Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (7657)

Vierailija
6661/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piipii, sä et ole mikään tavallinen jalokivi, olet se harvinainen, jota ei löydä etsimälläkään.💎

😭😭😭😭 Sinä myös, rakas. Saanko löytöpalkkion, jos paljastan olinpaikan? Tulisin ikionnelliseksi, jos saisin palkkioksi yhden ihanaisen.

Vierailija
6662/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä

Sama

Vierailija
6664/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, et sain kohdata sut tais olla paras sattuma, mikä mulle on koskaan tapahtunut. Toki siitä voidaan olla montaa mieltä😉

Vierailija
6665/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

Vierailija
6666/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I k ä v ä

Vierailija
6667/7657 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siulla on olna hyvä ystävänpäivä.Oisitpa ystäväin. Ironista kyllä meni poikki välit lapsuuen kaverin kanssa. Lounaaseen naiselle rakkauella.

Vierailija
6668/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vuosia sitten ystävänpäivänä kun tajusin kaiken olleen harhaa. Olin laittamassa viestiä, niin tajusin että mut oli estetty. Se häpeän määrä. Kuinka tyhmä ihminen voi olla. Semmone muisto vaan. 

Vierailija
6669/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli vuosia sitten ystävänpäivänä kun tajusin kaiken olleen harhaa. Olin laittamassa viestiä, niin tajusin että mut oli estetty. Se häpeän määrä. Kuinka tyhmä ihminen voi olla. Semmone muisto vaan. 

Se on yksi pahimmista kun tajuaa harhan ja jälkeenpäin kieriskelee siinä tunteessa. 

6670/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Onko kaivattusi ystäväsi?

Kyllä on 💖 

Vierailija
6671/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi pahimmista kun tajuaa harhan ja jälkeenpäin kieriskelee siinä tunteessa. 

En voi ymmärtää miksi edes ryhdyin tuohon. Ehkä olin vaan niin sekaisin että tarvitsin jotain positiivista mihin uskoa. Tekisin mitä vaan jos voisin vetää viestini takaisin. Jouduin vaan pilkatuksi. 

Vierailija
6672/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi edes ryhdyin tuohon. Ehkä olin vaan niin sekaisin että tarvitsin jotain positiivista mihin uskoa. Tekisin mitä vaan jos voisin vetää viestini takaisin. Jouduin vaan pilkatuksi. 

Eihän vastaanottaja saanut sinun viestiä, jos olit estetty. Ainakin wa toimii niin.

Vierailija
6673/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vastaanottaja saanut sinun viestiä, jos olit estetty. Ainakin wa toimii niin.

No mutta kun ne aikaisemmat viestit sai. Mihin ei vastannut. Ja mä en harhoissani tajunnut lopettaa. Kuinka noloa. 

Vierailija
6674/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun ne aikaisemmat vi

Miksi kuvittelet että hän luki ne?

Vierailija
6675/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Älä kaipaa vaan häpeä sitä mitä olet hänelle tehnyt. Ilkeitä asioita jos hän ei kerran lähelläsi halua olla. Et osaa katua tai hävetä vaikka pitäisi. Suo toiselle onni sen kanssa kenen kanssa hän nyt on.

Vierailija
6676/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä en saa.

Vierailija
6677/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en saa.

Ehkä hän olisi ollut se oikea koska kaipaat. Täysin sinulle sopiva mutta kohtelit yhtä huonosti kun kaikkia muitakin? Teit väärin ja nyt maksat. Pahinta on menettää ihminen jota rakastaa. Sen jälkeen mikään ei enää tunnu miltään, koskaan.

Vierailija
6678/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää laskiassunnuntai aamua kaivatulleni !

Vierailija
6679/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähettänyt ystävänpäivätoivotusta eikä kukaan mulle. 

Minä lähetin ja sain. Poika vielä viestitteli päivemmällä uudestaan ja kertoili kuulumisia, sitten illalla vielä soitti hihityspuhelun. Happy day! 🙂 

Vierailija
6680/7657 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähettänyt ystävänpäivätoivotusta eikä kukaan mulle. 

Minä lähetin ja sain. Poika vielä viestitteli päivemmällä uudestaan ja kertoili kuulumisia, sitten illalla vielä soitti hihityspuhelun. Happy day! 🙂 

Hellan lettas sentään oliko tämä terveinen kaivatullesi 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Vastasin tuohon kommenttiin, et ehkä huomannut.

Eilen kirjoitin teille ketjuun aikaterveisiä mutta ette olleetkaan juttutuulella.

Illalla tuli tämä kappale mieleeni vielä, laitetaan nyt aamukappaleeksi tässä samalla.

Sain tämän kappaleen joskus eräästä musakanavoinnista. 

Huomenta kaikille.

Ketju on lukittu.