Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö

Vierailija
13.12.2025 |

Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.

Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).

Kommentit (574)

Vierailija
301/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista kuule paska. Minun puolesta nainen saa olla vaikka 25 kg ylipainoinen, kunhan naama on ok. Nämäkin akat vaan etsii miehistä sitä tasoaan parempaa vakiseuraa. Luulevat, että kun joku hoikka häntäheikki käy heitä nussimassa, että se on myös heidän todellinen tasonsa parisuhdemarkkinoilla. Nämä hoikat häntäheikit eivät ikinä kehtaisi näiden naisten kanssa käydä edes julkisilla paikoilla missään. He pitävät heitä pelkkinä spermatorvina, mutta naiset usein luulee, että mies tarvii seksiin jotain tunnesidonnaisia juttuja. Joo, voin sanoa että ei tarvi. Seksin saamisen tasolla ei ole punkeroilla mitään tekemistä sen todellisen parisuhdemarkkina-arvon kanssa. Sitten ihmetellään, että kun ei löydy hyviä sitoutumishaluisia miehiä. Joo...o. On se todella mystistä.

Tuon viestin perusteella ainakaan sä et ole yksi niistä hyvistä miehistä.

Vierailija
302/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosielämässä useinkaan vain mene niin, että pullea neito on luonteeltaan ihana, ja hoikka vaikea ja ilkeä. 

Usein se on niin, että huonon itsetunnon omaava on katkera, kateellinen ja negatiivinen, eli seurana myös epämiellyttävä. 

Ap ei väittänytkään näin. Hän kirjoitti, että vaikka nainen olisi kuinka mukava, miehille ei kelpaa jos ei ole myös kaunis.

Itse lisäisin tuohon vielä, että nykyään edes pelkkä kauneus ei taida riittää, pitää olla superkaunis. Miesten käsitys siitä mikä on tavallinen tai kaunis, on somen ja muun kuvaston myötä mennyt äärimmäisyyksiin. Jopa missit ja mallit koetaan ja haukutaan rumiksi.

Ei misseys ja mallius tee kenestäkään hyvännäköistä. Kauneus on katsojan silmissä. Esim. itse en ole koskaan pitänyt huippumalli Saimi Hoyerin tai miss universum kolmosen Lola Odusogan ulkonäöstä millään tasolla (ihan vaan esimerkkeinä), mutta monia taviksia pidän jumalaisen kauniina naisina. Enkä sano, etteikö moni missi tai mallikin olisi kaunis, vaikkei pitkät ja laihat olekaan naistyyppiäni. Joskus kommentoin johonkin miten kaunis Elisan mainoksen lippispäinen ohjaajanainen on ja sain valtavat määrät alapeukkuja. No minusta hän on ja varmasti tuhansista muistakin. Toistan: kauneus on katsojan silmissä.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä surullista siinä on, jos mies ei halua tavata uudelleen sellaista naista, jonka ulkonäkö ei herätä miehen kiinnostusta? Eiköhän tuo ole enemmänkin vain positiivista ja suoraselkäistä niiltä miehiltä, että kertovat suoraan että eivät halua tavata uudestaan, verrattuna siihen että roikottaisivat naista turhaan tilanteessa esim. helpon seksin toivossa. 

Eihän tuo ollut aloituksen pointti. Pointti oli se, että kunhan nainen on tarpeeksi kaunis, hän voi olla luonteeltaan mikä tahansa k-pää, eikä miestä haittaa. Koska nainen on kaunis.

Ap ihmettelee, eikö miestä kiinnosta naisen luonne ja se, onko hänen seurassaan mukava olla.

Vierailija
304/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, miten paljon naisille merkkaa miehen omaisuus 

Eipä muuten merkkaa. Nuorempana oli mahdollisuus valita hyvätapaisen ja puheliaan humanistin, ja varakkaan mutta jotenkin kylmän oloisen insinöörin välillä. Valitsin humanistin, enkä kadu. Ei olla rikkaita, mutta ei tartte olla. Tienaan enemmän kuin mieheni, eikä hänen ego siitä haurastu.

Vierailija
305/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tällä somen aikakaudella miehille on ehkä muodostunut harhainen käsitys, että niitä kaunottaria olisi tarjolla mielin määrin.

Onko jäänyt huomaamatta lukemattomat uutiset siitä että naisten vaatimukset ovat koventuneet vuosi vuodelta. Niin että tavallinen mies ei saa tinderissä esim. yhtäkään tykkäystä. Vaikka profiilissa ei sinänsä ole mitään erityistä vikaa ja tinder on täynnä tavallisia naisia. Ne muutamat harvat komeimmat ja kiinnostavimmat miehet ovat ainoita jotka saavat huomiota. Ja sitten pitää kuunnella että miehillä on liian kovat vaatimukset.

Tutkimusten mukaan nainen priorisoi miehen älykkyyttä ja luonnetta, miehet ulkonäköä. Miehillä on niin kovat defenssit, etteivät pysty edes myöntämään olevansa pinnallisia.

Vierailija
306/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?

Kenties mies haluaa naisen jolla on elämänhallinta kunnossa ja tähän kuuluu itsestää huolenpito,terveet elämäntavat ja näistä johtuva normaalipaino.

Ei. Miestä ei haittaa, vaikka nainen söisi pelkkää karkkia ja pullaa, kunhan hän on laiha. Ei miehiä kiinnosta tässä suhteessa naisen elintavat tai terveys.

Vierailija
307/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Ja iso osa miehistä ei kiihotu lihavista naisista niin siinäkään ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

No ei pitäisikään olla. En minäkään innostu lihavista miehistä - hyi. Kump

Miksi se on typerää? Todennäköisesti se mies ei saa parisuhdetta, kun ei ole halukas laskemaan rimaa, mutta saman voi sanoa ihan jokaisesta sinkkunaisesta. Kyllä hekin parisuhteen saisivat, kun tarpeeksi joustavat kriteereistä. Myös AP olisi parisuhteessa, jos hänelle ei olisi tärkeää ulkoiset seikat.

Minä tiedän että saisin halutessani parisuhteen, mutta en kelpuuta ketään kiinnostuneista. EIlenkin kaverin naisystävän ystävätär oli oikein kiinnostunut rokkikeikalla, mutta hän ei täyttänyt minun ulkonäkökriteerejä. Muuten ihan mukava nainen.

Vierailija
308/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kuule paska. Minun puolesta nainen saa olla vaikka 25 kg ylipainoinen, kunhan naama on ok. Nämäkin akat vaan etsii miehistä sitä tasoaan parempaa vakiseuraa. Luulevat, että kun joku hoikka häntäheikki käy heitä nussimassa, että se on myös heidän todellinen tasonsa parisuhdemarkkinoilla. Nämä hoikat häntäheikit eivät ikinä kehtaisi näiden naisten kanssa käydä edes julkisilla paikoilla missään. He pitävät heitä pelkkinä spermatorvina, mutta naiset usein luulee, että mies tarvii seksiin jotain tunnesidonnaisia juttuja. Joo, voin sanoa että ei tarvi. Seksin saamisen tasolla ei ole punkeroilla mitään tekemistä sen todellisen parisuhdemarkkina-arvon kanssa. Sitten ihmetellään, että kun ei löydy hyviä sitoutumishaluisia miehiä. Joo...o. On se todella mystistä.

Luuletko tosissasi, että naiset pitävät näitä häntä

Eivät, mutta he luulevat saavansa vastaavan luokan miehen parisuhteeseen, josta on karsittu ne häntäheikin negatiiviset ominaisuudet pois ja korvattu hyvillä. He eivät tajua, että jos haluavat vakisuhteen, niin joutuvat joustamaan  todella radikaalisti niistä kivoista jutuista mitä häntäheikki tuo, saadakseen vastapainoksi niitä hyviä juttuja, joita luotettava parisuhde vaatii ja mitä häntäheikki taas ei heille tuo.

Kovasti mutuilua siitä, mitä naiset muka ajattelee. Oletko sä koskaan edes jutellut naisten kanssa? 

Vierailija
309/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?

Meinaatko, että lihavat miehet revitään käsistä.

Vierailija
310/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosielämässä useinkaan vain mene niin, että pullea neito on luonteeltaan ihana, ja hoikka vaikea ja ilkeä. 

Usein se on niin, että huonon itsetunnon omaava on katkera, kateellinen ja negatiivinen, eli seurana myös epämiellyttävä. 

Jep. Ja ikävä kyllä se katkeruus kohdistuu muihin ihmisiin ja luulevat että vika aina muissa eikä itsessään.

Paskaa. Jos on huono itsetunto, ihminen häpeää itseään, eikä syytä muita.

Vierailija
311/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINOA KRITEERI: Sairaalloinen ylipaino EI ole viehättävää, nyt tai ikinä. 

Ja tuo on sinun kriteerisi. Jotkut tykkää oikesti isokokoisista naisista/miehistä. Jotkut jopa syöttävät heitä tarkoituksella isommiksi.

Vierailija
312/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti että joku miehen pituus pitää tunkea tähänkin. Vastenmielisen ruma naamakin on pienempi haitta kuin miehen lyhyys? Melkoisia epäaitouden suorittajia koko naiskunta.

Hohhoijaa. Minä en ymmärrä pituudesta vouhkaajia. Kiva kun miestä voi katsoa silmiin kurkottelematta.

Jokaisella on erilainen maku. Ite en kykene kiinnostumaan sekusaalisesti miehestä, joka on minua lyhyempi. Kokeilin suhdetta itseäni lyhyemmän kanssa, mutta seksin puute eli mun haluttomuus tuli esteeksi. 

Ja iso osa miehistä ei kiihotu lihavista naisista niin siinäkään ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

No ei pitäisikään olla. En

Se on typerää kuvitella, että rumana voisi saada kaunista puolisoa aitoon rakkasusuhteeseen. Tietysti aina voi yrittää, mutta se voi onnistua varallisuudella ja sitten taas voidaan pohita, mitä järkeä on seurustella kullankaivajan kanssa. Mikäs siinä, jos mies on muka oikeasti ok siitä, että puoliso on joku puoliprostitoitu. 

Vierailija
313/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa miten paljon tykkäyksiä ja ymmärystä jonkun naisincelin avaukset saavat. Kyllä se suurin syy katsoo sieltä peilistä, ihan normaalin näköisiä pariskuntia tulee Prismoissa vastaan, joku voisi sanoa että jopa rumia niin ei se siitä ulkonäöstä ole kiinni.

Näistä voi vain ajatella, että arvot ovat kohdillaan muita ihmisiä kohtaan, ovat löytäneet itselleen sopivan kumppanin. Ja yhtään oikeasti rumaa ihmistä en ole elämässäni nähnyt (miinus nyt joku aineissa kymmenettä vuotta tai räät naamalla juomisesta).

Vierailija
314/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän aloituksen on pakko olla vitsi koska naisille se miehen ulkonäkö merkkaa enemmän kuin mikään muu. Nainen ei lähde edes treffeille tavis miehen kanssa joka on naisen kanssa samanpituinen. Nainen haluaa aina itseään paljon pitemmän miehen ja miehen pitää olla muutenkin urheilullinen vaikka nainen itse ei ole. Tavis naiset on kaikkein nirsoimpia. 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että tavis naiset antaa pakit kyllä tavis miehelle.

Ai tavisnaiset on susta nirsompia kuin ne kaunottaret? Mietipä uudestaan.

Vierailija
315/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä surullista siinä on, jos mies ei halua tavata uudelleen sellaista naista, jonka ulkonäkö ei herätä miehen kiinnostusta? Eiköhän tuo ole enemmänkin vain positiivista ja suoraselkäistä niiltä miehiltä, että kertovat suoraan että eivät halua tavata uudestaan, verrattuna siihen että roikottaisivat naista turhaan tilanteessa esim. helpon seksin toivossa. 

Eihän tuo ollut aloituksen pointti. Pointti oli se, että kunhan nainen on tarpeeksi kaunis, hän voi olla luonteeltaan mikä tahansa k-pää, eikä miestä haittaa. Koska nainen on kaunis.

Ap ihmettelee, eikö miestä kiinnosta naisen luonne ja se, onko hänen seurassaan mukava olla.

"kunhan nainen on tarpeeksi kaunis, hän voi olla luonteeltaan mikä tahansa k-pää"

Ihan samalla tavalla se menee molemmilla sukupuolilla. Kovin naistenmies jonka olen ikinä tuntenut, on pitkä ja aivan jumalaisen komea, mutta hän on myös tunnettu sarjapettäjä, alkoholisti ja huumeiden käyttäjä, sekä rikollinen (istui vankilassakin pahoinpitelyistä ja huumeista). 

Naiset ovat aivan hulluina tähän mieheen, ihan kautta linjan kotiäideistä ja lähihoitajista lääkäreihin ja juristeihin. 

Vierailija
316/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan totta, että kauniita ihmisiä on todella VÄHÄN.

Jos olet tuota mieltä, sulla on tosi rajoittunut tapa ajatella kauneutta.

Vierailija
317/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan totta, että kauniita ihmisiä on todella VÄHÄN.

Olen eri mieltä. Sanoisin että 20% on kauniita/komeita. Toki sitten supermalli tason ihmisiä on vain yksi tuhannesta. 

Mäkin. Lisäksi melkein jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista.

Vierailija
318/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin miehille merkkaa ulkonäkö, mutta useimmille ei. Näin olen huomioinut ihan ympärilleni katsomalla. Katselepa pariskuntia, niin huomaat kuinka niillä epäviehättävilläkin on kumppani. Makuja on monia. Välillä tuntuu, että miehille riittää, että nainen hoitaa kodin ja osaa tehdä ruokaa. Yllättävän moni on parisuhteessa mukavuussyistä, ei rakkaudesta. 

Ihnmisillähän on erilaisia tapoja valita kumppani. Joillekin riittää se, että kumppani on ihan kiva ja lopettavat etsimisen löydettyään riittävän hyvän. Sitten niitä, joilla on pitkä kriteerilista ja he haluavat kaikista parhaimman kumppanin mitä on mahdollista saada.

Vierailija
319/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei väittänytkään näin. Hän kirjoitti, että vaikka nainen olisi kuinka mukava, miehille ei kelpaa jos ei ole myös kaunis.

Itse lisäisin tuohon vielä, että nykyään edes pelkkä kauneus ei taida riittää, pitää olla superkaunis. Miesten käsitys siitä mikä on tavallinen tai kaunis, on somen ja muun kuvaston myötä mennyt äärimmäisyyksiin. Jopa missit ja mallit koetaan ja haukutaan rumiksi.

Ei misseys ja mallius tee kenestäkään hyvännäköistä. Kauneus on katsojan silmissä. Esim. itse en ole koskaan pitänyt huippumalli Saimi Hoyerin

Onko kukaan sitten oikeasti kaunis, jos kauneus on katsojan silmissä?

Vierailija
320/574 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla teidän vanhojen, arvottomien gold diggerien itkua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi