Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi minun pitäisi seurustella naisen kanssa, josta en viehäty seksuaalisesti.
Ei tietenkään tarvitse. Eikö tässä ennemmin ole kyse siitä, miksi miehet eivät nykyään pysty viehättymään kuin superkauniista instamalleista?
Ja tuo ulkonäkö on niin tärkeä ettei mikään muu sen rinnalla merkitse mitään.Kun katsoo vaikka vanhoja valokuvia, ihan tavalliset naiset kelpasivat miehille. Nykyään tavallisuuden raja on hämärtynyt, ja tavallisena pidetään sitä joka ennen olisi ollut huippumalli. Täälläkin on kerrottu ettei Suomessa ole yhtäkään kaunista naista ja ettei esim missitasoinen kauneus riitä. Pitää olla enemmän, hoikempi, nuorempi, vielä isommat silmät ja vielä paksummat hiukset, vielä kapeampi vyötärö.
Isäni aikanaan kertoi että rakastui äidin hymyyn.
Mitä olen itse tätä pariutumiskeskustelua seurannut, niin vaikuttaa siltä että iso osa miehistä uskoo ihan vilpittömästi että naisten vaatimukset kumppanille ovat nykyään täysin kohtuuttomat ja epärealistiset, ja vastaavasti iso osa naisista uskoo ihan vilpittömästi että miesten vaatimukset kumppanille ovat nykyään täysin kohtuuttomat ja epärealistiset.
Kumpi sukupuoli on oikeassa ja kumpi väärässä? Vai ovatko molemmat oikeassa? Vai molemmat väärässä?
Eri naisilla ja eri miehillä on eri vaatimukset. Joillakuilla liian minimaaliset, joillakin tähtitieteelliset, useimmilla tuosta välistä eli normaalit.
Inseleistä tosin normaalitkin vaatimukset (hygienia,mukavuus jne) ovat liikaa, ja toisaalta he kuvittelevat naisten vaatimukset erilaisiksi mitä ne on (iso leuka, status, varakkuus, 190cm jne)
Vierailija kirjoitti:
Menkäähän yrittää niitä tavis naisia niin huomaatte miten ne ovat paljon nirsompia kuin miehet. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että ylipainoiset naiset antaa pakit normaalipainoiselle miehelle.
On ihan normaalia ettei jokainen nainen kiinnostu jokaisesta random miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen tervejärkinen ihminen tietää että lihavuus ei ole terveellistä tai millään tavalla kehopositiivista. Jos joku haluaa elää lihavana niin siitä vaan mutta saa sitten kustantaa kaikki lihavuuden aiheuttamat terveysongelmat omasta pussistaan eikä veronmaksajien."
Jokainen tervejärkinen ihminen tietää, että kehopositiivisuus ei koske vain lihavia. Se koskee myös laihoja, normaalipainoisia, pitkiä, lyhyitä, keskipituisia, isonenäisiä, paloarpisia, atooppisia, pälvikaljuja, pienitissisiä, hampaattomia, yksijalkaisia jne. Anna ihmisille kehorauha. Äläkä ylistä, että kehopositiivisuus tarkoittaisi lihavia naisia, vaikka saisitkin sillä tavalla kätsyn haukkumasanan.
No missä nuo mainitsemasi muut ihmiset näkyvät kehopositiivisuus-liikkeessä? Suurimpina (lol) keulakuvina on aina vaan lihavat naiset ja se mitä eniten nähdää
Ei ole mitään valittuja keulakuvia. Jotkut nyt vaan ovat somessa äänekkäämpiä kuin muut. Ja se,mitä sä näet somessa, riippuu sun omasta somekäyttäytymisest.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 80kg naiselle on LIIKAA.
Valitettavasti sulle ei ole annettu sitä päätösvaltaa päättää, mikä on kenellekin liikaa tai liian vähän.
Mun mielestä tän kanavan idea on ett voi kertoa oman mielipiteen. Mun mielipide on ett jos on alle 170cm, niin max paino 68 kg. Jos 165 cm, niin kaikki yli 60 kg on liikaa
Ahaa. No sitten olet eri mieltä kuin suuri osaa maailmasta, joka määrittelee BMI:n avulla ylipainon. Toki saat pitää mielipiteesi, vaikka se naurettava onkin.
Onhan 170 cm ja 70 kg nainen oikeasti läski jos ei ole sitten huomattavan lihaksikas. Laita bikinit päälle, katso peiliin ja mieti. Sorry jos sanoin liian rehellisesti
Tuon kokoinen nainen on normaalipainoinen BMI:n mukaan. Sä et määrittele niitä rajoja. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies katsoo vain ulkonäköä, ei hän ole silloin loppuelämän kumppania etsimässä... yhdenillan juttua vain.
Mies ei ikinä katso vain ulkonäköä. Ulkonäkö on ainoastaan porttikriteeri, mies katsoo ensin ulkonäköä ja jos ulkonäköä on riittävästi, niin sitten mies vaivautuu katsomaan sisänäköä. Ei kukaan mies ryhdy parisuhteeseen esim. minkään femakkopirun kanssa vaikka tämä olisi kunka kaunis.
Paitsi että ryhtyy,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Ylipaino kertoo luonteesta ja harrastuksista aika paljon. Eli joo, voisi olla parempi kumppani... ei ole esim. addiktio-ongelmaa ainakaan ruoan tai "herkkujen" suhteen.
Et voi tietää tuota. Normaalipainoisella voi ihan hyvin olla addiktioita, laiha voi olla syömishäiriöinen ja sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Ylipaino kertoo aika paljon luonteesta ja luonteen heikkoudesta.
Niinkö? Vaikka ihminen olisi opiskellut ahkerasti, hankkinut työpaikan, menestyy työssään, harrastaa, opiskelee vapaa-ajallaan kieliä, on ihana ja empaattinen ihminen, auttaa ikääntyviä vanhempiaan jne. Niin susta luonne on heikko, jos on muutama ylikilo? Sinä olet harhainen.
Sinä olet harhainen. Ei kukaan ylipainoinen jaksa tommosta työmäärää. Ja ylipainoiset yleensä aika känkkäränkkiä, ei ihania. Verensokerit heittelee nääs.
Miksei jaksaisi? Opiskelut ja työt tehdään eri vaiheessa elämää. Ihminen voi olla ahkera vaikka olisikin ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies katsoo vain ulkonäköä, ei hän ole silloin loppuelämän kumppania etsimässä... yhdenillan juttua vain.
Mies ei ikinä katso vain ulkonäköä. Ulkonäkö on ainoastaan porttikriteeri, mies katsoo ensin ulkonäköä ja jos ulkonäköä on riittävästi, niin sitten mies vaivautuu katsomaan sisänäköä. Ei kukaan mies ryhdy parisuhteeseen esim. minkään femakkopirun kanssa vaikka tämä olisi kunka kaunis.
Paitsi että ryhtyy,
Joo. Näitä esimerkkejä on jokaisen tuttavapiirissä. Siis niillä, joiden tuttavapiiri ei koostu vain omasta vasemmasta kädestä ja näytön kelmeästä valosta.
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista miten paljon naisille merkkaa raha.
Kuin monta kertaa ajatelin laittaa tuon saman viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino kertoo aika paljon luonteesta ja luonteen heikkoudesta.
Niinkö? Vaikka ihminen olisi opiskellut ahkerasti, hankkinut työpaikan, menestyy työssään, harrastaa, opiskelee vapaa-ajallaan kieliä, on ihana ja empaattinen ihminen, auttaa ikääntyviä vanhempiaan jne. Niin susta luonne on heikko, jos on muutama ylikilo? Sinä olet harhainen.
Sinä olet harhainen. Ei kukaan ylipainoinen jaksa tommosta työmäärää. Ja ylipainoiset yleensä aika känkkäränkkiä, ei ihania. Verensokerit heittelee nääs.
Miksei jaksaisi? Opiskelut ja työt tehdään eri vaiheessa elämää. Ihminen voi olla ahkera vaikka olisikin ylipainoinen.
Niin voi. Eikä tässä määritelty ylipainon määrää. Ylipainoisella voi olla kilo ylimääräistä tai vaikka 200kg.
Miehillä harvemmin on mitään käryä naisten painosta.
Tämä palsta on siitä hauska, että mitä ilmeisimmin keski-ikäiset perheenäidit yrittävät päivästä toiseen keskustella asiallisesti 14-vuotiaiden ulilautajonnejen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 80kg naiselle on LIIKAA.
Valitettavasti sulle ei ole annettu sitä päätösvaltaa päättää, mikä on kenellekin liikaa tai liian vähän.
Mun mielestä tän kanavan idea on ett voi kertoa oman mielipiteen. Mun mielipide on ett jos on alle 170cm, niin max paino 68 kg. Jos 165 cm, niin kaikki yli 60 kg on liikaa
Ahaa. No sitten olet eri mieltä kuin suuri osaa maailmasta, joka määrittelee BMI:n avulla ylipainon. Toki saat pitää mielipiteesi, vaikka se naurettava onkin.
Onhan 170 cm ja 70 kg nainen oikeasti läski jos ei ole sitten huomattavan lihaksikas. Laita bikinit päälle, katso peiliin ja mieti. Sorry jos
Ihan tavallinen kroppa noilla mitoilla:
https://mybodygallery.com/?height=170&minWeight=68&maxWeight=72
Naiset ovat miehiä huomattavasti vaativampia ja pinnallisempia, ulkonäön lisäksi pitää olla vaikka mitä. Nämä naiset on itse jotain taikinanaama pullukoita, monilla luonnevikoja ja jopa mielenterveysongelmia.
Aika moni mies vain luovuttaa nykyaikana, mitä järkeä on parisuhdemarkkinoissa jossa joku ruma persaukinen lihava mt ongelmainen nainen on ainoa mitä on saatavilla. Nuo naiset käytännössä huonontaa miesten elämänlaatua, lisäarvoa ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.
Tämä. En halua, että lapsiani kiusataan ulkonäön takia.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä huomattavasti vaativampia ja pinnallisempia, ulkonäön lisäksi pitää olla vaikka mitä. Nämä naiset on itse jotain taikinanaama pullukoita, monilla luonnevikoja ja jopa mielenterveysongelmia.
Aika moni mies vain luovuttaa nykyaikana, mitä järkeä on parisuhdemarkkinoissa jossa joku ruma persaukinen lihava mt ongelmainen nainen on ainoa mitä on saatavilla. Nuo naiset käytännössä huonontaa miesten elämänlaatua, lisäarvoa ei ole ollenkaan.
Sanavalintasi selittävät, miksi sinä et ole koskaan naista saanut
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan yhtä lailla mt-ongelmia kuin naisilla, mutta he eivät mene lääkäriin eivätkä opi tule toimeen niiden kanssa. Tulokset näkyvät somessa ja lööppiotsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen tärkeä asia on ett ns. normaali nainen on usein tosi tylsä. Luonteessa pitää olla positiivista särmää.
Suurin osa suomalaisista, miehet tai naiset, on oikeasti aivan helvetin tylsiä. Ei olla kiinnostuneita oikein mistään, ei oikein osata keskustella mistään, eikä ole oikein mitään erikoisempaa persoonallisuutta. Ollaan ja mennään ja sometetaan vaan, jauhetaan itsestäänselvyyksistä.
Itse en ainakaan edes ole missään somessa. Mä taas olen miehenä huomannut että ei ole ollenkaan itsestäänselvää että nainen osaisi keskustella eikä ole itsestäänselvää edes ne perus asiat. Vasta sanoin tinder mätsilleni että olet mulle todella paljon, että on näitä asioita joiden pitäis olla sellaisia perusjuttuja ja itsestäänselviä, mutta eivät ole. Saat tavata 100 naista ennenkuin löytyy yksi sellainen joka osaa jutella ja uskaltaa avoimesti jutella ihan mistä vain, löytyy yhteisiä kiinnostuksenkohteita, empatiaa ja on normaali eikä mikään hoidissa kulkeva masentunut mielenterveyspotilas. Nämä kaikki asiat ovat 100 kertaa tärkeämpiä kuin se ulkonäkö. M40
Kyllähän se kertoo siitä, että henkisesti ei ole kovin paljon yhteistä sen naisen kanssa.
Onko joku kåskenyt?