Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4959)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Mammat kuriin vaikka väkisin.
Huutelee mammanpoika pakkopaidastaan. Pam kikkeliin, etköhän sinäkin tokene
Säähän oot aivan kuumana. Mitä sulle pitäis tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan haluaisin palata aikaan ennen sua. Sinäkin varmaan aikaan ennen mua.
Kitkerän katkeran kuuloista. - sivulta
Tykkään susta, kauniita unia 💕
Vierailija kirjoitti:
Elämän kulkuun yleensä
Kerro vähän tarkemmin mihin liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulta nurin
vaikka hampaat
Pusu ja hali lutuselle!
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on pelkkää alamäkeä. Kysyttäessä vastaan myös ylämäkeä, eli siloittelen totuutta.
En kelpaa ja se on tullut selväksi.
Aika samat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutelee mammanpoika pakkopaidastaan. Pam kikkeliin, etköhän sinäkin tokeneSäähän oot aivan kuumana. Mitä sulle pitäis tehdä?
Laitapa kalu mun suuhun. Saatan yllättäen muuttua heteroksi. (Tai puraista sen vekottimen pois, jotta tokenet)
Sydän särkyi, mutta ei sitä voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sun somekuva hämmentää mua. Siinä on hassu viite muhun. En tiedä oletko itse siitä tietoinen. Haluaisin kysyä sulta siitä.
En tajua aina heti. Prosessointi kestää 😅
Vierailija kirjoitti:
En taida enää laitella sulle viestiä enkä soitella. Joka ikinen kerta kadun sitä. Vaikutat niin itseäsi täynnä olevalta, vaikken sitä olisi susta uskonut. Uskon parempaan huomiseen ilman sua. Kaikkea hyvää, kuten sanoit kerran. :) Ja no hate!
Ei oo multa tää. Aina joku syytää negaa mun viestin jälkeen. Kummaa sattumaa?!
Onhan se ylämäkeäkin kun vaivalloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida enää laitella sulle viestiä enkä soitella. Joka ikinen kerta kadun sitä. Vaikutat niin itseäsi täynnä olevalta, vaikken sitä olisi susta uskonut. Uskon parempaan huomiseen ilman sua. Kaikkea hyvää, kuten sanoit kerran. :) Ja no hate!
Ei oo multa tää. Aina joku syytää negaa mun viestin jälkeen. Kummaa sattumaa?!
Tämä ei liittynyt aiempiin viestiin, koska en ole tänne vielä kirjoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutelee mammanpoika pakkopaidastaan. Pam kikkeliin, etköhän sinäkin tokeneSäähän oot aivan kuumana. Mitä sulle pitäis tehdä?
Laitapa kalu mun suuhun. Saatan yllättäen muuttua heteroksi. (Tai puraista sen vekottimen pois, jotta tokenet)
Aivan vauhkona:S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan haluaisin palata aikaan ennen sua. Sinäkin varmaan aikaan ennen mua.
Kitkerän katkeran kuuloista. - sivulta
Ei ole katkeraa, ihan paras tyyppi hän. En avaudu siitä miksi näin.
Ap
Ehkä nähdään ja puhutaa sitten.
Oikeasti sinä et särkenyt sydäntäni. Minä sen särjin ja olen särkenyt monesti ennenkin, kun olen kuvitellut ihmisistä vääriä asioita. Olen vain liian hyvä kuvittelemaan. Niin hyvä, että sairastuin. Minä sen särjin. Minä satutin itseäni.
🌾🌾🌾
Hyvää yötä 33ili@ taidan nukahtaa. Tuu vaikka uneen, jos et muualle.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli vaan laittaa viestiä uudestaan mutta sun reagointi oli sen verran nihkeää että en uskalla enää. Ja jonkinlainen omanarvontunto kait mullakin sentään on. Levoton olo ja ikävä
Nihkeää ollut joo molemminpuolin. En oikein jaksa enää. En mä haluu kenenkään omanarvontunnosta palaakaan, mutta liian epämääräistä tämä kaikki kylmä/kuuma jojoilu. Joko on tai ei ole.
Mun elämä on pelkkää alamäkeä. Kysyttäessä vastaan myös ylämäkeä, eli siloittelen totuutta.
En kelpaa ja se on tullut selväksi.