Miten pysytte järjissänne tässä tylsässä ja ilottomassa maailmassa?
Kaipaan aivan valtavasti 80- 90- ja 00- lukua. Silloin ei koskaan ollut tylsää. Nää älypuhelimet ovat pilanneet elämän monipuolisuuden.
Arki on muuttunut yhä yksipuolisemmaksi. Kaikkea politisoidaan vain. Missään ei ole vilpitöntä keveyttä ja iloa tai mitään mistä nauttia. Yhteiskunta on muuttunut kovaksi ja piikikkääksi. Mitään positiivista, aitoa ja hyvää ei suosita. Itsekkyys räjähtänyt käsin.
Elämä on muuttunut älyttömän tylsäksi kun netistä pitäisi vain tilata tavaraa kun ei ole enää kauppoja, kauppojen valikoima on umpisurkea. Missään ei ole juhlan tunnelmaa tai kotoisuutta. Kaikki vaa riitelee keskenään ja arjesta on tullut hyvin politisoitunutta.
Mitä auttaa teitä jaksamaan? TVstä tai suoratoistoistakaan ei tuu mitään hyvää.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole tylsää. Opettelen uusia asioita ja rakentelen asioita. Aivan mahtavaa, että nykyään saa tarvittavat asiat tilattua netistä - ei tarvitse haaskata aikaa kaupoissa kiertelyyn. En kylläkään osta juuri mitään. Ystävien kanssa vietetään aikaa ja kehitellään kaikenlaista. Välillä retkeilen ja saatan olla viikonkin yksin metsässä. Työ nyt on välitön paha, ja paljon vähemmällä tulisin toimeen, mutta työnantaja ei anna vähentää viikkoa kaksipäiväiseksi. No tehdään töitä, säästellään ja jossain vaiheessa lopetan työnteon sitten kokonaan.
Helppo sun on sanoo. Mulla ei oo yhtänä ketään elämässä. Oon teinistä asti ollut yksinäinen.
Kaikki ihmiset ovat etäisiä ja kiireisiä.
Elämä tyhjää täynnä kun kaikki joulupyhätkin mätänen kotona tai käyn yksinäisten järjestöissä kattomassa muiden kurjuutta.
Eilen illalla askartelin lämpötilanrajoittimen kuumasta vedestä pois ja katsoin kuinka muoviputket sulaa. Hyviä stressileluja.