Olen 34 vuotias mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut. Kuinka te oikein tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia?
Missä te siis tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia ja missä te flirttailette? Ja ei en ole työtön tai mt ongelmainen, käyn töissä ja mitään mt ongelmia ei ole.
Elämäni on hyvällä mallilla, on säästöjä sijoitusten muodossa, on velaton asunto ja kesämökki. Pihisti olen elänyt siis. Mutta asiaan, missä te oikein tapaatte muita ihmisiä? Harrastukseni ovat lenkkeily, sali, kesällä mökkeily sekä kalastus ja lukeminen.
Alkoholia en käytä joten baarit yms tapahtumat on minun osalta poissuljettuja. Olen myös melko introvertti eli viihdyn yksin tosi hyvin.
Kommentit (104)
missä te oikein tapaatte muita ihmisiä?
Ihmisiä tulee vastaan joka puolella. Täytyy olla aikamoinen tollo, jos ei ole sitä huomannut.
Tuttu tunne, olen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen. Töissä naisvaltaisella alalla ja naisvaltaiset harrastukset (koiraharrastus mutta ei metsästys -> eli ei tapaa sinkkumiehiä) Ei sellaisia kavereita joiden kautta löytyisi sinkkumiehiä.
Nuorena alkanut parisuhde oli mutta se päättyi ja uutta ei näköpiirissä. Tällä iällä tuskin auttaa että lähden baariin kun yhden yön jutut ei kiinnosta. Töissä on viereisessä tiimissä joku mies, mutta tuntisi kiusalliselta alkaa iskemään häntä (voi olla varattukin). Uusi harrastus miehen etsimiseksi...mikä se olisi. Ei ainakaan kuoro kun lauluni karkoittaisi miehet :D Harrastukseen tarvii jonkin muunkin motivaation kuin miehen löytymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tavannut tyttöjä koulussa ja opiskeluaikoinasi? Vai kävitkö poikakoulua ja opiskelit niin miesvaltaista alaa ettei siellä ollut yhtään naista?
Harrastustesi perusteella olet yksinkertaisesti tylsä.
Koulu aikoina tytöt ja pojat on aikaerillään toisistaan, ei ne pyöri samoissaporukoissa.
Opettele ensin yhdyssanat.
Korjasin ne tuohon ekaviestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa varsinaiseen kysymykseesi, varmasti tässä ketjussa on paljon vastauksia siihen. Mutta mietin vain, mikä sinun sukupolvellasi on mennyt vikaan. Olet syntynyt vuonna 1991. Kun ajattelen tuntemiani ihmisiä, jotka ovat suunnilleen ikäisiäsi, jopa suurin osa heistä ei ole parisuhteessa ja perheellinen ja laillasi ei ole ehkä koskaan seurustellut. Pikkuveljeni on tuota samaa ikäluokkaa (ja hänkään ei siis ole koskaan seurustellut). Mulla ei siis ole vastausta kysymykseesi, mutta ajattelen, että seurustelemattomuus ei sinun kohdallasi ole ainoastaan yksilökysymys, vaan myös sukupolvikysymys.
Mä taas en tiedä yhtäkään ton ikäpolven miestä, joka ei olisi seurustellut ja/tai perustanut perhettä.
No se on hienoa, että et tunne. Mä en puhunut viestissäni pelkästään miehistä, vaan myös naisista, enkä kirjoittanut, että kaikki eivät olisi koskaan seurustelleet (enhän edes kaikista tiedä, ovatko vai eivätkö), vaan siitä, että eivät ole parisuhteessa ja perheellisiä ja tilanne on kestänyt kauan.
Kuulostaa siltä, että Tinder tai vastaavat on sun paikka.
suosittelisin myös matkustamista. On paljon vaellus, jooga, purjehdus ym retriittejä ja lomia, jonne ihmiset tulee yksin. Näissä on pääasiassa naisia. Oon ollut noin kymmenellä retriitillä Suomessa, Virossa, Tanskassa, Italiassa, Kroatiassa ja Kreikassa. Kaikki reissut on ollut hyviä. Kaikenlaiset kurssit esim kansalaisopistolla on myös naisia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne, olen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen. Töissä naisvaltaisella alalla ja naisvaltaiset harrastukset (koiraharrastus mutta ei metsästys -> eli ei tapaa sinkkumiehiä) Ei sellaisia kavereita joiden kautta löytyisi sinkkumiehiä.
Nuorena alkanut parisuhde oli mutta se päättyi ja uutta ei näköpiirissä. Tällä iällä tuskin auttaa että lähden baariin kun yhden yön jutut ei kiinnosta. Töissä on viereisessä tiimissä joku mies, mutta tuntisi kiusalliselta alkaa iskemään häntä (voi olla varattukin). Uusi harrastus miehen etsimiseksi...mikä se olisi. Ei ainakaan kuoro kun lauluni karkoittaisi miehet :D Harrastukseen tarvii jonkin muunkin motivaation kuin miehen löytymisen.
Mene kuntosalille. Siellä on monenikäisiä miehiä. Usein ihmiset käyvät säännöllisesti tiettyyn aikaan. Kun vaihtelet käyntiaikaa, niin näet enemmän vaihtoehtoja.
Rokkistaralla on useampikin nainen. Tiedän kokemuksesta.
Elämä on Rock n rollia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntosalille. Siellä on monenikäisiä miehiä. Usein ihmiset käyvät säännöllisesti tiettyyn aikaan. Kun vaihtelet käyntiaikaa, niin näet enemmän vaihtoehtoja.
Miksi tehdä naisena asiasta vaikeaa. Tinder pystyyn ja valitsee sopivimmat joille juttelee. Fiksuimmat ostaa jonkun kultatason, jolla voi käydä valikoiman läpi jotka ovat sinuata jo tykänneet, jos haluaa tehokkuutta hommaan. Salilla kyllä näkee ihmisiä mutta ihmiset eivät juttele toisilleen ja etikettiin kuuluu, että toisten annetaan treenata rauhassa.
Harrastukset, tapahtumat, kavereiden kautta sitten löytyy. Kaveripiiri pitää olla jonkinlainen, niin että tarvittaessa voi käydä myös baarissa (ite ei tarvii juoda).
Miksi et tutustunut tyttöihin peruskoulussa? Siellä tytöt ja pojat ovat paljon keskenään ja moni löytää viimeistään yläkoulusaa tulevan vaimonsa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on Rock n rollia
Kaikki coolit jäbät ovat jo peruskoulussa tosi cooleja rokkistaroja. Rokkistara saa kenet vaan muidun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on Rock n rollia
Kaikki coolit jäbät ovat jo peruskoulussa tosi cooleja rokkistaroja. Rokkistara saa kenet vaan muidun.
Näin kultaisel 80-luvul.
Nykyään Rock tarkoittaa milteipä samaa kuin Inceli/ATM.
Rap is the new rock n roll.
Olen 66-vuotias mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut. Vastakkaisen tai oman sukupuolen edustajat ovat edelleen tapaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on Rock n rollia
Näin kultaisel 80-luvul.
Nykyään Rock tarkoittaa milteipä samaa kuin Inceli/ATM.
Rap is the new rock n roll.
Seurusteluelämä aloitetaan jo peruskoulussa, viimeistään yläkoulusaa, mutta useimmat aloittavat jo alakoulussa. Kolmikymppisellä pitäisi olla jo pitkä elämänkokemus seurusteluelämästä.
Baarit yms. tapahtumat eivät ole poissuljettuja vaikka ei käyttäisikään alkoholia. Niissä voi olla ihan selvänäkin. Baarista minäkin mieheni löysin, vaikken ollutkaan siellä ryyppäämässä, vaan kuskina kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole huomattavan komea ja pitkä niin naiset ei sitä lähesty,jos mies pääsee juttelemaan naiselle ja paljastuu että mies ei ole se komea statusmies eli mies jolla on korkeakoulutus eli hyvä palkka niin se ei pääse naisen kanssa pidemmälle koska kemiat ei kohtaa.
Naiset himoitsee ja rakastaa miehen statusta,miehen rahoja ja miehen komeaa(huom pitkää ja lihaksikasta) ulkonäköä.
Höpöhöpö.
Mutta miehen pitää uskaltaa yrittää tutustua. Mennä mukaan tapahtumiin, konsertteihin, harrastuksiin ja aloittaa keskustelu mukavan oloisten naisten kanssa. Ja pitää ymmärtää että rukkasten saaminen kuuluu asiaan.
Täytyy pyytää noin 100 naista treffeille, näistä ehkä 10 lähtee, ja näistä yksi voi olla se oikea. Täytyy tehdä työtä asian eteen ja olla aloitteellinen. Ja sitten kun treffeille pääsee kannattaa olla oma itsensä ja oso
Kumppanin löytäminen vaan on oikeasti aika vaikeaa. Naiset etsivät joka tavalla sopivaa iihmistä, sopivan fiksua, sopivan kokoista, jollain tavalla tutun tai mukavan näköistä ja tuoksunkin pitää olla sopiva ja kemioiden toimia. Kun näitä haluttuja ominaisuuksia on niin paljon, niin ehkä 1/ 1000 juttelemaan tulevista miehistä on se oikea.
Eli jos naisen läähestymisyritys epäonnistuu, kyse ei ole siitä että on jotenkin huono tai kelvoton mies tai että vain rikas elokuvatähtikomea uros kelpaisi vaan nyt sillä kertaa ei sitten jostain syystä ollut naiselle se oikea.
Jokaiselle kuitenkin löytyy joku sopiva. Etsimiseen vaan menee aikaa. Mutta etsivä löytää. Eli siitä vaan juttelemaan ainakin 1000:lle naiselle. Jos puhuu 3:lle naiselle jotain joka päivä voi vuoden päästä jo olla parisuhteessa.
Ma minu taxi raiskka suomminaine
Vierailija kirjoitti:
Hanki harrastus, jossa käy naisia. Mene jollekin kurssille. Tee profiili deittipalstalle. Töissäkin voi tavata mielenkiintoisen ihmisen. Juttele naisten kanssa normaalisti ja tutustu heihin.
Harrastus hankitaan sen takia kun on kiinnostunut siitä. Jos menee johonkin harrastukseen pelkästään naisten takia ilman että harrastus kiinnostaa on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Baarit yms. tapahtumat eivät ole poissuljettuja vaikka ei käyttäisikään alkoholia. Niissä voi olla ihan selvänäkin. Baarista minäkin mieheni löysin, vaikken ollutkaan siellä ryyppäämässä, vaan kuskina kaverille.
Käyt varmaan kalassakin loka-altaalla?
Huomaatko, että fokukseni oli siinä, että he eivät ole parisuhteessa tai perheellisiä? En tiedä kaikista heistä, ovatko koskaan seurustelleet (miehistä tai naisista), mutta tässä joukossa on sekä miehiä että naisia ja he ovat olleet pitkään sinkkuna.