Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34 vuotias mieshenkilö enkä ole koskaan seurustellut. Kuinka te oikein tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia?

Vierailija
12.12.2025 |

Missä te siis tapaatte vastakkaisen sukupuolen edustajia ja missä te flirttailette? Ja ei en ole työtön tai mt ongelmainen, käyn töissä ja mitään mt ongelmia ei ole. 

Elämäni on hyvällä mallilla, on säästöjä sijoitusten muodossa, on velaton asunto ja kesämökki. Pihisti olen elänyt siis. Mutta asiaan, missä te oikein tapaatte muita ihmisiä? Harrastukseni ovat lenkkeily, sali, kesällä mökkeily sekä kalastus ja lukeminen. 

Alkoholia en käytä joten baarit yms tapahtumat on minun osalta poissuljettuja. Olen myös melko introvertti eli viihdyn yksin tosi hyvin. 

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tavannut tyttöjä koulussa ja opiskeluaikoinasi? Vai kävitkö poikakoulua ja opiskelit niin miesvaltaista alaa ettei siellä ollut yhtään naista?

Harrastustesi perusteella olet yksinkertaisesti tylsä.

En ole ap mutta itsellä yläaste aikoina oli ihastuksia puoli toisin... Sitten toisen asteen koulutus täysin miesvaltainen, sitten intti ja sen jälkeen työt taas miesvaltaisia eli kosketusta toiseen sukupuoleen luokkaa kaupan kassa kerta viikkoon.. ja tarvis todellakin vähä  enemmän tutustumista eikä mitään vastaantulevaa ihmistä kehtaa kysyä..

Incel rakentaa itse häkkinsä. Joka kerta.

Vierailija
42/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä naisten perään itket? Viihdy keskenäsi ja syö vaikka rahasi ja muut toksiset arvosi, kun ne sulle noin rakkaita on. 

Kuten huomaat, kukaan ei halua sinua. Olet myöhässä. Kuvittelet naista palkinnoksi, joka tekee sinut kokonaiseksi.

Mikään ei kuitenkaan paikkaa pohjattomia  reikiä sinussa. Älä edes kuvittele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa vapaaehtoistöissä on paljon naisia. Tai hanki koira ja ala käydä koiraharrastuksissa. 

Vierailija
44/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystävä (30+ mies) löysi naisystävänsä Facebookista, sieltä jostain "erähenkiset sinkut" ryhmästä tms.

Hän laittoi sinne ilmoituksen itsestään ja useita kuvia. Kertoi etsivänsä naista, joka viettäisi hänen kanssaan perjantai-illat laavulla eikä baarissa. Sai heti ainakin kuusi kivaa yhteydenottoa ja löysi tosi ihanan naisystävän, ovat olleet vuosia yhdessä.

Vierailija
45/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴

Vierailija
46/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen etsimään filippiineiltä tai thaimaasta. Suomalainen nainen kun kuulee, että et ole seurustellut, niin lyö hanskat tiskiin. Jos et ole jännä seuramies niin turha toivo tuon ikäisenä yrittää suomalaista naista ensimmäiseksesi.

T. Kokemusasiantuntija 34v Mies

Ja kaupan päälle saat naisen suvun elätettäväksi. Mutta mikäs siinä, kun ap:lla tuota varallisuutta löytyy..

Vierailija
47/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sen vaikeampaa kuin muukaan juttu elämässä. Tunnista omat vahvuutesi ja hakeudu sellaiseen seuraan, missä niitä arvostetaan. Nanna Karalahti klooni tuskin on tuleva puolisosi.

Vierailija
48/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tavannut tyttöjä koulussa ja opiskeluaikoinasi? Vai kävitkö poikakoulua ja opiskelit niin miesvaltaista alaa ettei siellä ollut yhtään naista?

Koulu aikoina tytöt ja pojat on aika erillään toisistaan, ei ne pyöri samoissa porukoissa. 

Mitä häh. Missä oikein opiskelit?

Ehkä ala-asteella leikkivät vain keskenään joo mutta noin 6. luokasta ylöspäin ja varsinkin opiskellessa tuoppaa oleen sekaluokat.

Mitä väliä jollain sekaluokalla on? Ei tunnilla pitäisi jutella vieruskaverin kanssa vaan kuunnella opettajaa.

Vierailija
49/105 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulu aikoina tytöt ja pojat on aika erillään toisistaan, ei ne pyöri samoissa porukoissa. 

Mitä häh. Missä oikein opiskelit?

Ehkä ala-asteella leikkivät vain keskenään joo mutta noin 6. luokasta ylöspäin ja varsinkin opiskellessa tuoppaa oleen sekaluokat.

Mitä väliä jollain sekaluokalla on? Ei tunnilla pitäisi jutella vieruskaverin kanssa vaan kuunnella opettajaa.

Ei vaa. Lintzaa tunnilt ja påltella sitä röökii.

Vierailija
50/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluissa ja töissä olen itse kohdannut. Baareissa, festareilla yms tulos pyöreä 0. Yksi ongelma on, että mistä tiedät onko joku tuntematon nainen vapaa vai varattu, jos sormusta ei ole. Ja siinäkö menet sitten juttelemaan, että on se ilmoja pidellyt ja neiti on haaskan näkönen.  

Vierailija
51/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko 😂

Vierailija
52/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi haluaisit tavata? Olet erakko ja hoardannut resrusseja itsellesi, etkä selvästi edes kovin hyvää seuraa tai yhteisiä kiinnostuksenkohteita naisten kanssa, kun sinulla ei ole naiskavereita. Mutta pilsua pitäisi saada (ilmaiseksi) vai? Heh heh teitä miehiä.

Jos naiset välttelevät sinua niin tehokkaasti ettet edes NÄE heitä elämässäsi niin mitäpä jos jättäisit heidät ihan rauhaan xD

Vierailija
53/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa ne tytöt kiinnostui vain pahoista pojista ja ne kiltit pojat jäi yksin. 

Mä olin koulussa "kiltti" poika. Vasta paljon myöhemmin tajusin että minusta oltiin oltu kiinnostuneita koulussa. Vaan kun silloin olisin tarvinnut hienovaraisen vihjeen sijaan suunnilleen kumautuksen pesäpallomailalla niin se tilaisuus meni ohi. 

Ehkä ihan hyvä sillä silloin itsestäni epävarmana en olisi ollut kelvollinen poikaystävä kenellekään.

Tosiaan, peruskoulussa naiset pakotetaan tekemisiin miesten kanssa. Hauska juttu kuitenkin, että kun saavat vapautensa, he katoavat miesten näköpiiristä

Vierailija
54/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus, jossa käy naisia. Mene jollekin kurssille. Tee profiili deittipalstalle. Töissäkin voi tavata mielenkiintoisen ihmisen. Juttele naisten kanssa normaalisti ja tutustu heihin. 

Vierailija
55/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole huomattavan komea ja pitkä niin naiset ei sitä lähesty,jos mies pääsee juttelemaan naiselle ja paljastuu että mies ei ole se komea statusmies eli mies jolla on korkeakoulutus eli hyvä palkka niin se ei pääse naisen kanssa pidemmälle koska kemiat ei kohtaa. 

Naiset himoitsee ja rakastaa miehen statusta,miehen rahoja ja miehen komeaa(huom pitkää ja lihaksikasta) ulkonäköä.

Paitsi palstan naiset haluavat lyhyen ja työttömän miehen jolla ei ole kokemusta naisista 😅

Vierailija
56/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä naisten perään itket? Viihdy keskenäsi ja syö vaikka rahasi ja muut toksiset arvosi, kun ne sulle noin rakkaita on. 

Kuten huomaat, kukaan ei halua sinua. Olet myöhässä. Kuvittelet naista palkinnoksi, joka tekee sinut kokonaiseksi.

Nainen ei todellakaan ole palkinto, mies on.

Eri

Vierailija
57/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta itsellä yläaste aikoina oli ihastuksia puoli toisin... Sitten toisen asteen koulutus täysin miesvaltainen, sitten intti ja sen jälkeen työt taas miesvaltaisia eli kosketusta toiseen sukupuoleen luokkaa kaupan kassa kerta viikkoon.. ja tarvis todellakin vähä  enemmän tutustumista eikä mitään vastaantulevaa ihmistä kehtaa kysyä..

Incel rakentaa itse häkkinsä. Joka kerta.

Minkä takia nimittelet kokematonta miestä? 

Vierailija
58/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa varsinaiseen kysymykseesi, varmasti tässä ketjussa on paljon vastauksia siihen. Mutta mietin vain, mikä sinun sukupolvellasi on mennyt vikaan. Olet syntynyt vuonna 1991. Kun ajattelen tuntemiani ihmisiä, jotka ovat suunnilleen ikäisiäsi, jopa suurin osa heistä ei ole parisuhteessa ja perheellinen ja laillasi ei ole ehkä koskaan seurustellut. Pikkuveljeni on tuota samaa ikäluokkaa (ja hänkään ei siis ole koskaan seurustellut). Mulla ei siis ole vastausta kysymykseesi, mutta ajattelen, että seurustelemattomuus ei sinun kohdallasi ole ainoastaan yksilökysymys, vaan myös sukupolvikysymys.

Vierailija
59/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa varsinaiseen kysymykseesi, varmasti tässä ketjussa on paljon vastauksia siihen. Mutta mietin vain, mikä sinun sukupolvellasi on mennyt vikaan. Olet syntynyt vuonna 1991. Kun ajattelen tuntemiani ihmisiä, jotka ovat suunnilleen ikäisiäsi, jopa suurin osa heistä ei ole parisuhteessa ja perheellinen ja laillasi ei ole ehkä koskaan seurustellut. Pikkuveljeni on tuota samaa ikäluokkaa (ja hänkään ei siis ole koskaan seurustellut). Mulla ei siis ole vastausta kysymykseesi, mutta ajattelen, että seurustelemattomuus ei sinun kohdallasi ole ainoastaan yksilökysymys, vaan myös sukupolvikysymys.

Onko nuo tuntemasi ihmiset jotka eivät ole koskaan seurustellut sekä miehiä että naisia tasaisesti?

Vierailija
60/105 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tiedä yhtäkään ton ikäpolven miestä, joka ei olisi seurustellut ja/tai perustanut perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan