Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.
Tämä. En halua, että lapsiani kiusataan ulkonäön takia.
t. mies
Minulla on harvinaisen kaunis äiti, mutta olen ulkonäöltäni hänen vastakohtansa. Ei minua silti ole kiusattu rumuuteni takia. Minulla on myös kolme sisarusta eikä kukaan heistä muistuta ulkonäöltään äitiämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Eli jos olet ruma, et halua lapsia, koska niistä saattaa tulla isänsä näköisiä?
En ole ruma. Siksi minulla on myös varaa valita ei-ruma nainen (niin fyysisesti kuin henkisestikin). Tosin useinhan fyysinen rumuus kulkee käsi kädessä henkisen rumuuden kanssa. Vähän sellainen muna-kana dilemma.
Naiset luulevat, että heissä ei ole mitään vikaa, vika on aina miehessä. Näinhän heille on opetettu jo lapsesta asti. Jokainen mies kyllä näkee miten järkyttävä tarjonta on nykyään, käy hetken pyörähtämässä ns markkinoilla ja toteaa, että ei herranjumala, ei enää ikinä tuota skeidaa.
Samalla poistetaan deittisovellukset ja keskitytään ihan muihin juttuihin. Oma arvioni on, että noin 80% suomalaisista miehistä on syystä tai toisesta suljettu kokonaan ulos. Ja käytännössä kaikki naiset oli hänen tasonsa mikä hyvänsä etsii sitä unelmamiestä, joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin.
Eli ei noin vinoutuneet markkinat voi tietenkään toimia, eikä ne toimi. Sentakia ihmiset on yksin, mitään ratkaisua ei ole tulossa ja kumpikin syyttää toisiaan ja on aina vain enemmän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulevat, että heissä ei ole mitään vikaa, vika on aina miehessä. Näinhän heille on opetettu jo lapsesta asti. Jokainen mies kyllä näkee miten järkyttävä tarjonta on nykyään, käy hetken pyörähtämässä ns markkinoilla ja toteaa, että ei herranjumala, ei enää ikinä tuota skeidaa.
Samalla poistetaan deittisovellukset ja keskitytään ihan muihin juttuihin. Oma arvioni on, että noin 80% suomalaisista miehistä on syystä tai toisesta suljettu kokonaan ulos. Ja käytännössä kaikki naiset oli hänen tasonsa mikä hyvänsä etsii sitä unelmamiestä, joka kuuluu hyvin pieneen marginaaliin.
Eli ei noin vinoutuneet markkinat voi tietenkään toimia, eikä ne toimi. Sentakia ihmiset on yksin, mitään ratkaisua ei ole tulossa ja kumpikin syyttää toisiaan ja on aina vain enemmän yksin.
Ei luule eikä ole opetettu.
Käsityksesi on väärä.
Ei ole mitään parisuhdemarkkinoita.
70% ihmisistä on parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Minulla on harvinaisen kaunis äiti, mutta olen ulkonäöltäni hänen vastakohtansa. Ei minua silti ole kiusattu rumuuteni takia. Minulla on myös kolme sisarusta eikä kukaan heistä muistuta ulkonäöltään äitiämme.
Ulkonäöltä kiusatuksi tulemisen voi hyvällä tuurilla välttää, jos ei pyöri persupiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
En ole ruma. Siksi minulla on myös varaa valita ei-ruma nainen (niin fyysisesti kuin henkisestikin). Tosin useinhan fyysinen rumuus kulkee käsi kädessä henkisen rumuuden kanssa. Vähän sellainen muna-kana dilemma.
Miksi sitten sitä kaunista naista ei tunnu löytyvän, vaan itket täällä päivästä toiseen sen sijaan, että nauttisit elämästä kauniin naisesi kanssa?
Minäkin olen omasta mielestäni fiksu ja osaava. En vain tajua, miksei kukaan tarjoa minulle toimitusjohtajan pestiä. Epistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan on aina väärässä ja naiset aina oikeassa. Se on luonnon laki
Aika surullista miten paljon naisille merkitsee miehen pituus.
Painoon ja ulkonäköön pystyy vaikuttamaan mutta pituuteen ei pysty vaikuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Miksi sitten sitä kaunista naista ei tunnu löytyvän, vaan itket täällä päivästä toiseen sen sijaan, että nauttisit elämästä kauniin naisesi kanssa?
Minäkin olen omasta mielestäni fiksu ja osaava. En vain tajua, mik
Toimitusjohtajan olennaisin kriteeri on psykopaattius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule eikä ole opetettu.
Käsityksesi on väärä.
Ei
Höpö, höpö. Luuletko että valehtelemalla tilanne muuttuu paremmaksi. Länsimaiden historiassa ihmiset eivät ole koskaan olleet yhtä yksin mitä me olemme nyt. Ja ei, tilanne ei tule paranemaan, tämäkin keskustelu on yhdentekevä, koska kumpikaan sukupuoli ei näe omassa toiminnassa mitään väärää.
Joten tehkää ihmiset omat johtopäätökset, ei kannata tuhlata aikaa turhanpäiväiseen, vaan keskittyy muihin asioihin. Mitään parisuhteita ei ole tiedossa, varsinkaan miehille, ne on hyvin pienen marginaalin etuoikeus.
Eli toistan, mikään ei muutu, keskustelu on turhaa, pelkkää ajantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Raha niille merkitsee. Pituudella ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miten 80% voi olla suljettu pois, jos jo 70% on parisuhteissa? Selitä toki tämä. Äläkä vaan pastea netistä lukemaasi paskaa.
"Toimitusjohtajan olennaisin kriteeri on psykopaattius."
Tämä ei varmastikaan olisi yllätys EK:lle. Sen sijaan se, että hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin etikalla on joka päivä uusi yllätys palstainceleille.
70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteissa. Ei se muutu faktaksi, vaikka kuinka valehtelet. Seksin määrä on pudonnut olemattomaksi, yksinasuvien määrä on ennätyslukemissa, lapsia ei synny eikä perheitä perusteta.
Selviää joka tilastosta. Miksi tosiasioita on niin vaikea hyväksyä, tässä maassa ei vain haluta olla toisten kanssa. Olipa syy mikä tahansa, ei vain sytytä, eikä kiinnosta. Varsinkin miehet, heidät on käytännössä hylätty, tavallinen mies ei kiinnosta tässä maassa yhtään ketään. Ja tarjonta on miehille aivan karmeaa, pitäisi laskea rima niin alas, että ei se ole enää kauhean kiinnostavaa edes miehille.
Vierailija kirjoitti:
Pystyt vaikuttamaan pituuteesi. Älä mussuta lapsena pelkkiä muroja vaan syö fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule eikä ole opetet
Höpö, höpö. Luuletko että valehtelemalla tilanne muuttuu paremmaksi. Länsimaiden historiassa ihmiset eivät ole koskaan olleet yhtä yksin mitä me olemme nyt. Ja ei, tilanne ei tule paranemaan, tämäkin keskustelu on yhdentekevä, koska kumpikaan sukupuoli ei näe omassa toiminnassa mitään väärää.
Joten tehkää ihmiset omat johtopäätökset, ei kannata tuhlata aikaa turhanpäiväiseen, vaan keskittyy muihin asioihin. Mitään parisuhteita ei ole tiedossa, varsinkaan miehille, ne on hyvin pienen marginaalin etuoikeus.
Eli toistan, mikään ei muutu, keskustelu on turhaa, pelkkää ajantuhlausta.
70% suomalaisista aikuisista on parisuhteissa. Sun mutuilusi ei muuta sitä. Aina on ollut naisia ja miehiä, jotka jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
70% suomalaisista ei todellakaan ole parisuhteissa. Ei se muutu faktaksi, vaikka kuinka valehtelet. Seksin määrä on pudonnut olemattomaksi, yksinasuvien määrä on ennätyslukemissa, lapsia ei synny eikä perheitä perusteta.
Selviää joka tilastosta. Miksi tosiasioita on niin vaikea hyväksyä, tässä maassa ei vain haluta olla toisten kanssa. Olipa syy mikä tahansa, ei vain sytytä, eikä kiinnosta. Varsinkin miehet, heidät on käytännössä hylätty, tavallinen mies ei kiinnosta tässä maassa yhtään ketään. Ja tarjonta on miehille aivan karmeaa, pitäisi laskea rima niin alas, että ei se ole enää kauhean kiinnostavaa edes miehille.
https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…
Perhebarometri 2024
Suomalaisista 1879-vuotiaista valtaosa elää parisuhteessa. Sekä naisista että miehistä noin seitsemän kymmenestä elää parisuhteessa, kun kaikenikäisiä tarkastellaan yhtenä joukkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.
Suostuuko antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka uhrautuu sinun kaveriksi vaikka mieluiten haluaisi sinun olevan hänen tyttöystävänsä?
"Uhrautuu kaveriksi", mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Kuulostaa sellaiselta, että kannattaa pysyä kaukana.
Monesti on sellainen tilanne, että nainen haluaisi epätoivoisesti olla miehen ystävä, ja mies halusi olla epätoivoisesti naisen romanttinen kumppani eikä pysty olemaan pelkkä ystävä. Tällöin kompromissiratkaisu voisi tulla kysymykseen. Muuten kumpikaan ei saa mitään.
Kompromissin sijaan kannattaa päästää moinen mies menemään. :D