Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sossun maksamasta vuokravakuudesta..

Vierailija
21.04.2007 |

Sossu maksoi aikoinaan tämän nykyisen asuntomme vuokravakuuden. En ole ollut enää moneen vuoteen tekemisissä fatan kanssa. Miten käy vuokravakuuden kun muutamme tästä asunnosta muutaman viikon päästä? Palautetaanko ne sossuun vai saisinkohan minä ne rahat itse?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu hoitaa asian maksusitoumuksella, eli jos tulee korvattavaa niin sossu maksaa.

Vierailija
2/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat itsellesi. Minä ainakin sain. Enää sossu ei saa periä vakuutta takaisin vaan se jää asiakkaalle itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et todellakaan saa vakuusmaksua itsellesi :D

Vierailija
4/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun tilille sitten 600 euroa vuokranantajalta pari viikkoa vuokrasopimuksen loppumisen jälkeen... Ja vakuus oli sossun maksama. t.4

Vierailija
5/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on jos olet saanut aikoinasi vuokravakuus rahat itsellesi ja sitten maksanut sen vuokranantajalle. Jos sossu on suoraan maksanut rahat niin tottakai ne sossuun menee takaisin niinkuin kuuluukin.

Vierailija
6/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla vakuus kyllä maksettiin suoraan sossusta vuokranantajalle. Ja siltikin vakuus palautettiin sitten mun tilille... t.4

Vierailija
7/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sossun täti

Vierailija
8/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä paitsi vaan maksusitoumus eli sossu ei maksa vuokravakuutta vaan se on vaan tavallaan takuuna jos tulee jotain perittävää niin vuokranantaja saa ne rahat sossulta.

Vierailija
9/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin käytäntö on, että annetaan vaan vakuus. Rasittavan asiakkaan toki voi lähettää toiselle paikkakunnalle rahan kanssa...

t. sossun täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi