Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehiä paikalla, jotka pitävät paksummista naisista? =)
👹
/( . . )\
(| . |)
(| ) ( |)
= =
uuh vaimomatskuu
Yksitissinen punapäinen mutta kalju nainen on vaimomatskua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellainen tavallisen näköinen, eli hieman ylipainoinen nainen. Ikää alle 50. Olin eilen pitkästä aikaa vuosiin viihteellä, työporukalla.
Olin aivan varma etten saa mitään katseita miehiltä, mutta yllätyksekseni sain ainakin kahdelta. Nämä kuitenkin oli työkavereitani, eli ei ihan tuntemattomia miehiä. Ne tuntemattomat selvästi katsoivat vain hottiksia, vaikka minä seisoin ihan vieressä valmiina juttelemaan kenen kanssa tahansa. Yksikään tuntematon mies ei kanssani jutellut. Työkamumiehet kyllä.
Eli joo, kyllä minullakin näköjään olisi mahdollisuus pariutua jos niin haluaisin, mutta en mikään ykkösvaihtoehto olisi. Se on vähän sellainen mikä syö motivaatiota ja sen takia olen ollut lähes aina yksin. Jo nuorena kun seurustelin, tunsin olevani joku johon on vain tyydytty. Miehet ei mitenkään panostaneet suhteeseen.
Kyllä minä vaadin sen, että mies r
Voisikohan tuo ettet saanut katseita johtua omasta energiastasi. Jos ajattelet ei minusta kukaan kiinnostu, se näkyy ulospäin. Työkaverisi tuntevat sinut, joten näkevät jo mitä sinussa on
Lisäksi ne vieraat miehet näki ap:n noitten miesten seurassa ja että miehet on siitä kiinnostuneita. En itse ainakaan lähtisi tohon väliin pokausta yrittämään, se oisi ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.
Huvittavan aloituksesta tekee se, että naiset ovat tutkitusti paljon krantumpia miehen ulkonäön suhteen noilla treffialustoilla, mutta ap ulisee nimenomaan miesten pinnallisuudesta eikä pinnallisuudesta yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellainen tavallisen näköinen, eli hieman ylipainoinen nainen. Ikää alle 50. Olin eilen pitkästä aikaa vuosiin viihteellä, työporukalla.
Olin aivan varma etten saa mitään katseita miehiltä, mutta yllätyksekseni sain ainakin kahdelta. Nämä kuitenkin oli työkavereitani, eli ei ihan tuntemattomia miehiä. Ne tuntemattomat selvästi katsoivat vain hottiksia, vaikka minä seisoin ihan vieressä valmiina juttelemaan kenen kanssa tahansa. Yksikään tuntematon mies ei kanssani jutellut. Työkamumiehet kyllä.
Eli joo, kyllä minullakin näköjään olisi mahdollisuus pariutua jos niin haluaisin, mutta en mikään ykkösvaihtoehto olisi. Se on vähän sellainen mikä syö motivaatiota ja sen takia olen ollut lähes aina yksin. Jo nuorena kun seurustelin, tunsin olevani joku johon on vain tyydytty. Miehet ei mitenkään panostaneet suhteeseen.
Kyllä minä vaadin sen, että mies r
Pariutua vai paritella?
Kyllähän mies käy kusella vaikka missä hirviövessassa, mutta paskalla käyntiin valitaan vessa hieman tarkemmin.
Nainen saa siis mieheltä pissaa tai paskaa. Aika huono kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Ei. Painonpudotus vaikuttaa minäkuvaan ja tuo itseluottamusta, kun huomaa, että on tahdonvoimaa vaikka laihduttaa. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.
Suostuuko antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka uhrautuu sinun kaveriksi vaikka mieluiten haluaisi sinun olevan hänen tyttöystävänsä?
Mikä ihmeen palkinto? En tietenkään harrasta seksiä sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa en halua seksiä. Harrastatko sinä sitten seksiä sellaisten naisten kanssa joihin et koe seksuaalista vetovoimaa?
Vierailija kirjoitti: Voisikohan tuo ettet saanut katseita johtua omasta energiastasi. Jos ajattelet ei minusta kukaan kiinnostu, se näkyy ulospäin. Työkaverisi tuntevat sinut, joten näkevät jo mitä sinussa on.
Tämä. Miehet katselevat iloisen ja, noh, anteliaan näköisiä naisia. (Ja sitten tietysti niitä miestenlehtien sivuilta revittyjä kaunottaria, olivatpa liikkeellä millä ilmeellä hyvänsä). Jos on harmaa ja torjuva, niin se ei houkuta katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.
Suostuuko antaa seksiä palkinnoksi miehelle, joka uhrautuu sinun kaveriksi vaikka mieluiten haluaisi sinun olevan hänen tyttöystävänsä?
Mikä ihmeen palkinto? En tietenkään harrasta seksiä sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa en halua seksiä. Harrastatko sinä sitten seksiä sellaisten naisten kanssa joihin et koe seksuaalista vetovoimaa?
Vastaan tähän erinä, mutta seksi on aina miehelle palkinto, kun jotain on elämässä tehty oikein. Naisen tuntema seksuaalinen vetovoima jotain miestä kohtaan on tavalliselle pulliaiselle niin harvinaista, että tavallinen mies sen todennäköisesti ottaa vastaan, vaikka nainen juuri ja juuri kiinnostaisi. Tästä tulee se tämän päivän "deittikulttuurin vaikeus naisille", kun miehet haluavat vain seksiä, mutta eivät mitään vakavaa. Mies ottaa palkinnon, jos omena roikkuu matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Joo, mut ei niitä läskejä jaksa kukaan katsoo. Ei voi mitään. Ei vain pysty vaikka olisi miten mukava nainen. Onneksi harvemmin ovat. Ehkä sekin syynä ettei kukaan ukko huoli. Ei edes ne jotka eivät koskaan saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehiä paikalla, jotka pitävät paksummista naisista? =)
👹
/( . . )\
(| . |)
(| ) ( |)
= =
uuh vaimomatskuu
Yksitissinen punapäinen mutta kalju nainen on vaimomatskua?
Yksitissinen??
Kaksi nänniähän tuossa on.
( 1. 2. )
Toki ehkä olisi pitänyt tehdä vako, jotta tämä olisi selkeää kaikille
( . )( . )
Nyt on ehkä vähän liiankin kuumottava!
T: Taitelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on, jos mies ei halua tavata uudelleen sellaista naista, jonka ulkonäkö ei herätä miehen kiinnostusta? Eiköhän tuo ole enemmänkin vain positiivista ja suoraselkäistä niiltä miehiltä, että kertovat suoraan että eivät halua tavata uudestaan, verrattuna siihen että roikottaisivat naista turhaan tilanteessa esim. helpon seksin toivossa.
Eihän tuo ollut aloituksen pointti. Pointti oli se, että kunhan nainen on tarpeeksi kaunis, hän voi olla luonteeltaan mikä tahansa k-pää, eikä miestä haittaa. Koska nainen on kaunis.
Ap ihmettelee, eikö miestä kiinnosta naisen luonne ja se, onko hänen seurassaan mukava olla.
Ei kiinnosta luonne. Kauniin naisen seurassa on mukava olla.
Miehet on pinnallisia l o r t t o j a jotka antaa joka toiselle 😄
Tai ainakin haluaisivat antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on, jos mies ei halua tavata uudelleen sellaista naista, jonka ulkonäkö ei herätä miehen kiinnostusta? Eiköhän tuo ole enemmänkin vain positiivista ja suoraselkäistä niiltä miehiltä, että kertovat suoraan että eivät halua tavata uudestaan, verrattuna siihen että roikottaisivat naista turhaan tilanteessa esim. helpon seksin toivossa.
Eihän tuo ollut aloituksen pointti. Pointti oli se, että kunhan nainen on tarpeeksi kaunis, hän voi olla luonteeltaan mikä tahansa k-pää, eikä miestä haittaa. Koska nainen on kaunis.
Ap ihmettelee, eikö miestä kiinnosta naisen luonne ja se, onko hänen seurassaan mukava olla.
Ei kiinnosta luonne. Kauniin naisen seurassa on mukava olla.
Vaikka hän vain haukkuisi sua, valittaisi sulle ja kitisisi kaikesta? Saisit seksiäkin ehkä kerran kuussa sirkustemppujen jälkeen.
Mies on lajina paskaa 💩
Miksi ottaisin miehen kun ilmankin pärjää
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pinnallisia l o r t t o j a jotka antaa joka toiselle 😄
Tai ainakin haluaisivat antaa
Tuo viimeinen lauseesi kertoo sen eron naisen ja miehen välillä. Mies saa, jos mies ansaitsee. Vain hyvät miehet saavat laadukkailta naisilta seksiä ilman turhia sitoumuksia. Jos miehessä ei ole ulkonäöllistä laatua, niin mies ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
eli kerrot meille, että kuvailemasi miehet ovat sulle liian huonoja, koska heillehän tietysti pitäisi kelvata kuka tahansa ja etenkin sinä, joka olet heitä parempi. :D
"Vaikka hän vain haukkuisi sua, valittaisi sulle ja kitisisi kaikesta? Saisit seksiäkin ehkä kerran kuussa sirkustemppujen jälkeen."
Niin? Miten tämä eroaa perinteisestä suomalaisesta parisuhteesta +5 vuoden seurustelun jälkeen? Ulkonäöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoisuus ei ole seksikästä. Viiltelyt, tatuoinnit ja valtava ylipainoisus menevät tähän gategoriaan.
Miten tatuoinnit ovat itsetuhoisuutta? Nuo muut ymmärrän kyllä.
🇺🇦🇮🇱
"Vaikka hän vain haukkuisi sua, valittaisi sulle ja kitisisi kaikesta? Saisit seksiäkin ehkä kerran kuussa sirkustemppujen jälkeen."
Moni nainen elää väkivaltaisessa suhteessa, koska mies on pitkä, hiukset päässä ja tatuoitu.
Miksi?
Bmi:n rajat on selkeästi määritelty. Ei yhden kirjottajan mielipide muuta niitä.
Merkittävä ylipaino tarkoittaa terveydenhuollossa yleensä painoindeksiä (BMI) 30-35 kg/m; välillä 25-30 on lievä ylipaino, yli 35 vaikea lihavuus ja yli 40 sairaalloinen lihavuus