Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkukelkkailemaan..
Nyt kelkka ainakin luistaisi. Ensi viikolla sitten vauhti päälle ja mäkeä laskemaan.
Juu, kunnon riehat..
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon iloa ja energiaa oot tuottanut olemassaolollasi 💖💖💖
Mielelläni tietäisin.
Kun saanut kuulla "kukaan ei susta tykkää" on vapautunut odotuksesta ja oletuksesta jonkun tykkäävän. Voi elää elämää miellyttämättä muita.
Ketään, jonka kanssa ei ole viesti ja kasvokkaisyhteyttä, en kaipaa. Eli vapaa ketjusta ja palstastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko taas yhteydessä jossain vaiheessa? Mitä olet mieltä, vai onko se mielestäsi kiellettyä?
Miten niin kiellettyä.
Siten, koska jollain ei ole lupaa mennä toisten kanssa leikkimään.
Nii ku sen äiti ja isi kielsi sitä, siks.
Söin palan pullaa ja 3 karkkia. Oon epäonnistunut. 😔
Vierailija kirjoitti:
Söin palan pullaa ja 3 karkkia. Oon epäonnistunut. 😔
No etkä ole. Hyväksy itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Kun saanut kuulla "kukaan ei susta tykkää" on vapautunut odotuksesta ja oletuksesta jonkun tykkäävän. Voi elää elämää miellyttämättä muita.
Ketään, jonka kanssa ei ole viesti ja kasvokkaisyhteyttä, en kaipaa. Eli vapaa ketjusta ja palstastakin.
Ei kannata uskoa yhden ihmisen "kukaan ei koskaan tuu tykkäämään susta" höpinöitä.
Siitä olen samaa mieltä että ei ole mitään järkeä kaivata henkilöä jota ei koskaan nää kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa yhden ihmisen "kukaan ei koskaan tuu tykkäämään susta" höpinöitä.
Siitä olen samaa mieltä että ei ole mitään järkeä kaivata henkilöä jota ei koskaan nää kasvokkain.
Totuus on ettei sillä ole väliä, koska en minäkään tykkää hänestä/heistä😂
Vain niistä kenen kanssa on yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Saan myös kuulla tuollaista välillä, mutta on tietysti pelkkää kuraa. Aivan varmasti monikin tykkää. Sivu
Se kenelle en ole viikon aikana vapaa-ajalla kännykkään viestinyt, sitä en myöskään kaipaa.
Mitäkähän lomalainen mahtaa tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Se kenelle en ole viikon aikana vapaa-ajalla kännykkään viestinyt, sitä en myöskään kaipaa.
Okei hyvä. Käytät sanaa kännykkä eli olet puumeri eli kristuksen vanha. Eli ohi, en omi!
Vierailija kirjoitti:
En ehkä sittenkään usko kuoleman jälkeiseen, eli tilanne on suhteellisen kriittinen.
Jaa miksi?
Masentavaa kun ei halua uskoa mihinkään. Varmasti aika tylsääkin.
Minäkin olen aika musta enkeli mutta valoisampi kuin miltä saatan näyttää.
Ei kannata uskoa mihinkään mitä ei selvästi ole niin ei tule äkkijyrkkiä pudotuksia. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
💜 Ametisti
Mulla on välillä kaulassa ametisti.
T:Vesinainen
Sanoja etsin, mutta ei mitään mulle missään...