Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa alkaa suhteeseen, tositarkoituksella, pitää tietenkin olla se ihanin ja kaunein ihminen. Tuoksukin pitää mielyttää. Ja puheääni. Vuosien saatossa voi ruveta muuten joku piirre ärsyttämään. T. Onnellisesti yli 40 v aviossa ollut.
Niinpä. Jos jokin asia toisen ulkonäössä häiritsee heti alkuun, niin ei auta tuudittautua siihen, että kyllä siihen tottuu. Ei totu. Ajan myötä se tulee häiritsemään yhä enemmän ja enemmän.
Ei ole totta. Miehellä voi olla ruma parta, mutta sen voi leikata. Vaatteet voi vaihtaa. Nainen voi värjätä hiukset tai kasvattaa ne pidemmiksi. Ulkonäköä voi muuttaa.
Eli otetaan projektikumppani, joka on ihan kiva kunhan hänet saa muokattua ihan erilaiseksi? Juuri tuollaisia miehet ovat. Ottavat meikittömän reisitaskuhousutyllerön, ja sitten yrittävät painostaa tätä hankkimaan tekoripset ja meikkaamaan raskaasti, ja kipsuttelemaan 15 cm koroissa ja nahkahameessa, ja laihduttamaan 10 kg ja mitä vielä.
Ainakin Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi -sarjoissa näkee, että ihmiset valitsevat myös ihan huonoja kumppaneita. Minä ainakin olen monta kertaa ihmetellyt, että "mitä tuo henkilö näkee tuossa puolisossaan?"
Totta kai se ulkonäkö merkitsee, en minä ainakaan halua mitään läskipullaa kumppaniksi ja valitettavan moni nuorikin nainen on merkittävästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie ihmuskokeiden tuotoksia nämä nyky pituudet, koskaan emme saa tietää, mutta omat miesvaistot heräävät vain korkeintaan n. 160cm naisten kohdalla, sitä isommat ovat monulle jotai sukupuolettomia olentoja
Ehkä se johtuu siitä, että pieni penis näyttää isolta taskukokoisessa naisessa?
Pitkät naiset saavat hyviä miehiä, joilla on vahva itsetunto kun taas tuttavapiirissä lyhyet naiset keräävät häriintyneitä ahdistelijoita puoleensa. Pieni nainen ei tunnu uhalta, ilmeisesti. Eli ilmeisesti moni onnekas pitkä nainen väistää luodin sinun kaltaitsen miesten suhteen.
Kun mies sanoo ei, on syynä se, ettei sen itsetunto kestä kaunista naista.
On niin ihanan mielentervettä!
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se ulkonäkö merkitsee, en minä ainakaan halua mitään läskipullaa kumppaniksi ja valitettavan moni nuorikin nainen on merkittävästi ylipainoinen.
Merkittävästi ylipainoisen BMI?
Itse olen sellainen tavallisen näköinen, eli hieman ylipainoinen nainen. Ikää alle 50. Olin eilen pitkästä aikaa vuosiin viihteellä, työporukalla.
Olin aivan varma etten saa mitään katseita miehiltä, mutta yllätyksekseni sain ainakin kahdelta. Nämä kuitenkin oli työkavereitani, eli ei ihan tuntemattomia miehiä. Ne tuntemattomat selvästi katsoivat vain hottiksia, vaikka minä seisoin ihan vieressä valmiina juttelemaan kenen kanssa tahansa. Yksikään tuntematon mies ei kanssani jutellut. Työkamumiehet kyllä.
Eli joo, kyllä minullakin näköjään olisi mahdollisuus pariutua jos niin haluaisin, mutta en mikään ykkösvaihtoehto olisi. Se on vähän sellainen mikä syö motivaatiota ja sen takia olen ollut lähes aina yksin. Jo nuorena kun seurustelin, tunsin olevani joku johon on vain tyydytty. Miehet ei mitenkään panostaneet suhteeseen.
Kyllä minä vaadin sen, että mies rakastuu minuun tulisesti, vaikka olenkin pelkkä tavis. Ja itse tietysti tuntisin samoin, varmasti niin väkisinkin kävisi jos mies katsoisi minua kuin olisin maailman ainoa nainen ja kohtelisi niin kuin rakastunut mies kohtelee. Ei se minusta ole mikään kohtuuton vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä vastatkaa!
Tarvitaan nopeita vastauksia ja mielipiteitä!
Näin miehenä totean, että eräät ruumiinosat ovat sitä toimintakykyisempiä, mitä nätimpi ja hoikempi nainen on lähituntumassa.
Täällä miehiä paikalla, jotka pitävät paksummista naisista? =)
Vierailija kirjoitti:
👹
/( . . )\
(| . |)
(| ) ( |)
= =
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👹
/( . . )\
(| . |)
(| ) ( |)
= =
uuh vaimomatskuu
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellainen tavallisen näköinen, eli hieman ylipainoinen nainen. Ikää alle 50. Olin eilen pitkästä aikaa vuosiin viihteellä, työporukalla.
Olin aivan varma etten saa mitään katseita miehiltä, mutta yllätyksekseni sain ainakin kahdelta. Nämä kuitenkin oli työkavereitani, eli ei ihan tuntemattomia miehiä. Ne tuntemattomat selvästi katsoivat vain hottiksia, vaikka minä seisoin ihan vieressä valmiina juttelemaan kenen kanssa tahansa. Yksikään tuntematon mies ei kanssani jutellut. Työkamumiehet kyllä.
Eli joo, kyllä minullakin näköjään olisi mahdollisuus pariutua jos niin haluaisin, mutta en mikään ykkösvaihtoehto olisi. Se on vähän sellainen mikä syö motivaatiota ja sen takia olen ollut lähes aina yksin. Jo nuorena kun seurustelin, tunsin olevani joku johon on vain tyydytty. Miehet ei mitenkään panostaneet suhteeseen.
Kyllä minä vaadin sen, että mies rakastuu minuun tulisesti, vaikka olenkin pelkkä tav
Voisikohan tuo ettet saanut katseita johtua omasta energiastasi. Jos ajattelet ei minusta kukaan kiinnostu, se näkyy ulospäin. Työkaverisi tuntevat sinut, joten näkevät jo mitä sinussa on
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vaadin sen, että mies rakastuu minuun tulisesti, vaikka olenkin pelkkä tav
Pariutua vai paritella?
Kyllähän mies käy kusella vaikka missä hirviövessassa, mutta paskalla käyntiin valitaan vessa hieman tarkemmin.
Sekin on surullista miten paljon naisille merkkaa miehen hyvä itsetunto ja se ettei miehellä ole mielenterveysongelmia.
Itsetuhoisuus ei ole seksikästä. Viiltelyt, tatuoinnit ja valtava ylipainoisus menevät tähän gategoriaan.
Hyvältä kuulostaisi, jos lasten isät kantaisivat vastuuta lapsistaan. Jos sen sijaan oletus on, että minun tehtäväni olisi elättää ja paimentaa jännämiesten lapsia, niin unohda. Parempiakin helvettejä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Ja näytät normaalilta ikäiseltäsi eli suunnilleen tältä
Pullonpohjasilmälasit päässä kertoo, että on itse vammaton. Ja muutenkin kyseenalainen väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä vastatkaa!
Tarvitaan nopeita vastauksia ja mielipiteitä!
Miksi?
Bmi:n rajat on selkeästi määritelty. Ei yhden kirjottajan mielipide muuta niitä.
Merkittävä ylipaino tarkoittaa terveydenhuollossa yleensä painoindeksiä (BMI) 30-35 kg/m; välillä 25-30 on lievä ylipaino, yli 35 vaikea lihavuus ja yli 40 sairaalloinen lihavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👹
/( . . )\
(| . |)
(| ) ( |)
= =
uuh vaimomatskuu
Yksitissinen punapäinen mutta kalju nainen on vaimomatskua?
Siinä mielessä kyllä, että tavisnaiset karsivat omantasoisensa ja alempitasoiset, ehkä joitain itseään ylempitasoisempiakin, kun taas kaunottaret karsivat vain ne alempitasoiset.
Suomeksi siis kaunottarille riittää oma taso, tavikset haluavat pariutua ylöspäin.
ei sama