Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Jos on vuosikausia elänyt kaivattukiimassa ja silti pysynyt erossa, mikä todennäköisyys on päätyä yhteyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin kun tulee olo etten jaksa enää, mietin sinnuu. Maailmassa on sentään jotain kaunista.
Hyvää yötä 💞
Mä oon aika rosonen.
Ei kun Ruusunen. Tai Lumikki 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin kun tulee olo etten jaksa enää, mietin sinnuu. Maailmassa on sentään jotain kaunista.
Hyvää yötä 💞
Mä oon aika rosonen.
Ei kun Ruusunen. Tai Lumikki 💞
Otan ruususen. Ei toimi Lumikki oikee.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tie kaivattuni luo olisi jo mutkattomampi ilman rajoituksia ja esteitä. Liian kauan on pitänyt mennä kiertoteitä.
Sitähän se on varattuna, esteitä ja rajoituksia.
Tunteilla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
HYJKU<3
HIFK !!
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko taas yhteydessä jossain vaiheessa? Mitä olet mieltä, vai onko se mielestäsi kiellettyä?
Ollaan vaan. Sitten kun ei ole muuta kuin aikaa. Silloin on lapset muuttaneet pois kotoa. Silloin ollaan harmaampia, hitaampia, tylsempiä, jommallakummalla jo joku syöpä todennäköisesti. Sitten olen ehkä tarpeeksi viisas ja rohkea tehdäkseni jotain tälle.
Huomiseen M***a .sun kujeilevat silmät 🥶🥶😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
~💕
Upottaisin kädet röyhkeästi
sun paitasi alle,
hampaat sun lihaisaan niskaan.
Sun feromonit humalluttaisi
mut. Vahva epäilys.
💞~
<HY>, Hottis. ~ E 🧲
Luoja mikä seksikkyys hänessä poreilee!
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia elänyt kaivattukiimassa ja silti pysynyt erossa, mikä todennäköisyys on päätyä yhteyttämään?
Vittuilusta päätellen aika hyvä.
Löysin (tai oikeastaan se tarjoiltiin) sinulle sopivan muinaissuomalaisen nimen. Olet minun Kultimoni. Kauniita unia. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilusta päätellen aika hyvä.
Ei siinä ollut kettuilua. 😟
Vierailija kirjoitti:
Löysin (tai oikeastaan se tarjoiltiin) sinulle sopivan muinaissuomalaisen nimen. Olet minun Kultimoni. Kauniita unia. 💕
No ei mulle, mutta punastun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne on ne naiset, sellaiset ihanat naiset, joita kaipausketjussa illoin kaivataan.
Me ollaan estyneitä kaikki, kun oikein tarkkaan funtsitaa .Me ollaan vankilassa elämän ihan jokainen. sivust
Nope. Vain sinä olet.
Ikävä sun lämpimiä silmiä. Pääsisinpä edes kerran kertomaan sulle, kuinka monilla eri tavoilla oot ihana. Sun pitäis saada kuulla.
Eipä niin sitten koskaan käynytkään...
Hyvää ja ihanaa yötä rakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Samoin.
T
HYJKU<3