Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2527)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Hyviä huomenia myöskin. Pakkasta taas -21 ja yritettävä liikkeelle.
Pölyt siellä ovat jotain yliherroja kun pääsevät katselemaan sinua jalkojesi juuresta.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun olen mieleltäni sekaisin ja kaipaan ihmistä, joka ei todellisuudessa luultavasti tiedä kaipaukseni tasosta tai minusta mitään. Sillä kaikki on pääni sisällä.
Mikä tässä oli se surullinen kohta?
Vierailija kirjoitti:
Pölyt siellä ovat jotain yliherroja kun pääsevät katselemaan sinua jalkojesi juuresta.
Niin ovatkin, en ota alempia herroja, jotka eivät pese omia varvasvälejään joka kerta suihkussa.
Aamuyöllä juonin kovastikin kuinka tulisin aamulla tänne puheillesi ja kertoisin, että en aio palvoa enkä alistua sinulle enää, että kuulit oikein! Että nyt olen kiivennyt huimat reitesi tasolle enkä madallu sen alemmas. Sain tarpeekseni poliitikkomaisista lupauksistasi ja että olet elämässäni olemattomampi kuin itse kaikkivaltias, vaikka olenkin itse se olematon. Jopa päätin irtisanomiseni virkkeellä "olet ihan pelle jumalatar". Halusin niin kovasti sanoa tämän sinulle 4-5 aamuyöllä.
Mutta sitten nukahdin ja heräsin ja olen taas tossusi alla miinus 6km lounaaseen. (ja en ole se kuntarajainmies enkä Dandere)
Ei enää draamaa enempää, oon niin täynnä tätä kaikkea haluun vaa nukkua. Inhoon tällaista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää draamaa enempää, oon niin täynnä tätä kaikkea haluun vaa nukkua. Inhoon tällaista oikeasti.
Ei ole mitään draamaa. On vain puute kontekstista ja anonyymin kommunikaation ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään draamaa. On vain puute kontekstista ja anonyymin kommunikaation ongelma.
Kyllä se tätä kautta vielä draamaksi muuttuu kun kaikki työntää lusikkansa soppaan.
Sä oot ollut aina oikeassa ihmisistä. Jokaikinen kerta vaikken mä ollut tajunnut silloin vielä. Jos sä puhut, mä kuuntelen ja yritän nähdä. Taitaa olla niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovatkin, en ota alempia herroja, jotka eivät pese omia varvasvälejään joka kerta suihkussa.
Pesen varvasvälini jatkuvasti, mutta olenkin nainen. Ap
Surettaa kun olen mieleltäni sekaisin ja kaipaan ihmistä, joka ei todellisuudessa luultavasti tiedä kaipaukseni tasosta tai minusta mitään. Sillä kaikki on pääni sisällä.