Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6681)
Hyvää klo 18.05 kaipaamalleni
Vierailija kirjoitti:
Hyvää klo 18.05 kaipaamalleni
Kiitos klo 18.06.
-Erkki
Aikaa voi ajatella itsestä käsin, omasta tietoisuudesta käsin. On ihan normaalia että joskus tuntuu että aika kuluisi hyvin nopeasti tai vastaavasti voi tuntua siltä kuin aika ei kuluisi millään. Aika kuluu silti koko ajan samalla tavalla, me vain koemme ajan kulumisen omalla tavallamme.
Mikähän määrä kaipausta riittäisi?
Hyvää ystävänpäivää A:lle. 🥰
-A
Vierailija kirjoitti:
Aikaa voi ajatella itsestä käsin, omasta tietoisuudesta käsin. On ihan normaalia että joskus tuntuu että aika kuluisi hyvin nopeasti tai vastaavasti voi tuntua siltä kuin aika ei kuluisi millään. Aika kuluu silti koko ajan samalla tavalla, me vain koemme ajan kulumisen omalla tavallamme.
Erikseen on vielä se hienous miten ajan saa kulumaan hyvin ja tehokkaasti.
Olen ollut joskus hämilläni siitäkin kuinka paljon olen saanut aikaan tietyssä ajassa. Olen jopa hämmästellyt ajan tehokasta käyttämistä. Tietyssä ajassa voi saavuttaa hyvin paljon asioita ja joku muu saattaa jopa ihan ihmetellä tätä asiaa.
Ajan kokemus voi siis vaihdella hyvin paljon yksilöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän määrä kaipausta riittäisi?
2 kg on passeli määrä
Aika voi myös tuntua kuluvan hukkaan tai jopa mennä ohitse.
Vuodet kuluvat mutta joku voi kokea käytännössä vain istuneensa kaikki nämä vuodet ajan kuluessa ohitse.
Harhaisuus voi liittyä kokemuksiimme eri tavoilla. Sen myönnän että voi tuntua siltä kuin aika olisi vain harhaa. Kokemushan on todellinen mutta ei se tarkoita sitä että itse aika olisi oikeasti harhaa.
Hyvää ystävänpäivää ja yksi tajunnanräjäyttävä suudelma, rakas.
Älä käännä katsettasi, mä hoksaan sen. Minä näen kyllä sinut, tunnistan sinut aina sekunnissa missä ikinä kohtaammekaan. Olen nähnyt sinut aina, -80 luvulta saakka, ei se ole siitä muuksi muuttunut vaikka sydämeni pistit palasiksi. Jäät edelleen kiinni silmiini ja sieluuni, se tunne ei ole kadonnut ikinä. Tietäisitpä vaan.
Hyvää ystävänpäivää J...
Vierailija kirjoitti:
Harhaisuus voi liittyä kokemuksiimme eri tavoilla. Sen myönnän että voi tuntua siltä kuin aika olisi vain harhaa. Kokemushan on todellinen mutta ei se tarkoita sitä että itse aika olisi oikeasti harhaa.
Tähän voi liittyä pysähtyneisyyden tunne, tunne siitä että aikaa ei ole/se on vain harhaa/illuusio. Tällöin ihmisellä on jokin prosessointi meneillään ja tämä liittyy siihen.
Ajatelkaa siis rauhassa ja ymmärtäkää erilaisuudesta ja erilaisista tilanteista.
Kaikesta huolimatta aika on keksitty ja se on olemassa. Keksitty aika kuluu koko ajan eteenpäin. Koko ajan elämä etenee ja tietyt asiat eivät vain koskaan pääse palaamaan.
Kiitos kun kuuntelit.
Miten sellainen, joka ei paina yhtään kiloa, voi painaa niin paljon kuin kaipaus painaa? Se on raskasta, vaikka sen pitäisi olla höyhenen kevyttä. En kaihda kantamuksia, niitä riittää. Yleensä ne saa jossakin vaiheessa heittää pois tai joku muu jatkaa kantamista. Tämän voisin kuitenkin jättää pois harteiltani, koska olen kantanut kauan eikä näy määränpäätä, jossa sen voisi vaihtaa sellaiseen, joka kulkee vierellä.
Hyvää ystävänpäivää T. Sydän ja pää paikallaan?
``Sinä ystävä tiedätkö sen
Minä yksin ois kestänyt en
Mut silloin mua kuuntelit ymmärtäen
Niin unohdin pettymyksen
Elän päivän, elän kaksi
Kaikki muuttuu paremmaksi
Elän jälleen, tunnen sen
Kuljen tietäin toivoen...``
Ehkä ensi kesä tuo eteen jonkun, joka ei pelkää antautua tunteilleen kokonaan. Enkä itsekään enää pelkäisi.
👩🏫💞👨🏼🏫