Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat aivan loppu, mitä teen?

Vierailija
21.04.2007 |

Ruokakaappi aivan tyhjä..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo viime viikon perjantaista rahatta. Tili tyhjä. vielä viikko täytyy jostain keksiä ruokaa. Meillä se hyvä puoli, että lapset on tarhassa ja saavat siellä ruuan ja illalla sitten kaurapuuroa. Tosin ne hiutaleet loppu eilen. Tän viikonlopun ne on onneksi isällään ja saavat siellä ruokaa. Minä elän teellä ja vedellä.

Päätin, että näin ei tule enää ikinä käymään. Syödään tosi niukasti tästä lähtien, että rahat riittäis. Harmi, että lapsilisätkin menee lähes kokonaan päivähoitomaksuun.

Päivä kerrallaan enää 5 päivää.

Vierailija
2/32 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat kyllä huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mene töihin

- lopeta tuhlaus

Vierailija
4/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanataina pv. kodissa ja koulussa saavat ruuan?

Vierailija
5/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantai-iltapäivänä hän herää krapuloissaan ja näkee ettei kaapissa ole lapsille ruokaa. Et sitten aiemmin tajunnut? Jaa vaikka persettä, sen ehkä osaat.

Vierailija
6/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippiä en voi ottaa puhelimessa ei ole saldoa

Vierailija
7/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua, että köyhiä voi olla ihan ns tavallisissakin ihmisissä. Ei ole pakko olla vaikkapa rapajuoppo ollakseen köyhä. Nimenomaan lapsiperheissä on todellista köyhyyttä!

Vierailija
8/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän..olin eilen illalla sen jälkeen shokissa, olimme juuri lähdössä lasten kanssa kauppaan.. :( en voi kertoa enempää siitä, ettei minua tunnisteta..

Vierailija
9/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, turha valittaa jos ei osaa rahaa käyttää!

Vierailija
10/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi äippäraha, yhestä lapsesta elatustuki ja kolmesta lapsilisä. Nämä saan kuukaudessa ja hyvin pärjään. Toki lisänä miehen palkka.

Ja juu olen ollut yh 4 vuotta ja rahat riitti rahapäivästä rahapäivään, aina.

Vierailija
11/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat pitää sitä vitsinä, mutta kun ei ole rahaa, NIIN EI OLE RAHAA. ei siis yhtään.

minulla riittää hyviä ystäviä, joilta lainasin yhtenä rahattomana kuukautena pakollisiin ruokatarvikkeisiin rahaa.

Ei suinkaan pidä mennä kerjäämään heiltä, vaan kertoa ensin tilanne vakavasti, ja vakuuttaa että on rahan tarpeessa. ja ainahan voi mennä kadulle soittamaan jotain, jolloin muutama euro aina ilmestyy. en tosin ole vielä testannut.

minulle rahaton tilanne on tullut vain kerran. useimmiten on rahaa, mutta vain vähän. (en ole töissä vaan äitiyslomalla, ja mieheni ei ole sen rikkaampi)

Vierailija
12/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit leipoa leipää. Eikä kukaan kaveri voisi lainata? Muuten et varmaan näin lyhyellä varoitusajalla saa rahaa mistään. Älä vaan ota mitään pikavippejä 100% korolla. Menette huomenna äitisi luo syömään?

Vierailija
13/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoa löytyy usein tölkkejä ja pulloja !

näin kerran kaupungilla ollessani erään miehen joka tonki joka roskiksen ja löysikin muutaman tölkin. kävi vähän sääliksi. :/

ja annan vielä yhden vinkin, ei kannata ehkä lähteä aivan kaupunkiin asti, ellei sitten ole pakko. joku voi katsoa aika oudosti.

Vierailija
14/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan leipää leipomaan

Vierailija
15/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ei ole edes jauhoja

Vierailija
16/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun talossa, jossa kaikilla vähän sama juttu. Olen eronnut ja kaukana kotoa siis vanhemmistani. Heiltä ei saa pyytää apua, jos on epäonnistunut pitää niellä tappio yksin. Vanhemmilla olisi kyllä rahaa..mieluummin rahoittavat siskoani, joka opiskelee lääkäriksi.

Minä menin nuorena naimisiin ja perustin perheen..miehen kanssa erottiin hiljattain. Mieheltä ei olla vielä saatu elatusmaksuja, tulee ihan hyvin toimeen ja on hyväpalkkainen.

ap

Vierailija
17/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käsittämätöntä, ettei sinulla ole kotona mitään ruokaa vaikka on lapsia. Kun olimme pieniä (äitini jäi 3 lapsen yh:ksi, kun isä löysi nuoremman) ei ollut lapsilisiä eikä sosiaalitoimistosta saanut kuin kodittomat rahaa, mutten muista koskaan, ettei meillä olisi ollut ruokaa. Ruoka oli vaatimatonta ja halpaa, mutta vatsa tuli aina täyteen. Äidillä oli tosi pieni palkka ja hänellä ei ollut vanhempia, joilta pyytää, kun olivat molemmat kuolleet. Isä maksoi elatusmaksuja muutaman kerran..No äitini kaltaisia on harvassa ja nostan hattua, että hän jaksoi leipoa monta kertaa viikossa ja tehdä useampaa työtä.

Katsele kaappeihin, mikäli löydät ryynejä ja jauhoja, keittele puuroja ja jos sinulla on 20 snt osta hiiva ja leivo sämpylöitä veteen.

Vierailija
18/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tili? Joku voi antaa rahaa sulle että saat jotain edes ruokaa lapsille ostettua. Miten lapset ma eteenpäin saa ruokaa? onko ne pelkän kouluruokailun varassa?

Vierailija
19/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat ostamaani käytettyyn sohvaan ja lasten sänkyihin, mieheni ei antanut mitään kodistamme, hän omisti käytännössä kaiken. Hän aloittaa pian oikeudenkäynnin lasten huoltajuudesta.

ap

Vierailija
20/32 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika-nautapurkkeja, näkkäriä, tuoretta sämpylää, margariinia jne. Asutaan tosin aika pohjoisessa :/

o/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä