Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman tyhmin Jani antaa täyden tuen rasismille ja typeryydelle

Vierailija
12.12.2025 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011687075.html

"Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä kertoo viestipalvelu X:ssä, että hän hyväksyy kansanedustaja Juho Eerolan (ps) julkaiseman kuvan.,"

"Sebastian Tynkkynen (ps) taas julkaisi videon, jolla hän puhui aiheesta. Videolla Tynkkynen venyttää silmäkulmiaan.

Asia, jota melkein kuka tahansa tekee. Ei välttämättä julkisesti, mutta eri illanvietoissa pukeudutaan joksikin ja näytellään jotain, Tynkkynen kuvailee silmien venyttämistä."

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun ihan erilaisissa illanvietoissa kuin Sebu. En ole tuollaiseen silmien venyttelyyn törmännyt ala-aste aikojen jälkeen

Vierailija
2/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt äänestämäni puolueen käytökseen. Monet hallitusohjelman asiat ovat kannatettavia ja itsekin vastustan wokea, mutta tämä tämmöinen ilveily on noloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Riikka Purra ottanut kantaa?

Vierailija
4/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako kertaa tätä touhua on muut puolueet katsoneet läpi?

Vierailija
5/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole puolueessa näitä aasialaisten puolisoja? Varmaan kiva seurata vierestä kun tekevät pilkkaa toisen fyysisestä ominaisuudesta.

Vierailija
6/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

montako kertaa tätä touhua on muut puolueet katsoneet läpi?

''Paras hallitusohjelma ikinä'', muu ei kokoomusta kiinnosta koska heillä ei ole inhimillisiä arvoja. Sivistyspuolue-maine oli vain mainostoimistojen vedätystä, mikä upposi tyhmään kansaan.

Vierailija
7/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaisena äänestin Jenna Simulaa. Tietääkö joku onko hänkin osallistunut tähän tai ilmaissut tukensa? Olen nimittäin pitänyt häntä asiallisena ja osaavana ihmisenä, mutta nämä muiden persujen toilailut kohta estävät äänestämättä koko puoluetta. Toivottavasti Jenna loikkaa keskustaan.

Vierailija
8/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niillä ole puolueessa näitä aasialaisten puolisoja? Varmaan kiva seurata vierestä kun tekevät pilkkaa toisen fyysisestä ominaisuudesta.

Eikös persujen kriteereihin kuulu että haukutaan ulkomaalaisia mutta silti otetaan joku kielitaidoton postimyyntivaimo.

Vierailija
9/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
10/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älykkyysosamäärä mahtaa olla päätä huimaavan korkea 🤣

Vierailija
11/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä liikun ihan erilaisissa illanvietoissa kuin Sebu. En ole tuollaiseen silmien venyttelyyn törmännyt ala-aste aikojen jälkeen

Jos on pieniä lapsia ympärillä niin taatusti törmää eikä kukaan soita silloin rasismitarkkailijaa rankaisemaan.

Vierailija
12/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah

Vierailija
13/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hämmentää mistä nämä Persut ylipäätään tulivat. Onko netin syytä? Jos ennen nämä jutut jäivät vain jonnekin essonbaarin nurkkapöytään, mutta nyt sitten löytävät toisensa internetissä ja yllyttävät samankaltaisia näillä jutuillaan?  

Vierailija
14/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan nauravat virkistävälle epäkorrektiudelle kun tietävät miten sairaassa ajassa elämme.

Vierailija
15/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieniä lapsia ympärillä niin taatusti törmää eikä kukaan soita silloin rasismitarkkailijaa rankaisemaan.

Mielessäsi persut ovat siis pienten lasten tasolla? Niin meidänkin mielestä.

Vierailija
16/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Riikka Purra ottanut kantaa?

Entäs Temu Selänne?

Vierailija
17/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani ei näe itsessään sitä ongelmaa mistä niin kovasti muita vihaa. Oikeasti Jani vihaa itseään, mutta koska ei voi kohdata omaa heikkouttaan ja häpeää niin se on sitten ulkoistettava maailmalle. Semmon pikku raasu.

Vierailija
18/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielessäsi persut ovat siis pienten lasten tasolla? Niin meidänkin mielestä.

Mitä höpötät?!

Vierailija
19/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa se, että media Suomessa ei ole suomalaisten hallussa, ja media, joka itse on rasistinen suomalaisia kohtaan, syyttää aina suomalaisia ja valkoisia rasisteiksi.

Tässäkin tapauksessa kiinalaiset rasistit haluaa estää suomalaisten ilmaisunvapautta, ja tuo on sitä oikeaa rasismia, kun ihmisten perusoikeuksia estetään. Silmien venytyksellä ei ole mitään rasismin kanssa tekemistä, se on vain ilmaisunvapautta. 

Vierailija
20/67 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyh öyhötys 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi