Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2527)
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska tutustua oot ihan ainutlaatuinen,tuskin nähdään. Kiva jutella ja nauraa oikein kunnolla. Hyvää elämää sinulle. Toivottavasti kaikki järjestyy sen asian tiimoilta.
Hyvää jatkoa sulle myös ja kaikkea hyvää elämääsi 💖
Vierailija kirjoitti:
"Kos uskoo omiin arvoihin, ne johdattelee meitä siihen suuntaan millaiseksi haluamme kaiken ympärillämme muovautuvan."
Mitä arvosi ovat?
Himojen ja halujen sijaan uskon pysyvämpään. Pinnallisuus on minulle vierasta, hengellisyys rauhoittaa ja maadottaa minua. Haluan uskoa siihen että inhimillisyys ja rakkaus ovat tunteetonta rahaa suurempia. Hetkellisten mielijohteiden sijaan käytän aikani sieluni ravitsemiseen mikä auttaa ja tukee minua ja tunnen oloni yhä ehyemmäksi. Olen avarakatseinen, havainnoin maailmaa avoimin silmin, kohtaamiset ovat minulle arvokkaita, arvostan ja kunnioitan jokaista ihmisyksilöä sellaisena kuin he ovat, tahdon ymmärtää ihmisiä paremmin miksi he käyttäytyvät siten kuin käyttäytyvät, tahdon kuunnella heitä ja oppia, kehittyä sekä viisastua mutta en heidän kauttaan pyrkiä rakentamaan omaa elämääni vaan filtteröidä ja suodattaa tämä ja muovautua ja ravistella omaa maailmankatsomustani ja kehittyä ja ymmärtää paremmin. Arvostaa sitä mitä jo on, ei syytellä muita vaan nähdä elämässä mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja sekä ymmärtää erilaisuutta, pyrkiä rakentavaan vuorovaikutukseen, mielipiteiden sijaan keskittymään enemmän faktoihin, luomaan tilannekuvaa ja pyrkiä ennakoimaan, olla joustava, armelias, olla kiltti ja hyväsydäminen, tunnollinen sekä ahkera. Oppimaan virheistä. Olla utelias ja nöyrä. Etsiä sopivia haasteita joista kehittyy ja ne tuovat onnistumisen kokemuksia. Olla myötämielinen, empaattinen, välittävä, tukeva ja auttava. Myönteinen elämänasenne ja tekemisen meininki. Päämäärätietoinen ja kiitollinen elämästä. Hyvä itsetunto ja usko omaan tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään sanoin huomenta ja vastasit moilla. Oli hyvä keskustelu.
Et kai sinäkin.. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Sitä et mokaan. Taisin mokata jo. Yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kenellekään mitään sanottavaa enää. Kiinnostuneita ei ole.
Sano nyt edes yksi sana kuitenkin.
Minulla oli joskus sanottavaa. Se on myöhäistä kohdaltani.
Ihminen ei jaksa enempää kuin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Sitä että kuolenko ennenaikaisesti särkyneen sydämen syndroomaan.
Tulisitko yhä mun kanssa kävelylle pitkin järven rantaviivaa sitten kun kevätaurinko jo lämmittää?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kadonnut.
Sellasta se on. Keksi jokin muu harrastus kuin jatkuva toisen kyttääminen
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan yritän saada mun kaivatun näkemään rivien välustä: tykkään susta ja täytät mun ajatukset. Ehkä se eilen tajus jotain, ehkä. Vaikka ois mitä kuvitellut etukäteen sit kahdenkesken meen ihan puihin. Ääh :)
Se on nämä ilmat syynä siihen muutokseen. Itsehuolto auttaisi mutta.. meh. Voi olla ylitiedostamistakin osaltaan, kukapa tietää. =]
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Erkki tämän kestää mutta kestänkö minä siinäpä hyvän yön pähkinä.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko yhä mun kanssa kävelylle pitkin järven rantaviivaa sitten kun kevätaurinko jo lämmittää?
Kyllä tulisin ja kevättä odottelen jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse esittää kiinnostunutta.
Ei niin.. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kos uskoo omiin arvoihin, ne johdattelee meitä siihen suuntaan millaiseksi haluamme kaiken ympärillämme muovautuvan."
Mitä arvosi ovat?
Himojen ja halujen sijaan uskon pysyvämpään. Pinnallisuus on minulle vierasta, hengellisyys rauhoittaa ja maadottaa minua. Haluan uskoa siihen että inhimillisyys ja rakkaus ovat tunteetonta rahaa suurempia. Hetkellisten mielijohteiden sijaan käytän aikani sieluni ravitsemiseen mikä auttaa ja tukee minua ja tunnen oloni yhä ehyemmäksi. Olen avarakatseinen, havainnoin maailmaa avoimin silmin, kohtaamiset ovat minulle arvokkaita, arvostan ja kunnioitan jokaista ihmisyksilöä sellaisena kuin he ovat, tahdon ymmärtää ihmisiä paremmin miksi he käyttäytyvät siten kuin käyttäytyvät, tahdon kuunnella heitä ja oppia, kehittyä sekä viisastua mutta en heidän kauttaan pyrkiä rakentamaan omaa elämääni vaan filtteröidä ja suodattaa tämä ja muovaut
Olet mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
J. Anteeksi autistisuuteni, tai traumavammaisuuteni, ihan sama. Alan oleen kohta liian vanha muuttumaan.
Tunteeni sua kohtaan ei ole muuttunut silti miksikään, vaikka olis ollut hyvä, mutta niin ei valitettavasti ole vieläkään käynyt.
En edes tiedä mitä musta halusit, et sanonut, et oikeastaan sanonut meistä juuri mitään. ei koskaan selvinnyt mitä olisit halunnut ja mietin miksi olen sellainen ihminen jolle ei voisi tai uskaltaisi kertoa mitä haluaa
Laittele toista kautta niin ties vaikka jotain selkoa saisi.
- Mies jolla on uskottavan neutraali nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulisin ja kevättä odottelen jo.
Odottelen sua. Ei se kevätkään tule ilman sinua. Mielelläni sun kanssa viettäisin aikaa, vaikka ympärillä olisi pimeys ja kylmyys.
Jos emme voi hillitä itseämme.