Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Onhan se kivaa itsessään mutta tilanteiden rytmi ei välttämättä sovi yksi yhteen kulloinkin haetun taikka irtoavan paistattelun kanssa. Ehkä toisaalla olisi vähän eri meno, joskin siitä olisi hyvä olla selvillä ihan tarkoituksella.. ettei taas menisi törmäilyksi. Ei mulla muuta. ;)
Vielä jonain päivänä minä siitän sinut.
Näin tänään vahingossa sun kuvan. Joku vanha kuva mitä en silloin ollut nähnyt tai muistanut. Vyörähti sekunnissa yli olo että maailman ihanin ihminen ja yritän vaan vakuutella itselleni toisin välttelemällä. Se on totuus. Nyt totuus piiloutuu taas. N->N ja ensimmäinen viestini tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kadonnut.
Sellasta se on. Keksi jokin muu harrastus kuin jatkuva toisen kyttääminen
En kyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Taatusti kävisin. 8)
Kävisit missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kos uskoo omiin arvoihin, ne johdattelee meitä siihen suuntaan millaiseksi haluamme kaiken ympärillämme muovautuvan."
Mitä arvosi ovat?
Himojen ja halujen sijaan uskon pysyvämpään. Pinnallisuus on minulle vierasta, hengellisyys rauhoittaa ja maadottaa minua. Haluan uskoa siihen että inhimillisyys ja rakkaus ovat tunteetonta rahaa suurempia. Hetkellisten mielijohteiden sijaan käytän aikani sieluni ravitsemiseen mikä auttaa ja tukee minua ja tunnen oloni yhä ehyemmäksi. Olen avarakatseinen, havainnoin maailmaa avoimin silmin, kohtaamiset ovat minulle arvokkaita, arvostan ja kunnioitan jokaista ihmisyksilöä sellaisena kuin he ovat, tahdon ymmärtää ihmisiä paremmin miksi he käyttäytyvät siten kuin käyttäytyvät, tahdon kuunnella heitä ja oppia, kehittyä sekä viisastua mutta en heidän kauttaan pyrkiä rakentamaan omaa elämääni vaan filtteröidä ja suodattaa tämä ja muovaut
Muuten tosi samat paitsi olen minä vähän laiskanpulskea hetken joutilaisuudesta nautiskelijakin. En koe tarvetta jatkuvaan puurtamiseen. Mutta arvelen meillä olevan eri sykkeet ja energiatasot, itselläni tilaamattomia perussairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hopihopi sit. Tää naisen biologia ei sitä "jotakin päivää" odota :/
Vierailija kirjoitti:
Oh no! Vahva kaksoistaipumus suvussa. Aktivoitunut ikäisilläni.
Jaa. Raamatussa Set siitti pojan. Joku täällä lähettää terveisiä tulevalle lapselleen?
Vierailija kirjoitti:
Sen isä siitti jo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ärsyttää.
Ymmärrettävää ja hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Jos emme voi hillitä itseämme.
Haittaisiko se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Yhteyden ottamista.
Mikä siinä jännittää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Epäkelpoutta => torjuntaa ja tuomituksi tulemista omien persoonaallisten piirteiden ja ominaisuuksien vuoksi, mitkä eivät sovi porvarilliseen työtä rakastavaan maailmankuvaan.
Onneksi ei enää tee mieli seksiä kaivatun kanssa.
Danderemonk_Tomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jännität eniten?
Epäkelpoutta => torjuntaa ja tuomituksi tulemista omien persoonaallisten piirteiden ja ominaisuuksien vuoksi, mitkä eivät sovi porvarilliseen työtä rakastavaan maailmankuvaan.
Sepä jännä kun joku saattaa just rakastaa sua niiden piirteiden vuoksi enemmän kuin edes itse haluaisi tuntea.
Kaikki ärsyttää.