Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia elänyt kaivattukiimassa ja silti pysynyt erossa, mikä todennäköisyys on päätyä yhteyttämään?
0%
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen M***a .sun kujeilevat silmät 🥶🥶😘😘😘
Missä pitäisi nähdä?
T Mirva
Mulla on ainakin 2 ensisijaista tavotetta.
1. Päästä kaivattu 2. jalkoihin
2. Hurmata kaivattu 1 ja pitää ehkä käsistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Super paljon pusuja sulle nainen.
Kenelle naiselle tämä?
M, T, N, J ja T naisille.
Kiitos. Syvä suudelma myös sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen M***a .sun kujeilevat silmät 🥶🥶😘😘😘
Missä pitäisi nähdä?
T Mirva
juuei ollu Mirvalle. Kaivatuni tietää misä nähään huomenna. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia elänyt kaivattukiimassa ja silti pysynyt erossa, mikä todennäköisyys on päätyä yhteyttämään?
0%
Ei ole ollenkaan noin pieni. Jos katkaisee pidäkkeensä, jotka ovat pitäneet paikoillaan, vetovoima tekee tehtävänsä.
Yritän olla tekemättä ennakkoon, tai muutenkaan, oletuksia ihmisistä. Tällä kertaa oli kuitenkin intuitioni hyvinkin oikeassa. Olen syystäkin varovainen. Ehkä mun ongelma on se että etsin toisista sellaista naista kuin sä olit. Mutta toista sua ei vain ole olemassa, ja sä olet poissa 💔
Olin kommentoimassa myös että todennäköisyys on 0%.
Ansaitsisit kauniimman ja ihanamman naisen mutta et sä pysty siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Maria. 😘
Eipä ollut Mariallekaan mut ihana silti
Ehkä sä pelkäät ymmärtävää ihmistä. Halusit jonkun helpon ja höynäytettävän jonka kanssa ei tarvitse puhua. Et ole niin paha mitä luulet. Olen pahempi vaikka vähän hyvempi.
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla tekemättä ennakkoon, tai muutenkaan, oletuksia ihmisistä. Tällä kertaa oli kuitenkin intuitioni hyvinkin oikeassa. Olen syystäkin varovainen. Ehkä mun ongelma on se että etsin toisista sellaista naista kuin sä olit. Mutta toista sua ei vain ole olemassa, ja sä olet poissa 💔
Näinhän se menee. Oon kärsinyt noista mummoista jo ihan tarpeeksi.
Pelkäisit sitä kuinka ohjailen sua. Pelkäisit oikeasti rakastua.
Sinut haluan, enkä ketään toista.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsisit kauniimman ja ihanamman naisen mutta et sä pysty siihenkään.
Heh - tämä kuulostaakin tutulta!
Mitäs sulle muutoin kuuluu? Ei ollakaan aikoihin satuttu samoille langoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0%
Ei ole ollenkaan noin pieni. Jos katkaisee pidäkkeensä, jotka ovat pitäneet paikoillaan, vetovoima tekee tehtävänsä.
Yksipuoliseltahan tuo vaikuttaa, jos vuosia kestänyt eikä se toinenkaan tehnyt mitään
Pelkäät sun tunteitasi. Pelkäät mitä ne sulle tekisi. Pelkäät miten itse reflektoisit ja pelkäisit mitä sitten tapahtuisi. Tiedätkö että kestän kaiken.
Kauniita unia kaunottarelle 10km päähän.