Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on hyvä ompelukone ja saumuri aloittelijalle?
12.12.2025 |
Aion opetella ompelemaan ja korjaamaan vaatteita. Koulussa olin puutyötunneilla enkä ole eläessäni koskenut noihin. Mistä on hyvä aloittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Brotheria on kehuttu. On kestävä mutta ei niin kallis kuin vaikka sveitsiläinen Bernina, joka myös on erittäin hyvä. Älä ota mitään erikoisuuksia, kirjo-ompeleita tai elektroniikkaa. Ihan peruskone, jossa suora, siksak ja korkeintaan kolmenpiston siksak ja napinläpi.