Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (6671)
Ei ole pakko vastata, mutta mietin vain, että tuntuuko sinusta, että et kelpaa, kun tulet torjutuksi vai vihastuttaako vain se, että toiveitasi ei oteta huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla retkahtanut sinuun taas, nainen. 🥹
Retkahdusvammat täytyy ottaa vakavasti ettei tule ikäviä yllätyksiä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla retkahtanut sinuun taas, nainen. 🥹
Haluan omia, vaikka en usko että minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vihainen ja väsynyt siitä että aina mun tarpeeni tyrkätään sivuun.
🥹 Kilpailuta palveluntarjoaja. Joku muu ei tyrkkäisi sivuun.
Aika roisi idea, mutta kannatettava.
Se oli metafora. En suosittele kokeilemaan käytännössä, vaikka varmasti tulisi paljon hyviä tarjouksia. Minäkin voisin laittaa omani. 😃
Mä en alennus moiseen. Suorahankinta tei ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus- ei kassiketju
olen samaa mieltä. häiritsee älyttömästi se/ne miehet, jotka jatkuvasti täällä kertovat kassiensa tyhjentämisistä. ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus- ei kassiketju
olen samaa mieltä. häiritsee älyttömästi se/ne miehet, jotka jatkuvasti täällä kertovat kassiensa tyhjentämisistä. ällöttävää.
Eräänlaiset designkassit nekin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vihainen ja väsynyt siitä että aina mun tarpeeni tyrkätään sivuun.
🥹 Kilpailuta palveluntarjoaja. Joku muu ei tyrkkäisi sivuun.
Aika roisi idea, mutta kannatettava.
Se oli metafora. En suosittele kokeilemaan käytännössä, vaikka varmasti tulisi paljon hyviä tarjouksia. Minäkin voisin laittaa omani. 😃
Mä en alennus moiseen. Suorahankinta tei ei mitään.
Mulla on arvaukseni, kumpaan päädyt.
En saanut kaivatultani ystävänpäivätoivotusta, joten lähetin itse hänelle sellaisen varustettuna hymiöllä. Sain toivotukset takaisin, varustettuna sydämellä. Kannatti siis olla aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ystävänpäivän yksinäiseltä. Toivottavasti sulla paremmin 💞
**** (-> naiselle)
💝
Vierailija kirjoitti:
En saanut kaivatultani ystävänpäivätoivotusta, joten lähetin itse hänelle sellaisen varustettuna hymiöllä. Sain toivotukset takaisin, varustettuna sydämellä. Kannatti siis olla aloitteellinen.
Vau! 👏🏽👏🏽👏🏽
"En saanut kaivatultani ystävänpäivätoivotusta, joten lähetin itse hänelle sellaisen varustettuna hymiöllä. Sain toivotukset takaisin, varustettuna sydämellä. Kannatti siis olla aloitteellinen. "
Varmasti. :D "nyt se mun kaivattu lukee tän ja laittaa mulle viestin!!"
Petteri vanha hinaaja. Koska tunninjuna valmistuu? Pääset vanhana veturimiehenä keskelle, parhaalle paikalle ja saat edestä ja takaa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
"En saanut kaivatultani ystävänpäivätoivotusta, joten lähetin itse hänelle sellaisen varustettuna hymiöllä. Sain toivotukset takaisin, varustettuna sydämellä. Kannatti siis olla aloitteellinen. "
Varmasti. :D "nyt se mun kaivattu lukee tän ja laittaa mulle viestin!!"
Kateellinen p@skakasa oot.
Näen kaivattuani naista ohimennen säännöllisesti mutta mielessäni on nyt ollut muutama sekunti viime kesältä, kun näin hänet t-paidassa sivusta päin ja vasta silloin näin selkeästi hänen voimakkaan pystyn ryhtinsä. Sopii siihen, mitä olen jo aikaa sitten havainnut. Rauhallinen ja hillitty. Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että hänelle sopisi lemmikkileijona, siis jos hänkin olisi sinkku. Tasaiselle sinisilmälle(ni).
Vierailija kirjoitti:
Petteri vanha hinaaja. Koska tunninjuna valmistuu? Pääset vanhana veturimiehenä keskelle, parhaalle paikalle ja saat edestä ja takaa oikein kunnolla.
Reps, mut älä viitti ettei se kuvittele itseään kaivatuksi
Sivusta kumminkin.
Sama