Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Totta kai olen. En voisi kuvitellekaan olevani niin ahne, että menisin töihin. Saisi hävetä silmät päästään jos ahneuttaan alkaisi moiseen.
:D
Ei v*** näitä kommareita. :D
Oikein hyvää joulua vaan viikon päästä -> silmittömässä kurjuudessa menee sekin päivä, ja elämä muutenkin ohi.
Kiitos Riikka leikkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Totta kai olen. En voisi kuvitellekaan olevani niin ahne, että menisin töihin. Saisi hävetä silmät päästään jos ahneuttaan alkaisi moiseen.
Oikein hyvää joulua vaan viikon päästä -> silmittömässä kurjuudessa menee sekin päivä, ja elämä muutenkin ohi.
Työnteko on kommunismia, v'itun v'ajakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Työnteko on kommunismia, v'itun v'ajakki.
Ei kantsi keuhkoo, ei täällä järki kellään juokse, muuta ku karkuun ja lujaa.
Meriitiks riittää hedelmöittyminen. Ja ei ku äänioikeutta käyttämään.
Have Mercy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Ei toi mikään kommari ole vaan naisvihamielinen persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Ei toi mikään kommari ole vaan naisvihamielinen persu.
Puhu ihan omasta puolestasi. Vihaan persuja ja kokoomusta yli kaiken.
Naisvihamielisyys on myös omassa päässäsi. En yleisesti ottaen vain pidä ihmisistä, jotka yrittävät pompotella ja kyykyttää muita. Sillä ei ole väliä, onko kyseessä mies nai nainen.
Jos menen vaikka baariin, sen sijaan että menisin juttelemaan naiselle joka vaikuttaa kivalta, viehättävältä jne minun pitäisi ottaa kontaktia sen kanssa joka käyttäytyminen ja olemus kuvottaa minua koska sisäinen kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä huomattavasti vaativampia ja pinnallisempia, ulkonäön lisäksi pitää olla vaikka mitä. Nämä naiset on itse jotain taikinanaama pullukoita, monilla luonnevikoja ja jopa mielenterveysongelmia.
Aika moni mies vain luovuttaa nykyaikana, mitä järkeä on parisuhdemarkkinoissa jossa joku ruma persaukinen lihava mt ongelmainen nainen on ainoa mitä on saatavilla. Nuo naiset käytännössä huonontaa miesten elämänlaatua, lisäarvoa ei ole ollenkaan.
Sanavalintasi selittävät, miksi sinä et ole koskaan naista saanut
Ai nytkös niitä naisia saadaankin kuin perunoita kaupasta :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet siis itse työtön"
Mene Pohjois-Koreaan jos noin paljon kommaria tekee mieli
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkäähän yrittää niitä tavis naisia niin huomaatte miten ne ovat paljon nirsompia kuin miehet. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että ylipainoiset naiset antaa pakit normaalipainoiselle miehelle.
On ihan normaalia ettei jokainen nainen kiinnostu jokaisesta random miehestä.
Miksi on mahdoton ymmärtää, ettei jokainen mies kiinnostu jokaisesta naisesta?
-eri
"Vaikka molemmat sukupuolet arvostavat kumppanissa hyvää ulkonäköä, miehet yleensä arvostavat sitä enemmän."
Hienoa. Ja se Suomessa tehty tutkimus aiheesta?
Ylläpidolle pikku viesti. Joko sallitte normaalin keskustelun tai sulkekaa koko sivusto. Tämä sensuuri on puhdasta pelleilyä.
Kyllähän molemmille parisuhteen osapuolille ulkonäkö on tärkeää, mutta kokonaisuus on se joka saa rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän molemmille parisuhteen osapuolille ulkonäkö on tärkeää, mutta kokonaisuus on se joka saa rakastumaan.
Deittipalstoilla toivotaan aina, että kävisi uskomaton tuuri, ja saisi itseä laadukkaamman kumppanin edes vähäksi aikaa.
Tiedoksi.
Täällä sallitaan seuraavat asiat: trollaaminen, mielipidevaikuttaminen, propaganda (jopa valtiollinen sellainen), jopa tappouhkaukset
Täällä ei sallita normaalia keskustelua
Eli suosittelen muitakin poistumaan sivustolta saman tien. Tämä on terveydelle vaarallinen paikka
Vierailija kirjoitti:
Jos menen vaikka baariin, sen sijaan että menisin juttelemaan naiselle joka vaikuttaa kivalta, viehättävältä jne minun pitäisi ottaa kontaktia sen kanssa joka käyttäytyminen ja olemus kuvottaa minua koska sisäinen kauneus.
Kuvottava nyt on aika ääripää. Ei sellaista kukaan varmaan odota, että kuvottavan kanssa menisi flirttimielessä juttelemaan. Suurin osa on taviksia, jotka eivät ulkoisesti erityisesti viehätä eivätkä kuvota. Näistä voi löytää helmiä.
Jos kerran naiset ajattelevat aina että miestä kiinnostaa vain ulkonäkö niin miksi eivät tee asialle mitään? Kotioloissa ovat ihan kauniita, mutta baareissa järkkyjä. En miehenä ole kiinnostunut oikeastaan ollenkaan naisen ulkonäöstä vaan sisin merkitsee. Esim tinderissä on tärkeää että naisella on se esittelyteksti niinkuin itsellänikin ja haluan esim hyvää kemiaa, hyvät keskustelutaidot, pitää osata keskustella syvällisiäkin ja uskaltaa jutella mistä vain, empatiakyky, yhteisiä kiinnostuksenkohteita jne. Ulkonäössä vain esim kasvojen piirteet merkitsevät. Mies
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen 70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteessa, pelkkä vale."
Perustelusi väitteelle? Perhebarometri siis valehtelee? Koska susta tuntuu siltä?
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen 70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteessa, pelkkä vale."
Ei olekaan. Vain täysikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
"Miehenä minusta on surullisempaa, kuinka paljon naiselle merkkaa miehen lompakon paksuus. Antaa naisista aika tyhjäpäisen kuvan, mutta suurin osa naisistahan on tyhjäpäitä."
Se on sellaista, kun on kiinnostunut vain raha-ahneista tyhjäpäistä
Kukin tavallaan.
"Olet siis itse työtön"