaista?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että et ole saanut riittävää perehdytystä työhön. Se tunne kun on uudet erilaiset työtehtävät kuin ennen ja pitäisi heti alussa osata kaikkia hoitaa ei ole mukava jos on koko ajan tunne ettei tiedä eikä osaa.
Omassa työpaikassani uusille työntekijöille järjestettiin ns. tutor, joka auttoi kaikissa ongelmatilanteissa tarvittaessa ja muutenkin antoi alkuopetukset tärkeisiin asioihin. Mutta kaikissa paikoissa tällaista ei varmaan ole.
En varmasti olekaan. Teen usein myös esihenkilölle kuuluvat työtehtävät, koska hän on iäkäs ja aika pihalla. Tietojen tahallinen pimittäminen ei myöskään asiaa auta.ap
Eihän ne varmaan suostukkaan tekemään sulle suosituksia uuteen työpaikkaan. Ei noin tehokasta kannata päästää pois kun teet niin paljon myös ilmasta työtä.
Oon itsekin törmännyt eräässä työpaikassa tietojen tahalliseen pimittämiseen.
Se johtuu siitä, että ne haluaa näyttäytyä muka parempana ja tärkeämpänä työntekijänä kuin sä. Että vaan minä osaan tämän ja muut ei!
Mutta jos sulla on koko ajan monessa eri työpaikassa sama ongelma ja vaan naiset tekee tuota sulle, niin sit kyllä sanoisin, että joku käytösmalli sulla itsellä täytyy olla, joka tuon aiheuttaa.
Ei tuo niin yleistä ole, että olis mitenkään normaalia koko ajan eri paikoissa törmätä tuollaiseen.
Kato peiliin ja mieti omaa asennetta ja käytöstä. Mikä on se, mistä ne muut ei tykkää? Tiedät sen aivan varmasti kun mietit. Ja mikä on se ero, miten käyttäydyt suhteessa naisiin ja miehiin? Jokin ero siinä on, korjaa käytöksesi naisille niin pääset ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että et ole saanut riittävää perehdytystä työhön. Se tunne kun on uudet erilaiset työtehtävät kuin ennen ja pitäisi heti alussa osata kaikkia hoitaa ei ole mukava jos on koko ajan tunne ettei tiedä eikä osaa.
Omassa työpaikassani uusille työntekijöille järjestettiin ns. tutor, joka auttoi kaikissa ongelmatilanteissa tarvittaessa ja muutenkin antoi alkuopetukset tärkeisiin asioihin. Mutta kaikissa paikoissa tällaista ei varmaan ole.
En varmasti olekaan. Teen usein myös esihenkilölle kuuluvat työtehtävät, koska hän on iäkäs ja aika pihalla. Tietojen tahallinen pimittäminen ei myöskään asiaa auta.ap
Ehkä se taka ajatus kollegoilla onkin, että eivät sua häiritse projektin suhteen kerta haalit töitä itsellesi liikaa, eihän sulla ole aikaa pro
Osin näin, mutta ilman kaikkea tarvittavaa tietoa ei tule kympin suoritusta. Usein sen jälkeen kun selviää, että jokin asia (josta en tiennyt mitään) on jäänyt tekemättä, minä saan siitä haukut. Ei ole ymmärrystä, että minäkään en ole ajatustenlukija. Olen tämän sanonutkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin aina paremmin toimeen miesten kanssa. Ja nyt vasta ymmärtänyt, että se johtuu lapsuudenkodissani saamastani naisenmallista. Äitini on marttyyri ja siskoni psykopaatti. Heidän kanssaan ei yksinkertaisesti voi tulla toimeen, jos ei halua olla täysin lapanen ja mukautua heidän mielialojensa vaihteluun. Pelkäsin lapsena konflikteja aivan jatkuvasti, ja niitä tuli vaikka tein mitä. Tämä sama jännittyneisyys ja yliaistiminen on edelleen päällä ja aktivoituu naisporukassa. Alitajuisesti luulen, että kaikki naiset ovat tuollaisia: ailahtelevia, pahantahtoisia, herkkänahkaisia. Nyt kun olen tämän taustan tideostanut, toivon että pääsen asiaa työstämällä siitä eroon.
Missä sun sisko on diagnosoitu psykopaatiksi? Sehän on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se taka ajatus kollegoilla onkin, että eivät sua häiritse projektin suhteen kerta haalit
No jos vaikka kysyt miksi siellä kokouksessa käydään asiat vaan pintapuolisesti ja asiat tulee teille muille tietoon jälkikäteen ja sulle ei? Mä ainakin kuuluvasti osaan asioista sanoa töissä: en vit tiennyt!!!!!!!!! On meilläkin erilaisia muutoksia tullu kun vaikka olet ollu kotona vapaapäivällä. Sit vaan kohautan olkapäitä, jos ei siitä muutoksesta mitään virallista tietoa ole tullu ja jatkan hommia. Johto miettikööt miten jakaa muutoksista tiedot, että kaikki tietää. Muutoin voin vaan näyttää yhtä sormea. Meillä kun tuppaa olemaan puhelinlangat laulaa ja kaikille se tieto ei mene. Se ei mun vika ole. Mut sanon mielipiteeni ja ääneen.
Sinulaista ilkeää akkaa ei kaivata töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne varmaan suostukkaan tekemään sulle suosituksia uuteen työpaikkaan. Ei noin tehokasta kannata päästää pois kun teet niin paljon myös
Tollopena ei osaa kirjoittaa 😂
Aloitus on incelin vihasatu ja te muut incelit nielette sen yhtä helposti kuin Putinin oksennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulaista ilkeää akkaa ei kaivata töissä.
Ap ei ole nainen vaan pakkomielteinen trollipoju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne varmaan suostukkaan tekemään sulle suosituksia uuteen työpaikkaan. Ei noin tehokasta
Mähän yritän jallittaa nurkkaan näillä kysymyksillä, kun ei mene mun järkeen koko alotus.
Onnea uuteen työhön.
Minä olen niin kaunis, että kaikki miehet seuraavat minua ja ihan kaikki naiset kadehtivat. Täysin varma tieto.
Naisviha provojen spämmäämisen lopettaminen AV:lle työaikana voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuteen työhön.
Minä olen niin kaunis, että kaikki miehet seuraavat minua ja ihan kaikki naiset kadehtivat. Täysin varma tieto.
Ok, kiitos tiedosta. Ei haittaa, vaikka seuraisivat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Naisviha provojen spämmäämisen lopettaminen AV:lle työaikana voi auttaa.
Mieluummin spämmäisin miesvihaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tämän saman avauksen tänne eilen. Onko sulla dementia tms.?
Joutuu tekemään, jos avaus poistetaan. Oletko sinä koko ajan tällä palstalla? Oletko kenties eläkeläinen?
ap
Alkaa valkenemaan, miksei susta pidetä työpaikalla. Naiset näkee, miten toimit ja sun asenteesi, miehiä ei kiinnosta.
Miksi et kysy esimieheltä näistä työtehtävistä? Mitä ihmettä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu tekemään, jos avaus poistetaan. Oletko sinä koko ajan tällä palstalla? Oletko kenties eläkeläinen?
ap
Alkaa valkenemaan, miksei susta pidetä työpaikalla. Naiset näkee, miten toimit ja sun asenteesi, miehiä ei kiinnosta.
Ai, mulle ei ole valjennut. Olen ollut saman miehen kanssa parisuhteessa 20 vuotta, joten on kiinnostanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai, mulle ei ole valjennut. Olen ollut saman miehen kanssa parisuhteessa 20 vuotta, joten on kiinnostanut.
ap
Ei tässä parisuhteesta puhuta, tollo 😂
Nyt alkaa jo olemaan pick me girl-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ei tässä parisuhteesta puhuta, tollo 😂
Nyt alkaa jo olemaan pick me girl-vibat.
Minä puhun parisuhteessa ja elän pitkässä parisuhteessa. Lisäksi osaan kirjoittaa.
ap
Ehkä se taka ajatus kollegoilla onkin, että eivät sua häiritse projektin suhteen kerta haalit töitä itsellesi liikaa, eihän sulla ole aikaa projekteihin, omat työt, haalit enemmän,teet vielä esihenkilön työt. Aikalailla mäkin ajattelisin, et en rasita enempää,sulla on kädet täynnä.