Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähentääkö se viehätystäsi mieheen, jos hän alistuu antamaan sinulle suuseksiä?

Vierailija
12.12.2025 |

Siitä ei pääse mihinkään, että piIIun nuolenta on epämiehekästä, silti moni nainen sitä pyytää. Mies perse pystyssä naama naisen reisien välissä? Mielikuvakin on jo koominen. Onko tämä naisten ns. testi että mikä mies on miehiään? Jos alistuu tuohon, ei ole parisuhdeainesta?

Mies

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni lopettaisi varmasti suhteemme, jos minä lopettaisin pillun nuolemisen.

Vierailija
82/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lopettaisinko suhteen mieheen, joka 'alistuu' antamaan minulle takuuvarmoja orgasmeja eikä huolehdi vain omasta nautinnostaan? Onpas vaikea kysymys, minä kun niin nauttisin olla nyrkin ja k***än välissä. Juu.

Meillä seksi ei ole valtapeliä vaan rakkauden osoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti APllä outo käsitys seksistä. Onko vastaavasti nainen joka ottaa suihin, yhtälailla  vähemmän viehättävä? Tsiisus.

Vierailija
84/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiseni nuolenta ole mitään mitään miehen alistamista vaikka naiseni on välillä myös kunnon domina.

Vierailija
85/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni lopettaisi varmasti suhteemme, jos minä lopettaisin pillun nuolemisen.

Olet siis täysin tussun alle alistettu.

Vierailija
86/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussun alla on välillä kiva olla.

Vierailija
87/87 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän Igor nyt syömään kaalia ja silakkaa sinne pietariin, tai vaikka panemaan jotain Tatjaanaa. Pillun nuoleminen on ihan parasta, joskaan ei siitä kaikkien tarvitse tykätä. Hyvä seksi alkaa AINA vasta naisen orgasmista.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme