Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (3322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis roikuit varatussa miehessä 🤦"
Roskaa.
Niinhän sä kirjoitit.
Erisivu
Et sä tiedä kuka kirjoitti ja miksi. Sivumyös
Ei vttu, ap kirjoitti, jankuta jotain muuta.
Sä oot erikoinen trolli. Puutut kaikkien teksteihin ja kun sua oikaistaan, alat syyttää vastapuolta jankuttamisesta. Käytsä usein täällä ja voidaanko jakaa päivät? Sivun sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happy wife, happy life. Itse sitä puolisonsa valitsee, turha ruikuttaa jälkikäteen tai mankua naisia siihen kolmanneksi pyöräksi. Erota voi aina, jos valinta osoittautuu virheeksi. Muita tekosyitä on turha kuunnella.
Kaikki ei kelpaa edes kolmanneksi pyöräksi.
Kuppaisten vosujen jämät eivät kolmansia pyöriä kiinnosta.
Ei kukaan kunniallinen nainen halua ylipäätään kolmanneksi pyöräksi, kaikkein vähiten epämääräisten pershäroisten nistiporukan hyväksikäytettäväksi, joiden elämänpiiriin kuuluvat sukupuolitaudit, prostituutio, kiusaaminen ja rikollinen elämäntapa.
Mut menit kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan toisen pullan koska jäi sipsit ostamatta.
Popkorneja täällä tarvitaan
Ostin pakastemaissia. Käykö?
Purkkimaissi on parempaa, kännissä menee vaikka kylmänä suoraan tölkistä
Käytköhän aikaisin nukkumaan..haaveilen sinusta hetken ennen nukahtamista. Sama toistuu ja toistuu.
Rakkaus on elämän suola, kun sellainen on kohdalle osunut. Kun sitä ei ole, se kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Toni, olet parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut.
👍
En halua kaivata rakkautta. En halua olla riippuvainen ja roikkua, kun valmista ei tule. Haluan olla vapaa, enkä tunteideni vanki.
Vierailija kirjoitti:
Happy wife, happy life. Itse sitä puolisonsa valitsee, turha ruikuttaa jälkikäteen tai mankua naisia siihen kolmanneksi pyöräksi. Erota voi aina, jos valinta osoittautuu virheeksi. Muita tekosyitä on turha kuunnella.
Et oo kuullut ilmeisesti avoimista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis roikuit varatussa miehessä 🤦"
Roskaa.
Niinhän sä kirjoitit.
Erisivu
Et sä tiedä kuka kirjoitti ja miksi. Sivumyös
Ei vttu, ap kirjoitti, jankuta jotain muuta.
Sä oot erikoinen trolli. Puutut kaikkien teksteihin ja kun sua oikaistaan, alat syyttää vastapuolta jankuttamisesta. Käytsä usein täällä ja voidaanko jakaa päivät? Sivun sivusta
Sä oot erikoinen kun luulet tunnistavasi, toi oli ainoa sekopäinen teksti johon kommentoin. Ootko muita tunnistellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselin taas asuntoja. Ja mietin, mahdetaanko me kaipaamani kanssa joskus asua yhdessä.
Mistäpäin katselit?
Oikotiältä ja meedioista
Ei vaan alueita tarkoitin, mut ei sen enää väliä, koska hän ei kirjoittaisi tuolla tavalla :)
Kyllä vain, mutta nn meni