Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6962)
Anteeksi se mitä sanoin viime yönä. Puran oman epävarmuuteni sinuun ja se on väärin. En koskaan ole halunnut loukata sinua, en satuttaa millään lailla. Minä olen tällainen, rikkinäinen ihminen.
Multa taas ei riitä minkään valtakunnan temput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskominen on hauskaa niin kauan kunnes lähtee elämältä pohja, syrjäytyy, joutuu hoitolaankin jne. Kokemuksesta. Näin on turvallisempi.
Niin. Kaikissa tilanteissahan ei aina voi niin hyvin, usko kaikkeen tai halua kaikkea. Ihan normaalia ja tervettä. Kaikella on tarkoituksensa.
Se on jännä miten jonkun toisen harhat ovat ok ja toisen eivät, uskonnon nimissä.
Tämä! 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
En usko mihinkään yliluonnolliseen.
Olisi tylsistyttävää hihhulin enkulijuttuja kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskominen on hauskaa niin kauan kunnes lähtee elämältä pohja, syrjäytyy, joutuu hoitolaankin jne. Kokemuksesta. Näin on turvallisempi.
Niin. Kaikissa tilanteissahan ei aina voi niin hyvin, usko kaikkeen tai halua kaikkea. Ihan normaalia ja tervettä. Kaikella on tarkoituksensa.
Se on jännä miten jonkun toisen harhat ovat ok ja toisen eivät, uskonnon nimissä.
Eriarvoistaminen on nykyaikaa. Vaatii aivoja ymmärtää oikein.
Suurin on rakkaus. Sydän valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko taas yhteydessä jossain vaiheessa? Mitä olet mieltä, vai onko se mielestäsi kiellettyä?
Pallo on sulla 🏀 Ilahtuisin, jos saisin sulta minkä tahansa viestin.
Miksi pallo kuuluu hänelle?
Koska mulle jäi fiilis, että ketään siellä päässä ei kiinnosta nähdä tai edes pitää yhteyttä.
Jos joku ei vastaa sun puheluihin tai viesteihin, niin jatka matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä varmaan niihin asioihin jotka kiinnostavat, siten niitä myös löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei koe mitään, ei usko mitään. Ja se on hyvä niin,kaikki ovet eivät aukea kaikille.
Minä valitsin sinut, sinä et valinnut minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyä varmaan niihin asioihin jotka kiinnostavat, siten niitä myös löytää.
Kysyikö joku sulta neuvoja? Ei.
Terveiset ystävälle, jolla on hyvät edut...!
Miksi kuvitteöet olevasi neuvoinesi viisaampi muita? Oletatko ettei muut osaa itse ajatelle ja elää elämäänså ilman neuvojasi?
Suukottelin sinua unessa, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei koe mitään, ei usko mitään. Ja se on hyvä niin,kaikki ovet eivät aukea kaikille.
Onneksi ei ole enkeleiden ovet auenneet. En välittäisi joutua psyk.hoitoon harhojen vuoksi.
Mahdollisimman sukkela tapa poistua planeetalta kun sen aika on. Se lienee suurin haaste 🤔 en haluaisi kuolla pommi-iskussa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lämmintä. Drinkki kädessä elämä hymyilee aina
Eikä hymyile, kun täällä olet. Sä juot yksinäisyyteesi ja roikut vauvassa. Jos sä olisit onnellinen ihminen, niin sä tekisit lämpimän paikan juttuja etkä dokais vauvassa. On tietenkin mahdollista että sä oot jossain juupajoella kylmässä töllissä ja juot kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi se mitä sanoin viime yönä. Puran oman epävarmuuteni sinuun ja se on väärin. En koskaan ole halunnut loukata sinua, en satuttaa millään lailla. Minä olen tällainen, rikkinäinen ihminen.
Et kuulosta ollenkaan toivottoman rikkinäiseltä, kun osaat nähdä omat toimintatapasi ja pyytää anteeksi. Ei kai täällä oikein kukaan täysin ehjänä elämästä selviä. Uskon että saat anteeksi kenelle tuo sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole enkeleiden ovet auenneet. En välittäisi joutua psyk.hoitoon harhojen vuoksi.
Näkevät varmaan ufomiehiäkin😂 enkeleiden lisäksi.