Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2527)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos aavistelen että otat yhteyttä vkonloppuna? Intuitio on vahvasti sitä mieltä.
Voisin yrittää, olen yrittänyt kyllä jo vuosikausia, vaistosi on oikeassa siinä että kaipaan, ajattelen sinua.
Ottaispa hän. Miehelle oli viesti. Tosi kova ikävä!
Tänään taas kaipasin sinua paljon. Kaipasin sun ihanan rauhallista ääntä, sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun kosketusta. Oikeastaan kaipaan ihan kaikkea sinussa. Öitä, olet ihan parasta maailmassa 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos aavistelen että otat yhteyttä vkonloppuna? Intuitio on vahvasti sitä mieltä.
Jos uskaltaisin..
Uskallat kyllä
Jututan livenä, kun on sopiva hetki, jos olet altis.
Me emme näe koskaan. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bullshit duppiduu
Kökködöö tättärää
Narrataan säynävää
Tänään väsynyt päivä, olen nukkunut ja syönyt jugurttia useiden hampain poistoin jälkeen. Toivottavasti siulla ollut hyvä päivä. Nuku hyvin lounaassa, toivottaa mies täältä jostakin.
Minä en ikinä halunnut pelata tai kilpailla kanssasi. Minä näin jotain enemmän. Harmittaa jos jokin meidän kommunikaatiossa on mennyt vikaan ja olet saanut väärän käsityksen. On eri asia myös leikkiä, flirttailla, pelleillä tms. kuin oikeasti hyökätä toisen kimppuun.
Vaimolle valtameren kokoiset ja levyiset rakkausterveiset. Kohta tulen. -kookospallerosi, coconut balls :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bullshit duppiduu
Kökködöö tättärää
Narrataan säynävää
Eikä vieläkään täynnä pää
Kauneus mitä koen, en osaa sitä tekstillä ilmaista. Täällä varsinkaan. Se on yksin kanssani jonain kesäpäivänä kun olen mieleni syövereissä ja kuvittelen läsnäolon.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Kullervo 😘