Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6672)
Itkien alkoi, itkien päättyy tämä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa hänelle, kuinka paljon oon häntä miettinyt ja kaivannut ja kuinka paljon haluaisin hänet mun elämään, mut kun hän on siinä, niin oon vaan niin ahdistunut, ettei henki kulje.
Jos toinen ahdistaa noin paljon jo tuossa vaiheessa, tuskin homma on kovinkaan hyväksi kenellekään.
Niin, no mulla on sosiaalista ahdistusta. En useinkaan uskalla avata suuta kuin tutussa porukassa, siitä koitan päästä eroon.
Eikö kaivattu ole sulle tuttu?
Oli mullakin melko pitkäänkin muka unelmien mies, kunnes ei ollut. En ota noita tosissaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä hyvä elämä.
Vieressä armaan, vaimon parhaan.
Mitä teet ketjussa? sv
Narsisti trollaa vaan ja ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa hänelle, kuinka paljon oon häntä miettinyt ja kaivannut ja kuinka paljon haluaisin hänet mun elämään, mut kun hän on siinä, niin oon vaan niin ahdistunut, ettei henki kulje.
Jos toinen ahdistaa noin paljon jo tuossa vaiheessa, tuskin homma on kovinkaan hyväksi kenellekään.
Niin, no mulla on sosiaalista ahdistusta. En useinkaan uskalla avata suuta kuin tutussa porukassa, siitä koitan päästä eroon.
Eikö kaivattu ole sulle tuttu?
Ei ole. Tai ollaan joskus kirjoiteltu paljonkin, mutta siitä on aikaa. Jos hän olisi tuttu, niin oisin tunnustanut tunteet jo aikoja päiviä sitten suoraan hänelle.
Miksen pääse sun ovimaton alle?
Se hetki kun tajuut et oikeasti mahtuisit kaivatun ovimaton alle. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on oletus, joka on virheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on oletus, joka on virheellinen.
😍
Vierailija kirjoitti:
Esim. vaimovaimo on sellainen
Keltä meitsille terveiset? Vaimo on harvoin kotona, siksi kai minäkin joskus ketjussa viihdyn. Kaipausta voi olla monenlaista. Enkä btw useinkaan hehkuta täällä vaimon ja mun välistä suhdetta. Se kuuluu vain meidän välillemme. Hyvää ystistä, ketjuttyypit! Toivottavasti teilläkin on kavereita ympärillä 😘 the.m one n only waimowaimo
Jos lähtee, pitää viedä ikävä mennessään.
Vähän omistan ja kommentoin että minäkään en ole narsisti vain siksi että puhun ääneen. Se ei myöskään ole ärsyttämistä joten jos siitä ärsyyntyy niin syynkin voisi kertoa rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän omistan ja kommentoin että minäkään en ole narsisti vain siksi että puhun ääneen. Se ei myöskään ole ärsyttämistä joten jos siitä ärsyyntyy niin syynkin voisi kertoa rohkeasti.
Se on se lapsellisuutesi joka tuntuu pahentuvan vuosi vuodelta 🤷
Sun luokse on ollut yhtä helppo päästä kuin liukkaan ylämäen päälle, eivätkä ole auttaneet hyvät nastat, neliveto tai hiekka.
Kadulla K:n?