Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2528)
Minua ärsyttää sellaiset täysin utopisia asioita puhuvat ihmiset joilla itsellään on muka enemmän rahaa kuin muilla ja leveilevät ja lupailevat sitä sun tätä ja totuus on se että he puhuvat paskaa.
Vierailija kirjoitti:
"On tarjouksessa."
Miten lunastan?
Tulet pussaamaan.
Tosiasia on, ettet ollut edes harrastanut seksiä selvinpäin kuin yhden naisen kanssa ennen kuin täytit 45 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko naamioituneena hiihtämässä?
Olin🙂
Senkin rontti! 😅
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva muistaa sinua ystävänpäivänä jotenkin, mutta pelkään että ahdistut 😔
kaukaa vain
minä en ahdistu mistään jos tulee aidosta sydämestä. kerran joku oli tiputtanut postilaatikkooni käsin kirjoitetun lapun jossa luki jotakin kaunista jaksamisen toivotusta, ilman allekirjoitusta tosin. se ilahdutti kyllä.
Aloit kiusaajaksi, koska pelkäsit, että nainen kertoo kaikille siitä, että panit sitä, kun se nukkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tarjouksessa."
Miten lunastan?
Tulet pussaamaan.
😘
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, ettet ollut edes harrastanut seksiä selvinpäin kuin yhden naisen kanssa ennen kuin täytit 45 vuotta.
Hyvä niin. Kukaan mitään pukkia halua.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, en edelleenkään ole harrastanut naisen kanssa seksiä, enkä muuten tule harrastamaankaan. Pysyn heterona 🤪
Kiitos vaan mutta en juo kahvia näin myöhään. Minäkin olen antelias vaikka olen köyhä.