Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (5635)

Vierailija
5561/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu taas aika lailla siltä, että välissä on kulkematon suo. 

Ei hätää, täällä olis yks kokenut suonkävijä, Missä tavataan?n

Vierailija
5562/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin kysymään vielä tarkennuksen siihen maanantain pöytäkirjan tarkistukseen. Minun täytyy tuoda vuoden vanha laiton henkilörekisteri pöytäkirjan liitteeksi.

Laiton henkilörekisteri :DDDD terveisii kaivatulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalinen kompassi. Jostain syystä se on vain rikki tässä asiassa. Aivan kuin en osaisi rinnastaa näitä eri samoja elementtejä sisältäviä suhdemuotoja keskenään. Normaalit ihmiset kilpailevat toisistaan, kokevat mustasukkaisuutta, omistushaluisuutta jne.

Olen arvellut, että tässä se johtunee siitä miten radikaalisti erilainen vertailukohde on itseeni nähden sekä myös millaisia kokemuksia minulla on miehistä. 

Vierailija
5564/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin kysymään vielä tarkennuksen siihen maanantain pöytäkirjan tarkistukseen. Minun täytyy tuoda vuoden vanha laiton henkilörekisteri pöytäkirjan liitteeksi.

Hienoa, unohdinkin mainita siitä. Minulta löytyy siihen tuoreampia lisäyksiä, tosin laittomia nekin. Nähdään maanantaina.

Vierailija
5565/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan toivottamaan kauniita unia sille, joka tuntee mut taskuja myöten. Enkä edes ymmärrä, miten sen teet (nainen). Hyvää yötä.

Black sheep

Vierailija
5566/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tosiasiassa en myöskään tiedä tuosta vertailukohteesta tarpeeksi tehdäkseni järjellistä arviota.

Vierailija
5567/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja en ollut minä, mutta otaksun, että olet kaipaamani. Mulle sopii ehdottamasi aika, mutta entä paikka? 😆

Älä tule sivusta toisten tapaamisiin sekaantumaan. Olet vain nimi pöytäkirjassa.

Vierailija
5568/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle iltapäivällä viestin, mutta se katosi tunnin sisällä mystisesti. 

Vierailija
5569/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin täällä moni muu. En haikaile enää päämäärää vailla olevia ihmisiä, sellaisia jotka muodostavat tunnesiteen mutta jotka pakenee omiin pelkurimaisiin maailmoihinsa. Aion tästä edes olla vapaa ja onnellinen. Saan rakastaa, olla oma itseni, ruma/kaunis, sporttinen/ pyöreä. Pidän omista arvoista kiinni enkä pelkää enää ihmisten kieroja valheita, enkä varsinkaan sitä etten miellytä heitä jotka esittävät muuta ja pakenevat. En anna enää aikaani heille joille ihmiset ovat pintaliitoa ja jotka pönkittävät egoansa isoissa porukoissa tai milloin minkäkin uuden harrastuksen ja materian kanssa.

Saan vain olla. Vaikka olisin pöljä tai vähä-älyinen, tiedän että olen rehellinen ja ihana ihminen omien oikkujeni kanssa. Minun ei tarvitse olla hiljaa tai hyväksyä. Mielummin sanon asiani ja olen väärinymmärretty. Kasvan ja kehityn :)

Vierailija
5570/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on hauras ja herkkä eikä hyvää työntekijää saisi potkia yllättäen pois omien murheiden takia. Olin 10 v samalla työnantajalla, elin valtavassa elämänkriisissä enkä saanut sympatiaa vaan potkut.

Vierailija
5571/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan toivottamaan kauniita unia sille, joka tuntee mut taskuja myöten. Enkä edes ymmärrä, miten sen teet (nainen). Hyvää yötä.

Black sheep

Molemminpuolista aina ollut kaikki tuo.

Vierailija
5572/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuli paha?

Kaikki ovat tavallaan pahoja, vaikka muuta väittävät. ( Ja kohta siitä intetään.)

Luonnevikaisilla on tapana kuvitella, että kaikki muutkin ovat sellaisia.

Tulihan se sieltä 🤣

Vierailija
5573/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on toivoton vaikka samalla tuntuu että meidän välillä on jotain. En vain jaksaisi tällaista mikä ei etene mihinkään. Miksi en osaa tällaista?

Vierailija
5574/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko imarreltu että ruikutan täällä joka ilta että ota jo yhteyttä ja kysy jo mitä asiaa mulla oli? Vihastuttaa miten oot noin välinpitämätön vaikka tein sulle sen todella helpoksi tulla lähemmäksi. Tunnen itseni täysin typeräksi että en pysty jatkamaan elämää vaan jäin totaalisesti jumiin suhun. Tietäisitpä kaiken miten tää on vaikuttanut muhun. No enpä kerro kun et ota yhteyttä. 

Olisipa omalta kaivatultani. 

T. Mies sivusta.

Vierailija
5575/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lähdin sieltä sillä fiiliksellä, että ehkä tykkäät, ehkä et. 

Kyllä tykkään. En vaan tiedä miten näyttäisin sen.

Katso silmiin ja hymyile

-sivusta

Vierailija
5576/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuli paha?

Kaikki ovat tavallaan pahoja, vaikka muuta väittävät. ( Ja kohta siitä intetään.)

Luonnevikaisilla on tapana kuvitella, että kaikki muutkin ovat sellaisia.

Tulihan se sieltä 🤣

Tuleehan se.

Vierailija
5577/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuli paha?

Ihmisen oma valita.

Vierailija
5578/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vakavia asioita ihmiselämään että kuka ottaa vastuun.

Vierailija
5579/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Piipii.

Vierailija
5580/5635 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin täällä moni muu. En haikaile enää päämäärää vailla olevia ihmisiä, sellaisia jotka muodostavat tunnesiteen mutta jotka pakenee omiin pelkurimaisiin maailmoihinsa. Aion tästä edes olla vapaa ja onnellinen. Saan rakastaa, olla oma itseni, ruma/kaunis, sporttinen/ pyöreä. Pidän omista arvoista kiinni enkä pelkää enää ihmisten kieroja valheita, enkä varsinkaan sitä etten miellytä heitä jotka esittävät muuta ja pakenevat. En anna enää aikaani heille joille ihmiset ovat pintaliitoa ja jotka pönkittävät egoansa isoissa porukoissa tai milloin minkäkin uuden harrastuksen ja materian kanssa.

Saan vain olla. Vaikka olisin pöljä tai vähä-älyinen, tiedän että olen rehellinen ja ihana ihminen omien oikkujeni kanssa. Minun ei tarvitse olla hiljaa tai hyväksyä. Mielummin sanon asiani ja olen väärinymmärretty. Kasvan ja kehityn :)

Nämä terveisesi kaivatulle miehelle?