Miksi 45+ nainen on parempi kumppani kuin 25-vuotias? Kokemukseni todistaa kaiken.
Olen 32-vuotias mies, joka on viettänyt vuosia yksin, lueskellen näitä keskusteluja palstauleista ja siitä, miten "naiset eivät anna mahdollisuutta taviksilme". Tiedättehän ne jutut: Tinder täynnä vain ulkonäkövaatimuksia, feminismi pilannut kaiken, ja hyvät miehet jäävät seinäruusuiksi. Minäkin olin siinä kuplassa pitkään -0katkera, yksinäinen, vakuuttunut siitä, että kaikki naiset haluavat vain rahaa, pituutta tai statusta.
Mutta sitten tapahtui jotain odottamatonta. Tapasin sattumalta (ei tinderin kautta, vaan ihan arkielämässä, kirjastossa!) 48-vuotiaan naisen. Hän on eronnut, lapsia aikuisina, ja tekee töitä opettajana. Aluksi ajattelin, että "ei ikinä, liian vanha minulle", mutta jutellessamme tajusin jotain: Hän on aito, lämmin, ei vaadi täydellisyyttä eikä pelaa pelejä. Hän arvostaa pieniä asioita, kuten kävelyä puistossa tai kotiruokaa, eikä odota, että olen joku supersankari. Olemme nyt seurustelleet puoli vuotta, ja tämä on ensimmäinen suhde, jossa tunnen olevani arvostettu sellaisenaan - ei tarvitse kilpailla jännisten kanssa.
Miksi kerron tämän? Koska olen huomannut, että monet keski-ikäiset naiset täällä foorumilla valittavat yksinäisyyttä ja "miesten puutetta", mutta ehkä te ette tajua omaa potentiaalianne! Teillä on kokemusta, kypsyyttä ja realismia, jota nuoremmat naiset (ne 20-30v some-prinsessat) eivät tarjoa. He swaippaavat vasemmalle, jos et ole yli 180cm tai tienaa kuusinumeroista, mutta te keski-ikäiset? Te voitte olla se "salainen ase", joka pelastaa meidät nuoremmat miehet incel-kuopasta. Ja incellit: Ehkä kannattaa laajentaa hakua - unohda ne nuoret, jotka hylkäävät sinut heti, ja katso ympärillesi. Monet keski-ikäiset naiset ovat valmiita antamaan mahdollisuuden "tavallisille" tyypeille, jos olette valmiita olemaan aitoja ettekä vain valita.
Tietenkin, tämä ei ole kaikille. Jotkut sanovat, että ikäero on outoa tai että feminismi on tehnyt naisista vaativia kaikissa ikäryhmissä. Mutta minun tarinani on todiste: Keski-ikäinen nainen voi olla täydellinen match nuoremmalle miehelle, jos molemmat luopuvat ennakkoluuloista. Nyt olen onnellisempi kuin koskaan, ja hänkin sanoo, että nuorempi energia piristää elämäänsä.
Kommentit (42)
Ei oikein tuo isäpuolena toiminen innosta ja omiakin lapsia olisi kiva joskus saada. Lisäksi ulkoinen viehättävyys on aika tärkeää suhteessa ja jos siinä ollaan kovin eri tasolla, niin ongelmia tulee melko varmasti. Viisikymppisellä naisella iho kuitenkin usein jo roikkuu, kun taas kolmikymppinen mies voi olla vielä aika poikamainen.
Emmehän me millään voi, sillä meidän pitäisi olla katselemassa kuulemma miehiä ikäluokassa 55+.
Olipa kiva lukea järkevää tekstiä tällä palstalla! Sen ainaisen ulinan ja syyttelyn sijaa. Onnea teille!
LAPSETON NAINEN käy kyllä.Jos näköö löytyy vielä ja ruho kuosis
Mutta miksi 20-30 vuotias nainen on automaattisesti "prinsessa"? Tarkoittaa vain että painat naisia alas, vaikka yritit tehdä positiivisen aloitteen. Ainakaan itse on vanhempana naisena mollaa nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi 20-30 vuotias nainen on automaattisesti "prinsessa"? Tarkoittaa vain että painat naisia alas, vaikka yritit tehdä positiivisen aloitteen. Ainakaan itse on vanhempana naisena mollaa nuorempia naisia.
Kyllähän se tolleen menee.
Kirjastopuuma ollut löytöretkellä. Löytänyt hyllyjen välistä muutakin kuin kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
No koska usein ne 20 vuotiaat, vetämät mimmit, eivät jaksa suhtautu vielä kovin vakavasti mihinkään, eivätkä tutustua kumppaniinkaan kovin syvällisesti vaan ajattelet, hei seukkaan tän kaa vaikka 5 viikkoo ja katson sitten jonkun toisen.
Tätä pidetään yleensä sellaisena pintapuoleisena prinsessa-elämänä, eikä siinä ole nuorena mitään väärää, kannattaa nauttia elämästä silloin kun siihen on mahdollisuus.
Vanhin nainen, jonka kanssa olen koskaan ollut oli 27 v. Muut reippaasti nuorempia. Kieltämättä jo kolmekymppinen nainen tuntuu eksoottiselta ajatukselta. Pitääpä ehkä jopa kokeilla. M34
Harva nainen ottaa vaikkapa 10-15 vuotta nuoremman miehen, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta.
Tuolloinkin sen miehen tulee olla melko flegmaattinen yleisolemukseltaan.
Jos taas mies on vaikka 45 ja nainen 30, heidät voidaan laskea "saman ikäisiksi", varsinkin elämäntavan ja tulevaisuuden suunnitelmien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska usein ne 20 vuotiaat, vetämät mimmit, eivät jaksa suhtautu vielä kovin vakavasti mihinkään, eivätkä tutustua kumppaniinkaan kovin syvällisesti vaan ajattelet, hei seukkaan tän kaa vaikka 5 viikkoo ja katson sitten jonkun toisen.
Tätä pidetään yleensä sellaisena pintapuoleisena prinsessa-elämänä, eikä siinä ole nuorena mitään väärää, kannattaa nauttia elämästä silloin kun siihen on mahdollisuus.
Hyvännäköiset parikymppiset voi myös vaatia ihan mitä tahansa, vaikka kuun taivaalta, aina löytyy joku joka sen toteuttaa. Jos et sinä, niin oven takana on jono odottamassa.
Aloitushan on pomminvarma provo. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhin nainen, jonka kanssa olen koskaan ollut oli 27 v. Muut reippaasti nuorempia. Kieltämättä jo kolmekymppinen nainen tuntuu eksoottiselta ajatukselta. Pitääpä ehkä jopa kokeilla. M34
Älä pidätä hengitystä. Voi olla ettei lohkea :D
Kiva aloitus ap, oli totta tai ei. Ajatukset on sellaisia, mihin voi yhtyä. Tunnenkin nuorempia miehiä, jotka on valinneet näin. Jopa exää löytyy sieltä. Ei ollut mun juttu, mutta ymmärrän nämä ajatukset täysin!
Voi olla, ettei lohkea rupsahtaneelta naiselta? Jaahas, sellainen voimafantasia tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastopuuma ollut löytöretkellä. Löytänyt hyllyjen välistä muutakin kuin kirjoja.
Mikä oli puuman avaussiirto? Vai ap:ko heitti jotain nokkelaa lainauspisteellä? Kiinnostaa näin lähikirjaston vakikävijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää kuinka lapsellinen olet jos seurustelet 20+ naisten kanssa. Miten voit viihtyä lasten seurassa? Minulle olisi red flag kuulla tuollaisesta historiasta. N34
Aika törkeää kutsua aikuisia ihmisiä lapsiksi, etenkään kun et itse edes ole kamalasti vanhempi. Toisaalta olet varmaan oikeasti yli 50 v täti. Joka tapauksessa minua ei kiinnosta mikä sinulle on red flag ja mikä ei. Ehkä jätän sittenkin teidät vanhemmat naiset väliin.
Tuollainen +40 v. nainen on "Parasta Jälkeen" -päiväyksellä just hyvä nainen. Ei ala pönkäämään tilaamattomia eikä pyytämättömiä kersoja ja voi ajaa huoletta paljaalla. Saattaa olla kyllä pahaääninen ja muutenkin epävakaa, mutta käyttöturvallisuus painaa vaakakupissa kaikista eniten.
Ihanaa, onnea teille!