Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (926)

Vierailija
881/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 80kg naiselle on LIIKAA.

Valitettavasti sulle ei ole annettu sitä päätösvaltaa päättää, mikä on kenellekin liikaa tai liian vähän.

Mun mielestä tän kanavan idea on ett voi kertoa oman mielipiteen. Mun mielipide on ett jos on alle 170cm, niin max paino 68 kg. Jos 165 cm, niin kaikki yli 60 kg on liikaa

Ahaa. No sitten olet eri mieltä kuin suuri osaa maailmasta, joka määrittelee BMI:n avulla ylipainon. Toki saat pitää mielipiteesi, vaikka se naurettava onkin.

Onhan 170 cm ja  70 kg nainen oikeasti läski jos ei ole sitten huomattavan lihaksikas. Laita bikinit päälle, katso peiliin ja mieti. Sorry jos

Lähellä ylipainon ja normaalin rajaa. Minulle noilla spekseillä on myös liian lihava, ellei ole pelkkää lihasta. 

Vierailija
882/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 80kg naiselle on LIIKAA.

Valitettavasti sulle ei ole annettu sitä päätösvaltaa päättää, mikä on kenellekin liikaa tai liian vähän.

Mun mielestä tän kanavan idea on ett voi kertoa oman mielipiteen. Mun mielipide on ett jos on alle 170cm, niin max paino 68 kg. Jos 165 cm, niin kaikki yli 60 kg on liikaa

Ahaa. No sitten olet eri mieltä kuin suuri osaa maailmasta, joka määrittelee BMI:n avulla ylipainon. Toki saat pitää mielipiteesi, vaikka se naurettava onkin.

Onhan 170 cm ja  70 kg nainen oikeasti läski jos ei ole sitten huomattavan lihaksikas. Laita

Lähellä ylipainon ja normaalin rajaa. Minulle noilla spekseillä on myös liian lihava, ellei ole pelkkää lihasta. 

Saat toki määritellä asioita itse ja kutsua vaikkapa omenoita appelsiineiksi, mutta muut ei sitten ymmärrä mitä sinä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen 70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteessa, pelkkä vale.

Vierailija
884/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteissa. Ei se muutu faktaksi, vaikka kuinka valehtelet. Seksin määrä on pudonnut olemattomaksi, yksinasuvien määrä on ennätyslukemissa, lapsia ei synny eikä perheitä perusteta.

Selviää joka tilastosta. Miksi tosiasioita on niin vaikea hyväksyä, tässä maassa ei vain haluta olla toisten kanssa. Olipa syy mikä tahansa, ei vain sytytä, eikä kiinnosta. Varsinkin miehet, heidät on käytännössä hylätty, tavallinen mies ei kiinnosta tässä maassa yhtään ketään. Ja tarjonta on miehille aivan karmeaa, pitäisi laskea rima niin alas, että ei se ole enää kauhean kiinnostavaa edes miehille.

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Perhebarometri 2024

Suomalaisista 1879-vuotiaista valtaosa elää parisuhteessa. Sekä naisis

70% parisuhteissa, silti vaikka aika suuri osa tuosta ikähaarukasta on hyvin nuoria tai jo vanhoja. Parhaimmassa työiässä olevilla luku on varmaankin vielä paljon korkeampi. Mutta eihän kilttimies-inceli faktaa usko tai edes omia silmiään, jos joskus ulkona käy.

Vierailija
885/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen 70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteessa, pelkkä vale.

70% aikuisista on julkaistun tutkimuksen mukaan parisuhteissa. 

Jos olet eri mieltä, perustele toki. Linkitä mahdollinen tutkimus.

Vierailija
886/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että heissä ei ole mitään vikaa, vika on aina miehessä. Näinhän heille on opetettu jo lapsesta asti. Jokainen mies kyllä näkee miten järkyttävä tarjonta on nykyään, käy hetken pyörähtämässä ns markkinoilla ja toteaa, että ei herranjumala, ei enää ikinä tuota skeidaa.

Samalla poistetaan deittisovellukset ja keskitytään ihan muihin juttuihin. Oma arvioni on, että noin 80% suomalaisista miehistä on syystä tai toisesta suljettu kokonaan ulos. Ja käytännössä kaikki naiset oli hänen tasonsa mikä hyvänsä etsii sitä unelmamiestä, joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin.

Eli ei noin vinoutuneet markkinat voi tietenkään toimia, eikä ne toimi. Sentakia ihmiset on yksin, mitään ratkaisua ei ole tulossa ja kumpikin syyttää toisiaan ja on aina vain enemmän yksin.

Ei luule eikä ole opetet

Länsimaiset miehet ovat kovaa valuuttaa aasialaisten naisten keskuudessa ja samoin itäeurooppalaisten. Ukrainassa on aikamoinen epätasapaino miesten ja naisten välillä ja siellä on todennäköisesti paljon pariutumisikäisiä naisia, jotka mielellään ottaisivat taloudellisesti ok toimeentulevan 4-kymppisen länsieurooppalaisen miehen.

Vierailija
887/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteissa. Ei se muutu faktaksi, vaikka kuinka valehtelet. Seksin määrä on pudonnut olemattomaksi, yksinasuvien määrä on ennätyslukemissa, lapsia ei synny eikä perheitä perusteta.

Selviää joka tilastosta. Miksi tosiasioita on niin vaikea hyväksyä, tässä maassa ei vain haluta olla toisten kanssa. Olipa syy mikä tahansa, ei vain sytytä, eikä kiinnosta. Varsinkin miehet, heidät on käytännössä hylätty, tavallinen mies ei kiinnosta tässä maassa yhtään ketään. Ja tarjonta on miehille aivan karmeaa, pitäisi laskea rima niin alas, että ei se ole enää kauhean kiinnostavaa edes miehille.

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Perhebarometri 2024

Suomalaisista 1879-vu

70% parisuhteissa, silti vaikka aika suuri osa tuosta ikähaarukasta on hyvin nuoria tai jo vanhoja. Parhaimmassa työiässä olevilla luku on varmaankin vielä paljon korkeampi. Mutta eihän kilttimies-inceli faktaa usko tai edes omia silmiään, jos joskus ulkona käy.

Jos aletaan oikein tarkkaan nilllittämään, niin hän on oikeassa. Ei ole tutkimustulosta, että 70% suomalaisista olisi parisuhteissa, vaan että 70% aikuisista (18-79-vuotiaat) on parisuhteissa.

Vierailija
888/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että heissä ei ole mitään vikaa, vika on aina miehessä. Näinhän heille on opetettu jo lapsesta asti. Jokainen mies kyllä näkee miten järkyttävä tarjonta on nykyään, käy hetken pyörähtämässä ns markkinoilla ja toteaa, että ei herranjumala, ei enää ikinä tuota skeidaa.

Samalla poistetaan deittisovellukset ja keskitytään ihan muihin juttuihin. Oma arvioni on, että noin 80% suomalaisista miehistä on syystä tai toisesta suljettu kokonaan ulos. Ja käytännössä kaikki naiset oli hänen tasonsa mikä hyvänsä etsii sitä unelmamiestä, joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin.

Eli ei noin vinoutuneet markkinat voi tietenkään toimia, eikä ne toimi. Sentakia ihmiset on yksin, mitään ratkaisua ei ole tulossa ja kumpikin syyttää toisiaan ja on aina vain enemmän yksin

Länsimaiset miehet ovat kovaa valuuttaa aasialaisten naisten keskuudessa ja samoin itäeurooppalaisten. Ukrainassa on aikamoinen epätasapaino miesten ja naisten välillä ja siellä on todennäköisesti paljon pariutumisikäisiä naisia, jotka mielellään ottaisivat taloudellisesti ok toimeentulevan 4-kymppisen länsieurooppalaisen miehen.

Voi olla. Mutta ei länsimaalaiset inselit. 

Vierailija
889/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toimitusjohtajan olennaisin kriteeri on psykopaattius." 

Tämä ei varmastikaan olisi yllätys EK:lle. Sen sijaan se, että hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin etikalla on joka päivä uusi yllätys palstainceleille. 

Paljon mieluummin näin kuin että alistuisin kenenkään vaatimuksesta työn orjaksi.

Vierailija
890/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei noin vinoutuneet markkinat voi tietenkään toimia, eikä ne toimi. Sentakia ihmiset on yksin, mitään ratkaisua ei ole tulossa ja kumpikin syyttää toisiaan ja on aina vain enemmän yksin

Sellaista mutuilua. Oikeastihan aasialaiset naiset ovat todella nirsoja sen suhteen, kenen kanssa alkavat suhteeseen. Miehen pitää pystyä elättämään myös nainen ja mahdolliset lapset. Ja nainen sitten hallitsee niitä rahoja.

Vierailija
891/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miehenä kiinnosta tippaakaan, mitä minun kuuluisi aloittajan mielestä ajatella. Eikä kiinnosta useimpia muitakaan miehiä.

Vaimoni on älykäs, hauska, mukava, hyvin koulutettu ja tienaa hyvin. Ja sen lisäksi hyvin kaunis nainen. Jos se riepoo aloittajaa, että satun pitämään kauniista naisista, niin omahan on ongelmansa.

Vierailija
892/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

820: "Aloituksessa sanotaan: Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Ennen se ihan kivannäköinen riitti olemaan tarpeeksi viehättävä. Nyt pitää olla ne tosi nätit kasvonpiirteet jne. On sekin outoa, jos makusi ei ole yhtään muuttunut 80-luvulta vaikka olet itse vanhentunut yli 40 vuotta."

Siis minusta ne hoikat, sporttiset ja tosi nättikasvonpiirteiset naiset ovat 80-luvulta asti olleet niitä "ihan kivannäköisiä" joista yleensä olen viehättynyt. Niitä oli ennen paljon. Superkaunottaret ovat eri asia. Ja meinaatko, että minun pitäisi nyt viisikymppisenä viehättyä seksuaalisesti lihavista, liikkumattomista ja rumapiirteisistä naisista. Se on vähän sama, kuin minua vaadittaisiin muuttumaan heterosta homoksi.

Vierailija
893/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

820: "Aloituksessa sanotaan: Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Ennen se ihan kivannäköinen riitti olemaan tarpeeksi viehättävä. Nyt pitää olla ne tosi nätit kasvonpiirteet jne. On sekin outoa, jos makusi ei ole yhtään muuttunut 80-luvulta vaikka olet itse vanhentunut yli 40 vuotta."

Siis minusta ne hoikat, sporttiset ja tosi nättikasvonpiirteiset naiset ovat 80-luvulta asti olleet niitä "ihan kivannäköisiä" joista yleensä olen viehättynyt. Niitä oli ennen paljon. Superkaunottaret ovat eri asia. Ja meinaatko, että minun pitäisi nyt viisikymppisenä viehättyä seksuaalisesti lihavista, liikkumattomista ja rumapiirteisistä naisista. Se on vähän sama, kuin minua vaadittaisiin muuttumaan heterosta homoksi.

Vierailija
894/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minusta on surullisempaa, kuinka paljon naiselle merkkaa miehen lompakon paksuus. Antaa naisista aika tyhjäpäisen kuvan, mutta suurin osa naisistahan on tyhjäpäitä.

Vierailija
895/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei miehenä kiinnosta tippaakaan, mitä minun kuuluisi aloittajan mielestä ajatella. Eikä kiinnosta useimpia muitakaan miehiä.

Vaimoni on älykäs, hauska, mukava, hyvin koulutettu ja tienaa hyvin. Ja sen lisäksi hyvin kaunis nainen. Jos se riepoo aloittajaa, että satun pitämään kauniista naisista, niin omahan on ongelmansa.

Itse et ainakaan sitten ole lukutaitoinen, vaikka vaimosi älykäs onkin.

Ap ihmetteli, miksi vain ulkonäkö merkkaa vaikka henkilö ei olisi yhtään mukava. Vaimosi on mukava.

Vierailija
896/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minusta on surullisempaa, kuinka paljon naiselle merkkaa miehen lompakon paksuus. Antaa naisista aika tyhjäpäisen kuvan, mutta suurin osa naisistahan on tyhjäpäitä.

Monta kertaa ajattelit spammata tätä vielä? Sulle on jo sanottu monesti että tunge sinne lompakkoosi vaikka heiniä tai mainoslehtiä. 

Vierailija
897/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ihmetelty sitä, että jos olet teininä tykännyt teineistä ja makusi ei ole 40 vuodessa muuttunut, niin tykkäät yhä teineistä.

Vierailija
898/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisille miehen lompsan paksuus.

Vierailija
899/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ihmetelty sitä, että jos olet teininä tykännyt teineistä ja makusi ei ole 40 vuodessa muuttunut, niin tykkäät yhä teineistä.

Ymmärsin kyllä ilkeän vihjailun, joka kumpuaa vihjailijan rumasta luonteesta. Sellainen luonne on totaalinen turn off, vaikka olisi superkaunotar. Toki vanhemmiten olen tykännyt teinejä iäkkäämmistä mutta hoikista, sporttisista ja nättipiirteisistä naisista.

Vierailija
900/926 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisille miehen lompsan paksuus.

Tunge sinne lompakkoosi vaikka heiniä tai mainoslehtiä.