Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (771)

Vierailija
281/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ukotkin etsii kaunista, hoikkaa ja lisääntymiskykyistä naista. 

Mihin nää paapparaiset meinaa sitten sen tulevan jälkikasvun laittaa? Kun kolkuttelevat melkein jo palvelutalon ovea. 

Älä huolehdi,ne vanhat ukot jotka saavat puolisoksi kauniin,nuoren ja lisääntyvikykyisen naisen eivät joudu palvelutaloon. Heillä on tarpeeksi massia hankkia hoitaja kotioloihin kun aika tulee.

Vierailija
282/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli helppoa. Tanssilavalla valssatessa tunsi partnerin vartalon, sopiko omaan rytmiin, tuoksun, ryhdin, tempperamentin. Siinä kesäillan mittaan ehti tanssittaa ja jututettua useampaakin.  

Ja mites siellä syntyneiden suhteiden kävi? En tiedä yhtään vanhempaa pariskuntaa jossa mies oikeasti arvostaa ja rakastaa vaimoaan. Niissäkin suhteissa nuoruuden hehku oli ainoa joka sai miehen kiinnostumaan, sama nainen vanhempana on miehelle vain rupsahtanut nalkuttava akka.

Miehille naisen vanhentuminen ja iän myötä tapahtuva luonnollinen rupsahtaminen on oikeasti yksi elämän suurimmista ongelmista. Siitä pidetään puheissa rikosten ja moraalittomuuden tasoisena petoksena. Olisipa minullakin tuollaiset ongelmat naisena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ukotkin etsii kaunista, hoikkaa ja lisääntymiskykyistä naista. 

Mihin nää paapparaiset meinaa sitten sen tulevan jälkikasvun laittaa? Kun kolkuttelevat melkein jo palvelutalon ovea. 

Ok, mitä sitten. Mitä se sulle kuuluu mitä vanhat ukot tekevät?

Vierailija
284/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINOA KRITEERI: Sairaalloinen ylipaino EI ole viehättävää, nyt tai ikinä. 

Vierailija
285/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta radikaalista joustamisesta parisuhteen saamiseksi, miksi ihmeessä kukaan tekisi niin?

Kuka nykyään on parisuhteen saadakseen valmis joustamaan vaikka tyydyttävän seksin saamisesta tai miehen hyvästä hajusta? Itse en ainakaan viitsisi. Eli mitä ihmettä se parisuhde minulle toisi ihmisen kanssa, josta en pidä, jota en halua ja joka haisee pahalta? Luultavasti saisin parisuhteen miehen kanssa, joka inhoaa minua ihan yhtä lailla, mutta joka ei parempaakaan saa.

Vierailija
286/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen on pakko olla vitsi koska naisille se miehen ulkonäkö merkkaa enemmän kuin mikään muu. Nainen ei lähde edes treffeille tavis miehen kanssa joka on naisen kanssa samanpituinen. Nainen haluaa aina itseään paljon pitemmän miehen ja miehen pitää olla muutenkin urheilullinen vaikka nainen itse ei ole. Tavis naiset on kaikkein nirsoimpia. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että tavis naiset antaa pakit kyllä tavis miehelle.

Vierailija
287/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on julkisuudessa (somessa, lehdistössä, televisiossa) jatkuvasti esillä sana SURULLISTA. Kaikki on surullista, ikään kuin kaikki suomalaiset eläisivät jatkuvan surun vallassa. Karu totuus on se, että monet surulliseksi leimatut ilmiöt ovat naurettavia, raivostuttavia, epäoikeudenmukaisia, tai suorastaan rikollista toimintaa.

Parisuhdemarkkinoilla tapahtuva kumppanin valinta ei ole surullista. Se on jokaisen oma yksityisasia. Jokainen päättää itse, mikä kiihottaa ja mikä ei. 

Paradoxaalisesti onnellinen kansa elää jatkuvan surun vallassa.

Vierailija
288/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan totta, että kauniita ihmisiä on todella VÄHÄN.

Vierailija
289/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Sanoisin että 20% on kauniita/komeita. Toki sitten supermalli tason ihmisiä on vain yksi tuhannesta. 

Vierailija
290/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosielämässä useinkaan vain mene niin, että pullea neito on luonteeltaan ihana, ja hoikka vaikea ja ilkeä. 

Usein se on niin, että huonon itsetunnon omaava on katkera, kateellinen ja negatiivinen, eli seurana myös epämiellyttävä. 

Ap ei väittänytkään näin. Hän kirjoitti, että vaikka nainen olisi kuinka mukava, miehille ei kelpaa jos ei ole myös kaunis.

Itse lisäisin tuohon vielä, että nykyään edes pelkkä kauneus ei taida riittää, pitää olla superkaunis. Miesten käsitys siitä mikä on tavallinen tai kaunis, on somen ja muun kuvaston myötä mennyt äärimmäisyyksiin. Jopa missit ja mallit koetaan ja haukutaan rumiksi.

Joo en nää kun superkauniita naisia Prismoissa miesten kanssa, eikun..

Vierailija
291/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten paljon tykkäyksiä ja ymmärystä jonkun naisincelin avaukset saavat. Kyllä se suurin syy katsoo sieltä peilistä, ihan normaalin näköisiä pariskuntia tulee Prismoissa vastaan, joku voisi sanoa että jopa rumia niin ei se siitä ulkonäöstä ole kiinni.

Vierailija
292/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Sanoisin että 20% on kauniita/komeita. Toki sitten supermalli tason ihmisiä on vain yksi tuhannesta. 

Paitsi että miehet ja naiset eivät ole tässä samalla viivalla. Naiset meikkaavat ja laittautuvat, jolla on _dramaattinen_ vaikutus. Jotkut pystyvät jopa muuntautumaan toisen ihmisen näköisiksi. Jos naiset lakkaavat ehostautumasta, tippuu viehättäväksi koettujen naamojen määrä alle viidesosaan nykyisestä.

Vierailija
293/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa miten paljon tykkäyksiä ja ymmärystä jonkun naisincelin avaukset saavat. Kyllä se suurin syy katsoo sieltä peilistä, ihan normaalin näköisiä pariskuntia tulee Prismoissa vastaan, joku voisi sanoa että jopa rumia niin ei se siitä ulkonäöstä ole kiinni.

Tää. AP:lla on aivan höpö höpö jutut. Ihan tavallisen näköisiä naisia sillä Citymarketin käytävillä näkyy miestensä ja lastensa kanssa. 

Vierailija
294/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Ja iso osa miehistä ei kiihotu lihavista naisista niin siinäkään ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Vierailija
295/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lie ihmuskokeiden tuotoksia nämä nyky pituudet, koskaan emme saa tietää, mutta omat miesvaistot heräävät vain korkeintaan n. 160cm naisten kohdalla, sitä isommat ovat monulle jotai sukupuolettomia olentoja

Ehkä se johtuu siitä, että pieni penis näyttää isolta taskukokoisessa naisessa?

Pitkät naiset saavat hyviä miehiä, joilla on vahva itsetunto kun taas tuttavapiirissä lyhyet naiset keräävät häriintyneitä ahdistelijoita puoleensa. Pieni nainen ei tunnu uhalta, ilmeisesti. Eli ilmeisesti moni onnekas pitkä nainen väistää luodin sinun kaltaitsen miesten suhteen. 

Vierailija
296/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, miten paljon naisille merkkaa miehen omaisuus 

Vierailija
297/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Ja iso osa miehistä ei kiihotu lihavista naisista niin siinäkään ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

No ei pitäisikään olla. En minäkään innostu lihavista miehistä - hyi. Kumppanin täytyy pitää itsestään huolta lähes yhtä hyvin mitä itsekin pidän. Sen sijaan on typerää, jos mies on kaljamahainen ja pälvikalju paistaa, ja silti odottaa naisen olevan priimaa ulkonäöltään.

Vierailija
298/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa alkaa suhteeseen, tositarkoituksella, pitää tietenkin olla  se ihanin ja kaunein ihminen. Tuoksukin pitää mielyttää. Ja puheääni.  Vuosien saatossa voi ruveta muuten joku piirre ärsyttämään.  T. Onnellisesti yli 40 v aviossa ollut.

Niinpä. Jos jokin asia toisen ulkonäössä häiritsee heti alkuun, niin ei auta tuudittautua siihen, että kyllä siihen tottuu. Ei totu. Ajan myötä se tulee häiritsemään yhä enemmän ja enemmän. 

Ei ole totta. Miehellä voi olla ruma parta, mutta sen voi leikata. Vaatteet voi vaihtaa. Nainen voi värjätä hiukset tai kasvattaa ne pidemmiksi. Ulkonäköä voi muuttaa.

Vierailija
299/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuu ulkonäöstä, oli sitten muotoja tai kauniit kasvot, mutta myös huumori auttaa, näin aina ollut ja on aina oleva. Suhde sitten on eri asia, etenkin sellainen vuosikausia kestävä, koska sellainen vaatii myös mielenlujuutta kohdata ongelmat ja selvittää ne yhdessä. Nykyään ihmiset eivät enää tätä prosessia jaksa käydä läpi, ja tämä johtuu nykymaailman menosta, some miltei kaikilla käytössä, kotikasvatus myös osana, mutta vielä pienemmässä määrin.

Mutta ihan kuten naisillakin, se ulkoinen status ja kaikki nähtävä kissankulta vie usein voiton miehilläkin siitä piilotetusta kullasta ihmisissä.

Vierailija
300/771 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et satu tietämään niin miehilläkin on oikeus valita kumppaninsa jopa sen ulkonäön perusteella, ja mistä sinä tiedät millaista elämää se mies arvostaa. Pienipalkkaisuus? Sekö on onnellisuuden mittari jos on enemmän rahaa? Kertoo enemmän sinun pikkusieluisuudesta. Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi ne miehet ovat antaneet pakit

Saahan sitä esittää vaikka minkä laisia kriteereitä, mutta todellisuus on se, että miehillä ei ole ihan hirveästi varaa sanella pariutumisasioissa mitään. Nisäkkäillä miehen rooli on melko pieni, lähes olematon. Yksi mies voi hedelmöittää vaikka 20 000 naista.

Joku katsonut vähän liikaa Avara Luontoa