Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Kerrohan lisää?
Janistako? Tekee vähän pahaa piestä henkisesti pikkupoikaa, vaikka kuinka tuhma olisi ollutkin.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitpa ikioma halipötkyläni. 🥰 Halisin sua aina. 😍 Ja tekisin yllätyshalihyökkäyksiä.
Mulla tulee yöllä sellaista pistelevää kipua tohon kilpirauhaseen kuin työnnettäisiin neuloja sen vasemmalle puolelle. Ei ole kivaa. 😒 En ole vielä päässyt sinne sydän ja sisätauti lääkäreillä käymään.
-M.K.K
Sulla on ihana ääni. 🥰 itse kuulostan aina typerältä kun puhun sulle mutta sulla on ihana matala ja lempeä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kaipaa sekä tylsyyttä että virikkeitä. Sopivassa suhteessa. Katse tavallaan lepää kun ei ole käynyt kirppareilla hetkeen ja sitten voi löytää taas helmen.
Mun pitäisi pysyä täältä kunnolla poissa. e
Siis avaa nyt tätä.
Loppujen lopuksi miksi valitan. Kaikesta huolimatta asiat eivät ole huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kaipaa sekä tylsyyttä että virikkeitä. Sopivassa suhteessa. Katse tavallaan lepää kun ei ole käynyt kirppareilla hetkeen ja sitten voi löytää taas helmen.
Milloin mennään?
Ostarin helmi
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen naamiot on riisuttava.
Ja pikkuhousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Mikä?
Tuleva. 😊
Toivoin pitempää keskustelua vielä joskus, mutta et halua enää lyhyttäkään. Sääli, minusta olet kiinnostava henkilö vaikka et taida itse niin ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Olisit peruuttanut syliin.
Näinkö sinut?? Jäi sellainen tunne.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän kaipaan draamaa, stressiä tai riitoja. Ja sitä enemmän arvostan rauhaa, mukavaa ja selkeää elämää. Hyväntahtoisia ihmisiä, joilla ei ole ketunhäntä kainalossa.
Sinä toisit kilpailun, kateuden ja kaaoksen elämääni.
Joten ei kiitos.
Tapahtuiko tämä Albertinkadulla vuonna noin 89?