Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34 vuotias mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut. Kuinka te oikein tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia?

Vierailija
12.12.2025 |

Missä te siis tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia ja missä te flirttailette? Ja ei en ole työtön tai mt ongelmainen, käyn töissä ja mitään mt ongelmia ei ole. 

Elämäni on hyvällä mallilla, on säästöjä sijoitusten muodossa, on velaton asunto ja kesämökki. Pihisti olen elänyt siis. Mutta asiaan, missä te oikein tapaatte muita ihmisiä? Harrastukseni ovat lenkkeily, sali, kesällä mökkeily sekä kalastus ja lukeminen. 

Alkoholia en käytä joten baarit yms tapahtumat on minun osalta poissuljettuja. Olen myös melko introvertti eli viihdyn yksin tosi hyvin. 

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiön ostarin penkillä olusia hörppien voipi myöskin naispuolista seuraa ilmaantua 🤩

22/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa keskustelussa puhuttiin siitä miten nykyinen kumppani löytyi. Kannattaa ap:n lukea koko ketju, tässä minun kuvaukseni.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6319602/loysitko-kumppanisi-sattumalta-…

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tavannut tyttöjä koulussa ja opiskeluaikoinasi? Vai kävitkö poikakoulua ja opiskelit niin miesvaltaista alaa ettei siellä ollut yhtään naista?

Harrastustesi perusteella olet yksinkertaisesti tylsä.

En ole ap mutta itsellä yläaste aikoina oli ihastuksia puoli toisin... Sitten toisen asteen koulutus täysin miesvaltainen, sitten intti ja sen jälkeen työt taas miesvaltaisia eli kosketusta toiseen sukupuoleen luokkaa kaupan kassa kerta viikkoon.. ja tarvis todellakin vähä  enemmän tutustumista eikä mitään vastaantulevaa ihmistä kehtaa kysyä..

24/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tavannut tyttöjä koulussa ja opiskeluaikoinasi? Vai kävitkö poikakoulua ja opiskelit niin miesvaltaista alaa ettei siellä ollut yhtään naista?

En ole ap mutta itsellä yläaste aikoina oli ihastuksia puoli toisin... Sitten toisen asteen koulutus täysin miesvaltainen, sitten intti ja sen jälkeen työt taas miesvaltaisia eli kosketusta toiseen sukupuoleen luokkaa kaupan kassa kerta viikkoon.. ja tarvis todellakin vähä  enemmän tutustumista eikä mitään vastaantulevaa ihmistä kehtaa kysyä..

Kuten jo sanottua: aloita harrastus jossa kohtaat naisia tilanteissa, joissa teette jotakin yhdessä ja teidän on mahdollista samalla keskustella. Tarvittaessa jätä pois tai siirrä tauolle joku nykyinen harrasteesi jossa kohtaamisia ei tule.

M60

Vierailija
25/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa ne tytöt kiinnostui vain pahoista pojista ja ne kiltit pojat jäi yksin. 

26/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa ne tytöt kiinnostui vain pahoista pojista ja ne kiltit pojat jäi yksin. 

Mä olin koulussa "kiltti" poika. Vasta paljon myöhemmin tajusin että minusta oltiin oltu kiinnostuneita koulussa. Vaan kun silloin olisin tarvinnut hienovaraisen vihjeen sijaan suunnilleen kumautuksen pesäpallomailalla niin se tilaisuus meni ohi. 

Ehkä ihan hyvä sillä silloin itsestäni epävarmana en olisi ollut kelvollinen poikaystävä kenellekään.

M60

Vierailija
27/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin on taas perjantai.

Eli perjantai on mahdollisuus lähteä baariin kumppania etsimään. Viinaa juomalla baareissa tapaa naisia ja niin se kumppani löytyy. Nyt hiukan ennen joulua baareissa on paljon sinkkuja joten kannattaa lähteä baariin.

T: viinamies

28/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin on taas perjantai.

Eli perjantai on mahdollisuus lähteä baariin kumppania etsimään. Viinaa juomalla baareissa tapaa naisia ja niin se kumppani löytyy. Nyt hiukan ennen joulua baareissa on paljon sinkkuja joten kannattaa lähteä baariin.

T: viinamies

Minä taas vuosi sitten eli juurikin joulukuussa diskossa selvin päin tanssiessani kohtasin naisen joka myöskään ei ollut juonut. Tanssittiin yhdessä valomerkkiin asti viimeiset hitaat mukaanlukien, jatkoille yömäkkäriin ja siellä sovittiin treffit seuraavalle (ilta)päivälle...

Selvin päin tapahtuu vähemmän vahinkoja.

M60

Vierailija
29/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tietty. Ei nykyään sieltäkään ole helppo löytää älyllistä ja syvällistä seuraa, mutta sitkeys palkitaan. Ei minullakaan ollut sinun iässä takana kuin yksi semilyhyehkö seurustelusuhde.

Vierailija
30/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyörinyt sekaporukoissa opiskeluajoista lähtien, eli lukion jälkeen. Usein tapaa uusia ihmisiä kun vaan lähtee mukaan johonkin. Ja itsekin olen introvertti, mutta käyn kuitenkin välillä ihmisten ilmoilla. 

Kokeile myös nettitreffailua. Kun kerran harrastat liikuntaa etkä dokaa, löydät varmasti seuraa. Lukeminenkin vetoaa älykkäisiin ihmisiin.

Vierailija
31/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen etsimään filippiineiltä tai thaimaasta. Suomalainen nainen kun kuulee, että et ole seurustellut, niin lyö hanskat tiskiin. Jos et ole jännä seuramies niin turha toivo tuon ikäisenä yrittää suomalaista naista ensimmäiseksesi.

T. Kokemusasiantuntija 34v Mies

En suosittele. Vai onko sinun aasialainen vaimosi onnellinen Suomessa? Onko teillä lapsia?

Ei ole aasialaista vaimoa, mutta olen siellä reissannut melkein samassa tilanteessa kuin AP. Olen vain realisti, selkeästi hänessä on jotain "vialla" kun ei ole ikinä seurustellut, mutta rahalla ja länsimaisen miehen statuksella tuon yli pääsee.

M34

Maksullisten naisten paneminen ei ole seurustelua, idiootti.

Vierailija
32/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin uimahallissa naisten puolelle

Vierailija
33/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssille ja sitten lavatansseihin. Tai johonkin kuorolauluporukkaan.

Vierailija
34/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on neidin harrastukset? Juominen ja bilettäminen ne vasta tylsiä harrastuksia onkin. 

Vierailija
35/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole huomattavan komea ja pitkä niin naiset ei sitä lähesty,jos mies pääsee juttelemaan naiselle ja paljastuu että mies ei ole se komea statusmies eli mies jolla on korkeakoulutus eli hyvä palkka niin se ei pääse naisen kanssa pidemmälle koska kemiat ei kohtaa. 

Naiset himoitsee ja rakastaa miehen statusta,miehen rahoja ja miehen komeaa(huom pitkää ja lihaksikasta) ulkonäköä.

Höpöhöpö. 

Mutta miehen pitää uskaltaa yrittää tutustua. Mennä mukaan tapahtumiin, konsertteihin, harrastuksiin ja aloittaa keskustelu mukavan oloisten naisten kanssa. Ja pitää ymmärtää että rukkasten saaminen kuuluu asiaan.

Täytyy pyytää noin 100 naista treffeille, näistä ehkä 10 lähtee, ja näistä yksi voi olla se oikea. Täytyy tehdä työtä asian eteen ja olla aloitteellinen. Ja sitten kun treffeille pääsee kannattaa olla oma itsensä ja osoittaa mielenkiintoa toista kohtaan, kuunnella toista enemmän kiuin puhua.

Itse tapasin mieheni nuorena opiskelijabileissä. Mies tuli vaan ihan rauhassa juttelemaan ja kysyi lähtisinkö joskus vaikka leffaan. Olin imarreltu ja lähdin. Käytiin leffassa ja kaljallakin. Juteltiin ja siitä se lähti.

Moni on tavannut uuden puolison työpaikalla. Työpaikkaromanssit näyttävät olevan yleisiä. Sitten myöhemmin kumppaneita on löytynyt netissä, Tinderissä ja aika usein myös ravintoloissa.

Tuo täysin raittiinaolo vähentää mahdollisuuksia. Ihmiset ovat avoimempia, rohkeampia ja seikkailunhaluisempia juotuaan muutaman lasin viiniä tai olutta. 

Täysraitis voi yrittää harrastusten kautta. Liity kuoroon tai purjehduskeroon. Mene ompelu- tai ensiapukurssille. Etsi harrastus missä on paljon naisia.

Vierailija
36/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole huomattavan komea ja pitkä niin naiset ei sitä lähesty,jos mies pääsee juttelemaan naiselle ja paljastuu että mies ei ole se komea statusmies eli mies jolla on korkeakoulutus eli hyvä palkka niin se ei pääse naisen kanssa pidemmälle koska kemiat ei kohtaa. 

Naiset himoitsee ja rakastaa miehen statusta,miehen rahoja ja miehen komeaa(huom pitkää ja lihaksikasta) ulkonäköä.

Höpöhöpö. 

Mutta miehen pitää uskaltaa yrittää tutustua. Mennä mukaan tapahtumiin, konsertteihin, harrastuksiin ja aloittaa keskustelu mukavan oloisten naisten kanssa. Ja pitää ymmärtää että rukkasten saaminen kuuluu asiaan.

Täytyy pyytää noin 100 naista treffeille, näistä ehkä 10 lähtee, ja näistä yksi voi olla se oikea. Täytyy tehdä työtä asian eteen ja olla aloitteellinen. Ja sitten kun treffeille pääsee kannattaa olla oma itsensä ja oso

Olispa miehilläkin noin helppoa ettö naiset tulevat juttelemaan ja aloittamaan :)

Vierailija
37/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen etsimään filippiineiltä tai thaimaasta. Suomalainen nainen kun kuulee, että et ole seurustellut, niin lyö hanskat tiskiin. Jos et ole jännä seuramies niin turha toivo tuon ikäisenä yrittää suomalaista naista ensimmäiseksesi.

T. Kokemusasiantuntija 34v Mies

Hoi hittu nyt taas. Ihan kuin naiset kaikkialla eivät tunnistaisi stereotyyppistä ihmispaskaa, valkoista rasistimiestä 😂

Vierailija
38/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon kellariin lukittunako elät kun et tapaa ihmisiä? Ja ikää kohta 40. Poika, olet 20 vuotta myöhässä.

Pelkuri.

Vierailija
39/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiön ostarin penkillä olusia hörppien voipi myöskin naispuolista seuraa ilmaantua 🤩

Missä todellisuudessa? Puliukkojen taivaassa?

Vierailija
40/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit testosteronitasot - mies ei ole seurustellut 34 vuotiaana vielä kertaakaan

Vain toinen voi olla totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi