Vähentääkö se viehätystäsi mieheen, jos hän alistuu antamaan sinulle suuseksiä?
Siitä ei pääse mihinkään, että piIIun nuolenta on epämiehekästä, silti moni nainen sitä pyytää. Mies perse pystyssä naama naisen reisien välissä? Mielikuvakin on jo koominen. Onko tämä naisten ns. testi että mikä mies on miehiään? Jos alistuu tuohon, ei ole parisuhdeainesta?
Mies
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta totuushan on, että yhdyntäorgasmi on jotenkin vähäpätoisempi kuin nuolemalla annettu.
Johtuu varmaan siitä että tämmösillä palstoilla kaappilesbojen määrä on aina korkeampi mitä muualla. Homofobisessa y
Heteroparisuhteissa on kuulemma paljon miehiä kaapissa. Siitä varmaankin kumpuaa nuolemisen vähättely. Imisivät mielummin miestä.
Itse aina ajattelen että sitä haluaa tehdä hyvää omalle rakkaalleen. En ole homoutta vastaan, mutta miksi ovat naisten kanssa jos pil** ei kiinnosta.
patoutunutta homoseksuaalisuutta on miehillä varmasti ihan yhtä paljon kuin naisilla. tällainen "jos olet homo niin suhteesta ulos"-ajatusmalli tuskin sitä kokonaiskuvassa yhtään vähentää
Päinvastoin, neitimäistä olla nuolematta, vaikka ymmärrän ettei se kaikkia niin kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, neitimäistä olla nuolematta, vaikka ymmärrän ettei se kaikkia niin kiihota.
Samaa mieltä. Mies joka ei nuole, ei ole tarpeeksi villi, alkukantainen ja ronski. Miehessä pitää olla kiimaa ja eläintä.
Toki ymmärrän, että jotkut ovat pidättyväisempiä ja ujoja, arkoja, estyneitä. Eikä kaikkia miehiä ja naisia estoton seksi edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta totuushan on, että yhdyntäorgasmi on jotenkin vähäpätoisempi kuin nuolemalla annettu.
Johtuu varmaan siitä että tämmösillä palstoilla kaappilesbojen määrä on aina korkeampi mitä muualla. Homofobisessa y
Heteroparisuhteissa on kuulemma paljon miehiä kaapissa. Siitä varmaankin kumpuaa nuolemisen vähättely. Imisivät mielummin miestä.
Itse aina ajattelen että sitä haluaa tehdä hyvää omalle rakkaalleen. En ole homoutta vastaan, mutta miksi ovat naisten kanssa jos pil** ei kiinnosta.
patoutunutta homoseksuaalisuutta on miehillä varmasti ihan yhtä paljon kuin naisilla. tällainen "jos olet homo niin suhteesta ulos"-ajatusmalli tuskin sitä kokonaiskuvassa yhtään vähentää
Nykyään homoseksuaalisuus on ihan ok. En itse ymmärrä miksi olla väkisin epätyydyttävässä heterosuhteessa.
En tiedä mitä naiset vastaavat, jos rehellisiä ovat. Minä kuitenkin olen saanut kaksi neitsyttä suostuvaisiksi ja jopa kiimaan antamalla heille suuseksiä. Toisen vastustelu loppui heti ja hän ilmoitti siitä oikein sanallisesti, pillu oli tarjolla välittömästi. Toinen sanoi olevansa niin uuvuksissa nautinnoista, että lupasi avautu a vasta seuraavalla kerralla, siis viikon kuluttua. Myönsi kyllä olleensa viikon niin poltteessa ettei vastaisuudessa siirtele mitään seuraavaan kertaaan. On pitänyt nyt vuosikymmeniä lupauksensa.
Vierailija kirjoitti:
patoutunutta homoseksuaalisuutta on miehillä varmasti ihan yhtä paljon kuin naisilla. tällainen "jos olet homo niin suhteesta ulos"-ajatusmalli tuskin sitä kokonaiskuvassa yhtää
Nykyään homoseksuaalisuus on ihan ok. En itse ymmärrä miksi olla väkisin epätyydyttävässä heterosuhteessa.
Oot tyhmä tai velehtelet, etenkin tässä kontekstissa.
Harva on 100% hetero tai homo. Mutta jos ripauskin homoseksuaalisuutta riittää katkaisemaan suhteen niin turha puhua että homous olis muka nykyisin täysin ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mies joka ei nuole, ei ole tarpeeksi villi, alkukantainen ja ronski. Miehessä pitää olla kiimaa ja eläintä.
Toki ymmärrän, että jotkut ovat pidättyväisempiä ja ujoja, arkoja, estyneitä. Eikä kaikkia miehiä ja naisia estoton seksi edes kiinnosta.
Lähes 30-vuotisen suhteen aikana minua rasitti estoinen seksi, jossa ei saanut edes naistaan nuolla. Eron jälkeen olen kahdessa vuodessa saanut enemmän tyydyttävää seksiä, kuin em. 30 vuodessa. Ihanaa olla taas elossa.
M52
Oma mies nuoli joskus innoissaan ja aina että nyt uusiksi. MUtta eipä ole tehnyt, tanan paska. Ei ole kuin yksi rinta enää, ja muutenkin kaikki mennyt, sais mennä henkikin. Ei jaksa.
Upea oli sekielo aikoinaan,
Alistuu? No en kyllä alistumisena pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nolottaa sanoa mutta tämä on yksi merkittävimmistä syistä miksi en pidä suuseksin vastaanottamisesta. Jotenkin vain se ei kiihota niin yhtään, en tykkää alistamisesta. Enkä voi käsittää miksi kukaan mies haluaisi tehdä sitä vapaaehtoisesti.
Samoin. Jotenkin nolottaisi miehen puolesta. Ja en käsitä myöskään miksi joku mies haluaa, itse miehenä en todellakaan haluaisi. Enkä osaa olla itsekään rentona. Ylipäätään ei ole mitää kiihottavaa. En yleensä edes halua, mutta annoin miesystävän kokeilla. Oli hänellekin varmaan kokeiluluontoinen juttu, ei olla sen jälkeen kumpikaan kiinnostuneita. En käsitä onko tosiaan niin suosittua kun annetaan ymmärtää. En oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia kommentteja taas täällä.
No, aikuisten oikeasti se mies, jolta ei saa suuseksiä ei ole parisuhdeainesta. Se, jolta saa taas on. Ei niitä asentoja siinä kukaan katsele.
Se ex, jolta sai aivan käsittämättömän hyvää suuseksiä, vaikka riideltiinkin raivokkaasti muuten on kuitenkin se, jota jäi kaipaamaan sänkyynsä. Koska se nyt vaan oli parasta.
Jos ei nyt niin tiedä, huvittaisiko vaiko ei, niin tuollaisen hoitelun jälkeen huvittaa ihan kaikki, ihan niin kauan kuin vaan tarvitaan. Orgasmi tulee tuon jälkeen yhdynnässäkin suunnilleen samantien. Siis kun niitäkin voi naispuolisena saada monta peräkkäin.
Miksi se on ex. Etkö oikein kyennyt ratkaisemaan ongelmia?
Miehellä oli liikaa vientiä naisten parissa. Kunnon kielimiehet revitään käsistä.
No minulle kyllä kelpaisi mies ilman intoa suuseksiin. Säästyisi rasittavalta kyselyiltä asian suhteen, menee heti maku jos mies ehdottaa suuseksiä. Ei kiitos, muuten kyllä tykkään seksistä. Nainen olen siis.
Pillun nuolenta on mahtavaa. Ei ole alistettu olo. Siinä kun nainen vavahtelee parin orkun jälkeen, niin ei parempaa voi ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pillun nuolenta on mahtavaa. Ei ole alistettu olo. Siinä kun nainen vavahtelee parin orkun jälkeen, niin ei parempaa voi ollakkaan.
Niin on! Ja kun minä sitten olen epäonnekseni saanut sen yhden naisen sadasta, joka ei piittaisi nuolemisesta yhtään enempää kuin on välttämätöntä. Panosta kyllä tykkää, joten seksi maistuu, mutta ei saa nuolemisesta tai sormetuksesta juuri mitään irti, vaan kampeaa heti odottamaan kullia sisään kun on vähääkään lämmennyt. Tasan ei käy.
Te jotka sanotte ettei mies voisi antaa naiselle suuseksiä, herranjestas olette estyneitä ja vanhanaikaisia.
Eipä ole rouva koskaan pyytänyt eikä vaatinut, mutta jos vaikka pyytäisikkin, niin en tuosta loukkaantuisi . Minä tiedän mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole rouva koskaan pyytänyt eikä vaatinut, mutta jos vaikka pyytäisikkin, niin en tuosta loukkaantuisi . Minä tiedän mitä teen.
Mutta joo, jos työpaikalla joku päälikkö nainen tuollaista ehdottelis, niin sitten se olis loukkaavaa.
Varmasti sinun päiväunesi työpaikkasi kiimaisesta blondista pitämässä raippaa ja pakottaisi nuolemaan sääristä lähtien kakkosesta tuheroon asti.And you love it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän nolottaa sanoa mutta tämä on yksi merkittävimmistä syistä miksi en pidä suuseksin vastaanottamisesta. Jotenkin vain se ei kiihota niin yhtään, en tykkää alistamisesta. Enkä voi käsittää miksi kukaan mies haluaisi tehdä sitä vapaaehtoisesti.
Samoin. Jotenkin nolottaisi miehen puolesta. Ja en käsitä myöskään miksi joku mies haluaa, itse miehenä en todellakaan haluaisi. Enkä osaa olla itsekään rentona. Ylipäätään ei ole mitää kiihottavaa. En yleensä edes halua, mutta annoin miesystävän kokeilla. Oli hänellekin varmaan kokeiluluontoinen juttu, ei olla sen jälkeen kumpikaan kiinnostuneita. En käsitä onko tosiaan niin suosittua kun annetaan ymmärtää. En oikein usko.
Ei ole mitään galluppituloksia, mutta rohkenen väittää enemmistön miehistä pitävän tuosta.
Itse en ryhtyisi parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei tykkää pillun nuolennasta.