Vähentääkö se viehätystäsi mieheen, jos hän alistuu antamaan sinulle suuseksiä?
Siitä ei pääse mihinkään, että piIIun nuolenta on epämiehekästä, silti moni nainen sitä pyytää. Mies perse pystyssä naama naisen reisien välissä? Mielikuvakin on jo koominen. Onko tämä naisten ns. testi että mikä mies on miehiään? Jos alistuu tuohon, ei ole parisuhdeainesta?
Mies
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia kommentteja taas täällä.
No, aikuisten oikeasti se mies, jolta ei saa suuseksiä ei ole parisuhdeainesta. Se, jolta saa taas on. Ei niitä asentoja siinä kukaan katsele.
Se ex, jolta sai aivan käsittämättömän hyvää suuseksiä, vaikka riideltiinkin raivokkaasti muuten on kuitenkin se, jota jäi kaipaamaan sänkyynsä. Koska se nyt vaan oli parasta.
Jos ei nyt niin tiedä, huvittaisiko vaiko ei, niin tuollaisen hoitelun jälkeen huvittaa ihan kaikki, ihan niin kauan kuin vaan tarvitaan. Orgasmi tulee tuon jälkeen yhdynnässäkin suunnilleen samantien. Siis kun niitäkin voi naispuolisena saada monta peräkkäin.
Miksi se on ex. Etkö oikein kyennyt ratkaisemaan ongelmia?
Miehellä oli liikaa vientiä naisten parissa. Kunnon kielimiehet revitään käsistä.
Eli kyseinen nainen ei osannut antaa kielimiehelle kunnon kyytejä, jos se n piti muualla sekstailla. No mutta tottahan tuo onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se tuntuu vain inhottavalta enkä koskaan pyytäisi sellaista kumppaniltani. Lisää mm. suusyövän riskiä. Keskityn muutenkin enemmän seksissä miehen nautintoon, saan itse helposti orgasmin yhdynnässäkin enkä kaipaa mitään "ylimääräistä" kopelointia itse.
Miettikääs jos tämän olisi kirjoittanut mies. No ei kuuna päivänä. Mies haluaa orkkunsa kyllä, muuten ei ole seksiä lainkaan. Naisparka.
Eli kyseinen nainen ei osannut antaa kielimiehelle kunnon kyytejä, jos se n piti muualla sekstailla. No mutta tottahan tuo onkin.
Kyllä uskotaan että olet huono sängyssä. Sinusta ei kilpaile kukaan. Koeta suunnata energiasi johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se tuntuu vain inhottavalta enkä koskaan pyytäisi sellaista kumppaniltani. Lisää mm. suusyövän riskiä. Keskityn muutenkin enemmän seksissä miehen nautintoon, saan itse helposti orgasmin yhdynnässäkin enkä kaipaa mitään "ylimääräistä" kopelointia itse.
Miettikääs jos tämän olisi kirjoittanut mies. No ei kuuna päivänä. Mies haluaa orkkunsa kyllä, muuten ei ole seksiä lainkaan. Naisparka.
Tottakai haluaa ja on opetellut saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskotaan että olet huono sängyssä. Sinusta ei kilpaile kukaan. Koeta suunnata energiasi johonkin muuhun.
Ei mulla ole ollut ongelmia seksin suhteen kanssa koskaan. Koska osaan antaa naiselle sen, mitä tarvitseekin. Eli orkkuja. Aika naurettavaa toi omien ongelmien projisointi jollakin anonyymillä keskustelupalstalla. Hae apu ammattilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ettei halua suuseksiä vastaanottaa tarkota, etteikö haluaisi mitään nautintoa 😅
Kyllä en suostuisi minkään yhdyntäorkkuhullun patjaksi. Kaikki ei vain tykkää kaikesta.
Tajuan tavallaan miksi osa mun mieltymyksistä on epäfeministisiä, mutta en voi niitä muuksi muuttaa sen enempää kuin vaikka lempimusaa tai lempiruokaa.
Minulla on vähän samanlaiset mieltymykset. Tai no ainakin suuseksin suhteen. Vähän harmillisesti mieheni tykkäisi sitä antaa, mutta kun minä en tykkää yhtään. Joskus annan hänen sitten nuolla, mutta onhan se vähän hassu tilanne kun vastaanottaja ei siitä yhtään nauti. Ja tämä siis nimenomaan ajatustasolla, ei vaan innosta seksuaalisesti yhtään palveleva tai alistuva mies, ihan sama miten hyvin nuolee. Tämä ei silti tarkoita sitä että haluaisin jäädä ilman huomiota tai orgasmia, toivoisin vaan saavani ne jollain muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ollut ongelmia seksin suhteen kanssa koskaan. Koska osaan antaa naiselle sen, mitä tarvitseekin. Eli orkkuja. Aika naurettavaa toi omien ongelmien projisointi jollakin anonyymillä keskustelupalstalla. Hae apu ammattilaiselta.
On se kamalaa kun nainen haluaa suuseksiä. Ohjaat hakemaan apua ammattilaiselta? Hyvä kun itse tunnustat naistesi joutuvan turvautumaan ammattilaisen apuun asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ettei halua suuseksiä vastaanottaa tarkota, etteikö haluaisi mitään nautintoa 😅
Kyllä en suostuisi minkään yhdyntäorkkuhullun patjaksi. Kaikki ei vain tykkää kaikesta.
Tajuan tavallaan miksi osa mun mieltymyksistä on epäfeministisiä, mutta en voi niitä muuksi muuttaa sen enempää kuin vaikka lempimusaa tai lempiruokaa.
Minulla on vähän samanlaiset mieltymykset. Tai no ainakin suuseksin suhteen. Vähän harmillisesti mieheni tykkäisi sitä antaa, mutta kun minä en tykkää yhtään. Joskus annan hänen sitten nuolla, mutta onhan se vähän hassu tilanne kun vastaanottaja ei siitä yhtään nauti. Ja tämä siis nimenomaan ajatustasolla, ei vaan innosta seksuaalisesti yhtään palveleva tai alistuva mies, ihan sama miten hyvin nuolee. Tämä ei silti tarkoita sitä että haluaisin jäädä ilman huomiota tai orgasmia, toivoisin vaan saavani ne
Olet oikeaa vaimomateriaalia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että palstalla hehkutetaan alistuvia naisia ja tuomitaan esim naisten suuseksin haluaminen. Täällä on niin ummehtunut meininki etten ihmettele, että täällä vallutsevat takapajuiset sukupuoliroolit. Tokko täällä kirjoittavat mitään nautinnollista seksiä edes harrastavat. Ainakaan palstamiesten naiset, jos miesten taso on tämä.
Eipä se ole minulta eikä minun orgasmeistani pois. En edes huolisi miestä joka ei ole hyvä suuseksissä/seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän samanlaiset mieltymykset. Tai no ainakin suuseksin suhteen. Vähän harmillisesti mieheni tykkäisi sitä antaa, mutta kun minä en tykkää yhtään. Joskus annan hänen sitten nuolla, mutta onhan se vähän hassu tilanne kun vastaanottaja ei siitä yhtään nauti. Ja tämä siis nimenomaan ajatustasolla, ei vaan innosta seksuaalisesti yhtään palveleva tai alistuva mies, ihan sama miten hyvin nuolee. Tämä ei silti tarkoita sitä että haluaisin jäädä ilman huomiota tai orgasmia, toivoisin vaan saavani ne
Et taida pitää itsestäsi ja naiseudestasi kun arvotat miehen ja miehen nautinnon paljon korkeammalle kuin omasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä tehdä mitään mitä ei halua, mutta välillä on hyvä tarkastella asenteitaan, mistä naisen mautinnon mitätöinti ja vähättely kumpuaa. Onko se miehen palvonta vain turhan kovaa sinuunkin iskostunut ja onko kyseessä vain oman naisen kehon häpeä.
Alotus on ehkä vähän kärjistys mutta osuu oikeaan suuntaan. Jotkut Sopranosia katselleet ehkä muistaa sarjan ykköskaudella olleen juonikuvio asiasta, tosin siinä suuseksiä antanut mies menetti kunnioituksen miesporukassa, ei naisten kesken. Taidettiin sarjassa tosin todeta että muutkin miehet tätä tekivät, ongelma oli ainoastaan että asia tuli tietoisuuteen. Kai se oli jonkinlainen kritiikki jo silloin vanhanaikaisiin ajatusmalleihin, mutta toisaalta maskuliinisuus on ja tulee aina olemaan murenevaa sorttia, myös naisten silmissä. Suurin naisten seksifantasia on aina se, että mies joka tietää mitä haluaa ottaa naisen vaikka puoliväkisin, ei siinä kuviossa paljon pil luja ehditä lipitellä. Saati sitten monet muut tavat harrastaa seksiä, joita kohtaan naisilta näkee tälläkin palstalla usein avointa halveksuntaa ja pilkkaa, ja perustelu on juuri ylensä se että sellainen vähentää miehen maskuliinisuutta naisen silmissä
Niin. Naisia on erilaisia. Osa on alistuvia, jotkut alistavia, aivan valtaosa ei kumpaakaan vaan tykkää vastavuoroisesta seksistä ilman roolituksia. Iso osa saa orgasminsa parhaiten klitoriksen ulkoista osaa hellästi stimuloimalla, osa haluaa ehdottomasti jotain samalla sisäänsä; peniksen, lelun, sormen tai sormet. Osa voi ja haluaa saada pelkällä penetraatiollakin. Jotkut eivät halua mitään sisäänsä koskaan. Osa haluaa suuseksiä, osa ei.
Mukavaa olisi kun ei hyökättäisi jopa toisia naisia vastaan siksi, ettei itse tykkää samasta.
Eikös parisuhdemateriaalia ole ylensä juuri sellastet vähän pehmommat vässykät. Ja yhden illan juttuihin sitten haetaan sellaisia jotka kohtelee naista kuin esinettä
Vierailija kirjoitti:
Niin. Naisia on erilaisia. Osa on alistuvia, jotkut alistavia, aivan valtaosa ei kumpaakaan vaan tykkää vastavuoroisesta seksistä ilman roolituksia. Iso osa saa orgasminsa parhaiten klitoriksen ulkoista osaa hellästi stimuloimalla, osa haluaa ehdottomasti jotain samalla sisäänsä; peniksen, lelun, sormen tai sormet. Osa voi ja haluaa saada pelkällä penetraatiollakin. Jotkut eivät halua mitään sisäänsä koskaan. Osa haluaa suuseksiä, osa ei.
Mukavaa olisi kun ei hyökättäisi jopa toisia naisia vastaan siksi, ettei itse tykkää samasta.
Palsta totuushan on, että yhdyntäorgasmi on jotenkin vähäpätoisempi kuin nuolemalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkevää puhetta! Miksi täällä aina, AINA tulee se sama harha, että "oikea" tapa nauttia on joko minun tapani tai joku random enemmistön mieltymys? Oikeastihan vain sillä on itselle väliä, mistä itse pitää ja mistä kumppani pitää, ja että nämä osataan sovittaa yhteen. Maailman muiden ihmisten mieltymyksillä ei ole siihen asiaan mitään merkitystä.
Esimerkkinä, mun vaimoni haluaisi ideaalisti vain pelkkää panoa, mutta mulle se on ehkä tylsin suoritus koko seksistä. Saan kuitenkin antaa hänelle orkun nuolemallakin, osin siksi että hän tietää sen parantavan myös sitä panoa. On juttuja joita minä haluaisin, mutta jotka eivät hänelle käy, ja on niitä joita hän minulle haluaa tehdä koska minä niistä tykkään.
Tästä kombosta löytyy riittävästi aineksia, joilla molemmat saavat seksistä tyydytystä, ja saa myös antaa toiselle nautintoa. On toiminut 30 vuotta erinomaisen hyvin ja nautinnollisesti. Jollekin muulle tästä meidän kattauksesta voisi puuttua jokin oleellinen osa, ja sekin on ihan ok. Meidän seksielämäämne se ei kuitenkaan vaikuta yhtään mitään, jos joku ei vaikka tykkääkään panosta, tai ei voi elää ilman suuseksiä (kuten minä). Jokainen tekee omat valintansa, ja onnellisen elämän ensimmäinen edellytys on, ettei ainakaan itselleen valehtele.
Toinen edellytys sitten onkin, että ymmärtää, mihin "minä" loppuu ja mistä alkaa "muu maailma", ja että kumpaan itsellä on vaikutusvaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta totuushan on, että yhdyntäorgasmi on jotenkin vähäpätoisempi kuin nuolemalla annettu.
Johtuu varmaan siitä että tämmösillä palstoilla kaappilesbojen määrä on aina korkeampi mitä muualla. Homofobisessa yhteiskunnassa heterot on useammin parisuhteissa ja viettää normaalia viikonloppua muiden kanssa sosialisoiden, ei tämmöisiä palstoja lukien
Tällaisille naisille pitää vähän järjestellä tilannetta, sidotaan kädet ja jalat sängyn nurkkiin ja sitten käytetään koko kehoa niinkuin halutaan (eli tuotetaan naiselle monta orgasmia eri tyyleillä, sitten munaa suuhun jne miten vaan halutaan jatkaa).
Ei tule ajatukset miehen alistamisesta mieleen kun ei ole kontrollia, tietty yhdessä sovittuna näitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että tämmösillä palstoilla kaappilesbojen määrä on aina korkeampi mitä muualla. Homofobisessa yhteiskunnassa heterot on useammin parisuhteissa ja viettää normaalia viikonloppua muiden kanssa sosialisoiden, ei tämmöisiä palstoja lukien
Tervetuloa viettämään kanssamme viikonloppua palstalle!
Miehellä oli liikaa vientiä naisten parissa. Kunnon kielimiehet revitään käsistä.
Eri