Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka jotenkin poikkeuksellista, että nainen näyttää heti herätessä nätiltä?

Vierailija
13.12.2025 |

Ilmeisesti on normaalimpaa herätä kuola poskella, silmät rähmässä ja hiukset sotkuisena takkukasana?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän aamulla parhaalta. Levänneeltä ja raikkaalta. Päivän mittaan kasvot ja ilme väsähtää. On olemassa myös termi kauneusunet. Ihan syystä.

Vierailija
22/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Jos se mies susta tykkään, niin tottakai se tykkää myös sun ulkonäöstä vuorokauden ajasta riippumatta.

Varmaan liittyy siihen, kun oot siinä herätessä semmoisessa utuisessa luonnontilassa pörröisenä vielä vähän pihalla asioista, se on kumppanissa yleensä nättiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä heräsi  nättinä. Hiukset olivat letillä eikä tyyny tehnyt vielä tatuointeja poskiin. Aamuaurinkokin imarteli. 

Nykyään on tyynynjäljet poskissa koko aamupäivän.

Vierailija
24/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on todellakin hyvä pitää letillä yöllä, kunhan letti ei ole liian kireä. Terveisin kampaaja

Vierailija
25/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan selittää, miksi ihminen kuolaa yöllä? Olen ollut unikuolaaja teinistä asti ja hävettää aina yökylässä kuorsata ja valuttaa kuolaa pitkin sänkyä. Kaikista pahin on, jos nukahtaa jossain bussissa ja herää olkapää kuolasta  märkänä..

Vierailija
26/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus ei muutu miksikään. Ja rakastettu näyttää nätiltä aina. Joka aamu ensimmäinen ajatus on että jumalauta, tuollaisen naisen olen kerran saanut kiinni.

Vierailija
27/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan selittää, miksi ihminen kuolaa yöllä? Olen ollut unikuolaaja teinistä asti ja hävettää aina yökylässä kuorsata ja valuttaa kuolaa pitkin sänkyä. Kaikista pahin on, jos nukahtaa jossain bussissa ja herää olkapää kuolasta  märkänä..

Kai se on hermostollinen tekijä. Pienet vauvat kuolaavat ja joillain kuolaamisen loppuminen kestää pitempään. Jotkus kehitysvammaiset kuolaavat koko ikänsä. Toisilla ihmisillä tulee tuota kuolaamista nukkuessa. Liittyykö se parasympaattisen hermoston toimintaan? Joku varmasti osaa vastata.

Vierailija
28/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap poimi tämän teeman tuosta "elokuvien ja sarjojen kliseet" -ketjusta 😂😂😂😂 Koska yksi klisee oli se, että naiset herää aamuisin hehkeinä jne. Tottakai kun ne näyttelijät on ammattilaisen meikkaamia ja kampaamia. Normaalit ihmiset eivät herää sen näköisinä ja se on normaalia ja ok.

Ap vaikuttaa vähän kehitysvammaiselta aloituksineen.

Vierailija
29/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap poimi tämän teeman tuosta "elokuvien ja sarjojen kliseet" -ketjusta 😂😂😂😂 Koska yksi klisee oli se, että naiset herää aamuisin hehkeinä jne. Tottakai kun ne näyttelijät on ammattilaisen meikkaamia ja kampaamia. Normaalit ihmiset eivät herää sen näköisinä ja se on normaalia ja ok.

Ap vaikuttaa vähän kehitysvammaiselta aloituksineen.

Jep. Jos nukahtaa ripsarit silmissä ja punat huulissa niin näyttää aamulla sirkuspelleltä :D

Vierailija
30/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, toi on joku joidenkin naisten oma kuvitelma. 

Ainakin mun tutut naiset/perheenjäsenet/ystävät näyttää aamullakin itseltään, eli ihan nätiltä ja söpöltä tai tavalliselta. Samoin minä itse, ei ongelmaa aamunaaman kanssa. Söpöhän sellainen juuri herännyt ihminen on.

Ehkä lyhyttukkaisilla voi hiukset sojottaa aamulla joskus hassusti, jos on ohut tukka joka vaatii laittamista että asettuu? 

Vierailija
31/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on todellakin hyvä pitää letillä yöllä, kunhan letti ei ole liian kireä. Terveisin kampaaja

Näistäkin ohjeistukset muuttuu koko ajan, muistan kuinka joskus kampaaja kauhistui minun kertoessani pitäväni hiukset yöllä löysällä letillä. Että auki pitää olla.

Vierailija
32/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin näytän samalta nukkumaan mennessä kuin aamulla herätessä, vaikka kuolaisinkin nukkuessa, ei se nyt mitenkään jää naamaan, eikä silmissä ole mitään rähmää tai turvotusta. Ja koska en käytä hiuksissa mitään tököttejä tai mitään, hiuksetkin on ok paitsi toki jakaus voi olla vähän huonosti, sen kun hiukset molemmin puolin haroo oikeille paikoilleen ei ulkonäkö eroa mitenkään illasta. Kerran viikossa pesen hiukset shampoolla, mitään muuta ainetta en niihin laita yleensä. Johonkin juhliin mennessä saatan suihkauttaa jotain lakkaa. Aamulla kun käyn suihkussa, kostutan vähän hiuksia latvoista että kiharat kihartuu paremmin ja sitten kampaan hiukset jotta jakaus on suora ja ei muuta kuin töihin.Ei meikkiä, ei rasvoja naamaan. Suihkun yhteydessä pesen vedellä naaman ja kropan.

N51

Aha, vautsi vau, hienoa. Ehkä sulla on vielä pari vuosikymmentä aikaa hoksata että ihmisiä on erilaisia. Ajattele kuinka hieno ihminen silloin olet, fiksu ja aamulla samannäköinen!

Vierailija
33/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa tietäisin. Kymmenisen vuotta sitten aloin kuolaamaan öisin, sitten se yhtäkkiä loppui ja nyt puren hampaita yhteen niin että leukoihin sattuu. Ja ei, en näytä aamulla nätiltä, muttei se elämänlaatuun vaikuta.

Vierailija
34/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jos se mies susta tykkään, niin tottakai se tykkää myös sun ulkonäöstä vuorokauden ajasta riippumatta.

Varmaan liittyy siihen, kun oot siinä herätessä semmoisessa utuisessa luonnontilassa pörröisenä vielä vähän pihalla asioista, se on kumppanissa yleensä nättiä :)

Ei tähän liity nyt mitään miestä. Näen itsekin mitä peilissä aamulla näkyy enkä tarvitse miesten arvioita siihen. Outo kommentti.

Ap

Vierailija
35/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ei tähän liity nyt mitään miestä. Näen itsekin mitä peilissä aamulla näkyy enkä tarvitse miesten arvioita siihen. Outo kommentti.

Ap

Ainoa outo asia tässä on tää sun typerä aloitus.

Vierailija
36/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo joskus et oon näteimmilläni herätessäni ja sit se jää tuijottaan. Mutta sitten tajusin että en oikeasti ole se on vaan rakastunut minuun

Vierailija
37/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voikin olla typerä aloitus. Vaikea uskoa että tämänkin aloittaja on aikuinen ihminen.

Vierailija
38/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voikin olla typerä aloitus. Vaikea uskoa että tämänkin aloittaja on aikuinen ihminen.

Ap vaan luulee itsestään liikoja. Tuskin on aikuinen ihminen.

Vierailija
39/40 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaan luulee itsestään liikoja. Tuskin on aikuinen ihminen.

Enköhän mä tiedä, ettei mun silmät rähmi (tuo on merkki jostain ongelmasta) enkä kuolaa pitkin naamaani öisin. Kaikki eivät ole samanlaisia.

Ap

Vierailija
40/40 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, toi on joku joidenkin naisten oma kuvitelma. 

Ainakin mun tutut naiset/perheenjäsenet/ystävät näyttää aamullakin itseltään, eli ihan nätiltä ja söpöltä tai tavalliselta. Samoin minä itse, ei ongelmaa aamunaaman kanssa. Söpöhän sellainen juuri herännyt ihminen on.

Ehkä lyhyttukkaisilla voi hiukset sojottaa aamulla joskus hassusti, jos on ohut tukka joka vaatii laittamista että asettuu? 

Kaikki me kuolaamme ja heräämme silmät sikkurassa turvonneina ja hiukset takussa (miten takkuja voi edes estää? Nukkumalla täysin liikkumati?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi