Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6707)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähettänyt ystävänpäivätoivotusta eikä kukaan mulle.
Minä lähetin ja sain. Poika vielä viestitteli päivemmällä uudestaan ja kertoili kuulumisia, sitten illalla vielä soitti hihityspuhelun. Happy day! 🙂
Hellan lettas sentään oliko tämä terveinen kaivatullesi 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vastasin tuohon kommenttiin, et ehkä huomannut.
Eilen kirjoitin teille ketjuun aikaterveisiä mutta ette olleetkaan juttutuulella.
Illalla tuli tämä kappale mieleeni vielä, laitetaan nyt aamukappaleeksi tässä samalla.
Sain tämän kappaleen joskus eräästä musakanavoinnista.
Huomenta kaikille.
Niin tärkeä on mieli. Jumalallinen kanava.
Jos on egoistinen niin tietenkin on oltava tarkkana siitä mikä on hyvää ja mikä huonoa.
Ihan kiva ketju välillä kun saa kirjoittaa ihan rauhassa. Lähdimme porukassa matkaan ja yksi toisensa jälkeen on jättäytynyt jo pois. Täällä minä vieläkin olen, harvemmin enää käynyt ketjussa mutta jostakin syystä aina välillä tulee vilkaistua vieläkin.
Kaikki on siis hyvin. Elämä on tasaantunut. Kaikki on muuttunut. Sama ihminen olen kuitenkin edelleenkin, miksipä tässä muuttuisikaan.
Terveisiä koko universumille.
Hahmoja riittää virtuaalitodellisuudessa, niitäkin jaetaan tarkoituksenmukaisesti.
Enkelit ovat tuttuja ja turvallisia.
Heipparallaa 🖤
Mammat muistakaa aamupano ja antakaa rohkeasti kakkosta!
Vierailija kirjoitti:
Just istuskelen paskalla tässä. Kakkoseni lähettää tyhruisia terveisiä juuri sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just istuskelen paskalla tässä. Kakkoseni lähettää tyhruisia terveisiä juuri sinulle!
Kiitos! Jöpöttääkin jo. Voisin tulla tekakoitumaan suoleesi.
Terveisiä muillekin!
Onko ok lähettää ystävänpäiväterveisiä ja sydämiä naimisissa olevalle naiselle?
Joka tapauksessa lähetin.
Miksei kaivattu saisi olla ystävä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Toivottavasti saatte toisenne! 🥰🧡
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Jos niin päätit, se on sinun päätöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Totta, kaksinnaiminen on edelleen kielletty, vaikka kaksin tai kolmin naiminen ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Jos niin päätit, se on sinun päätöksesi.
Kenelle luulet horsevasi sinä harhainen nyyrikki🤦🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Totta, kaksinnaiminen on edelleen kielletty, vaikka kaksin tai kolmin naiminen ei ole
Sieltä saapu tietäjä harhaisista pahin joka ukkonsa yritti kahlita mu ukko kimpaantui päätti omalla tahdollaan jättää hirmun yksin katkeruus tu tunne pahin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en saa.
Sieltä saapu tietäjä harhaisista pahin joka ukkonsa yritti kahlita mu ukko kimpaantui päätti omalla tahdollaan jättää hirmun yksin katkeruus tu tunne pahin
Kirjoitusasu ei minua hämää, mutta hauskaa, että sulla mielikuvitus pelaa. Joillakin on se on jopa autonominen.
Vierailija kirjoitti:
Sama virhe tuli tehtyä minullakin. Nyt täytyy taas pitää taukoa.
Minä lähetin ja sain. Poika vielä viestitteli päivemmällä uudestaan ja kertoili kuulumisia, sitten illalla vielä soitti hihityspuhelun. Happy day! 🙂